Black-Just-Black

Black-Just-Black

ONLINE FASHION STORE*
Is zwart een van jouw favoriete kleuren en vind jij het heerlijk om zwart te dragen? Verheug je, je bent op de juiste plek! Bij Black-Just-Black vind je de laatste nieuwste fashion trends in de prachtige kleur zwart.

Zwarte kleding saai? Echt niet!
Zwarte kleding is veelzijdig, gemakkelijk te combineren en geeft een zelfverzekerde uitstraling. Dat wil jij toch ook?

BLACK-JUST-BLACK stopt je zoektocht naar mooie zwarte basics en fashion items.
Geen te kleine paskamers meer met te fel licht en verkoopsters die meer oog voor elkaar hebben dan voor jou. We willen onze kanten inspireren en hebben gekozen voor prachtige merken uit Frankrijk, Duitsland en Nederland. Onze visie is modern, altijd in beweging en volledig gefocust op mode. Voor elke mood vind je bij ons de juiste stijl.

BLACK-JUST-BLACK vindt professioneel en eerlijk advies heel erg belangrijk. Daarom kun je bij onze Digitale Style Advisor binnen een paar klikken je body type achterhalen. Als je je figuur kent, maak je de juiste keuzes voor je outfit. Voor jouw body type hebben we kledingstukken geselecteerd die perfect passen bij je body type. Zo laat je de beste versie van jezelf zien. Goed zittende kleding geeft zelfvertrouwen.

We nodigen je uit om onze website rustig te bekijken. We weten zeker dat je vindt wat je zoekt. Wil je meer advies, kom je ergens niet uit of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op. We vinden het belangrijk om in contact te blijven met onze klanten.
Filter 83 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 57 met beschrijving

• Adriana
    Review voor Black-Just-Black

Snelle levering, keurig verpakt, flesjes wasmiddel erbij, goederen zoals beschreven en gezien op de website. Ga zeker nog eens bestellen 👍

• Liana

Prima

Thanks 🖤

• Hoe beoordeel je Black-Just-Black?

• helma

als is top

Antwoord van Black-Just-Black

Bedankt, fijn om te horen 🖤

• Helen
    Review voor Black-Just-Black

Snelle levering, goede kwaliteit en pasvorm. Ga zeker vaker bestellen!

Antwoord van Black-Just-Black

Bedankt voor deze mooie review🖤

• Anita
    Review voor Black-Just-Black

Snelle levering en super snel geld op bank bij retour heel fijn

• Lisette

Perfect en snel geleverd

• Wilma
    Review voor Black-Just-Black

Voor een leuke prijs, een goede kwaliteit. Snelle levering, met daarbij een kleine attentie. Ik ga zeker nog eens wat bestellen!

• Ageeth
    Review voor Black-Just-Black

Super snelle levering, met persoonlijk berichtje en atentie , top!

Dank je wel 🖤

• Bianca
    Review voor Black-Just-Black

Super gave kleding, en goede service

Antwoord van Black-Just-Black

Hi Bianca, bedankt voor je leuke review en je 5 sterren waardering!

We doen ons best om iedereen zo goed als mogelijk van dienst te zijn. Blij dat jij het op deze manier hebt ervaren. Hou onze site maar goed in de gaten want we plaatsen wekelijks nieuwe hot fashion items erbij.
    Graag tot zien bij Black-Just-Black.

• Helga
    Review voor Black-Just-Black

Jullie hadden zelf een klacht aangegeven via de mail. En samen goed opgelost. Complimenten 👍

Hi Helga,
    fijn om te horen dat je tevreden bent met de oplossing.
    En natuurlijk bedankt voor de 5 sterren waardering 🖤

Graag tot ziens bij Black-Just-Black.

• Sylvia

Broek is goed
    Shirtje ook wel, maar het hemdje eronder, is wel heel goedkoopste afgewerkt
    Voor zo’n prijs vind ik dat niet kunnen

Antwoord van Black-Just-Black

Hi Sylvia, bedankt voor je feedback! 🖤 We zullen hier in de toekomst kritischer heen kijken. Fijn om te horen dat de andere items wel goed bevallen. Graag tot ziens! Groetjes Suus

• Yvonne Hoogwerf

Goede sevice, vriendelijke dames

Hi Yvonne,

bedankt voor je review en de 5 sterren waardering🖤!
    Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en medewerkers.

Graag tot ziens bij Black-Just-Black.

• I

Prima!

Hi,

Bedankt voor je review en de 5 sterren 🖤!

Graag tot ziens, groetjes Suus.

• Esther Kromjong
    Review voor Black-Just-Black

Prima de trui was wel veel te groot maar nu hou ik rekening dat de kleding groot valt

Antwoord van Black-Just-Black

Hi Esther, bedankt voor je review!

Als je in de toekomst twijfelt over een maat of pasvorm van een kledingstuk, neem dan even contact met ons op via de chat of mail. We informeren of helpen je graag verder met het vinden van jouw nieuwe Black-Just-Black item.

• Liz
    Review voor Black-Just-Black

Leuke betaalbare kleding. Ben ook blij met m'n armband en het leuke kadootje. En het leuke kaartje❤️

Antwoord van Black-Just-Black

Bedankt voor deze lieve review 🖤

• Nancy van de Lisdonk
    Review voor Black-Just-Black

Supersnelle levering, perfecte pasvorm. Fijne stof. Als extraatje leuk cadeautje met leuk kaartje!
    Kortom super tevreden! Bij deze webshop ga ik vaker bestellen!

Antwoord van Black-Just-Black

Blij om te lezen dat je tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor je review en graag tot zien bij Black-Just-Black🖤

• Wendy
    Review voor Black-Just-Black

Mooie kleding ook voor grote maten. En super leuk ingepakt. Zelfs met een verrassing erbij. Top

Antwoord van Black-Just-Black

Dank je wel Wendy voor je lieve woorden 🖤. Onze collectie met grotere maten word elke maand verder uitgebreid, dus hou onze website goed in de gaten.

• Karina
    Review voor Black-Just-Black

Ene dag besteld andere dag in huis, super levering en ook nog een cadeautje, echt geweldig 🤩

Antwoord van Black-Just-Black

Bedankt voor je lieve review 🖤

• Annet
    Review voor Black-Just-Black

Mooie kleding en een lief kaartje met attentie erbij!

Bedankt voor deze review 🖤

• Caro
    Review voor Black-Just-Black

Snelle levering ,super leuk een verassing bij de bestelling.

Bedankt voor je review 🖤