Blanco Bedden

Blanco Bedden

Verkoop van Boxspring, Matrassen & Toppers. Gegarandeerd een goede nachtrust.

Lidmaatschap per 20-02-2024 stopgezet

9,3

• Isabelle
    Review voor Blanco Bedden

De Boxspring Dubai met de Velours stof en voetbord staat echt prachtig in mijn nieuwe huis. Ben helemaal verliefd!!!!

Antwoord van Blanco Bedden

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de Boxspring Dubai. We wensen je er veel plezier mee :)

• Yassir Can
    Review voor Blanco Bedden

Service: Top, Kwaliteit: Top en Levering: Top. Al met al is dit een echt een goede webshop die ik online tegen kwam via advertenties op Facebook. Gemakkelijk online te bestellen en afspraken goed nagekomen vanuit Blanco Bedden. Had ook nog wat kleine vragen en die werd via de chat snel beantwoord

Antwoord van Blanco Bedden

Fijn dat je zo te spreken bent over de service, kwaliteit en levering!

• Sharon & River
    Review voor Blanco Bedden

Top producten verkopen ze hier bij Blanco bedden ja ik ben echt heel tevreden of ik moet eigenlijk zeggen wij want we zijn met zijn 2e ook achteraf werd nog even gebeld of alles goed is gegaan en dat is wel echt fijn

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt Sharon & River! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn :)

• Diana
    Review voor Blanco Bedden

Mijn man en ik waren al lang bezig naar een leuke en goedkope boxspring. We twijfelde eventjes omdat we het bedrijf nog niet kende, maar zagen 60 dagen proefslapen en achteraf betalen. Toen toch maar de gok genomen en geen moment spijt van gehad!

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor je positieve review Diana! We wensen jullie veel plezier met de boxspring :)

• Mohammed D.
    Review voor Blanco Bedden

Mooie boxspring ontvangen en ook was deze sneller binnen dan ik had verwacht namelijk na 3 weken. Jongens van de bezorging waren top

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor je positieve review Mohammed! Fijn om te horen dat die snel binnen was en de bezorging ook goed verliep.

• Joseph
    Review voor Blanco Bedden

Ik ben zeer tevreden met mijn boxspring van Blanco Bedden. De kwaliteit van het bed is uitstekend, het slaapt comfortabel en ziet er stijlvol uit. De levering was snel en de klantenservice was vriendelijk. Ik ben zeer blij met mijn aankoop bij Blanco Bedden!

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor je positieve review Joseph! We wensen je veel slaapplezier met de Boxspring :)

• Margriet de Groot
    Review voor Blanco Bedden

Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van de boxspring die we hebben ontvangen! Binnen 2 weken al in huis. Ook waren de bezorgers erg aardig. Verder had ik nog een vraag over het matras, namelijk of je die ook kunt omdraaien. Hier reageerde ze erg snel op en dit is mogelijk!!

Antwoord van Blanco Bedden

Fijn om te horen dat de boxspring al snel in huis was en je onze klantenservice als prettig hebt ervaren! :)

• Geraard
    Review voor Blanco Bedden

Geweldige service, hartelijk bedankt voor de hoge kwaliteit producten!

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor je positieve review Geraard! Goed om te horen dat je zo positief bent over onze producten :)

• J Holwerda
    Geverifieerde klant van Blanco Bedden

Na 5 x een nieuwe afspraak te moeten maken voor levering, waarvan er dan ook niet afgezegt word.
    Je zit maar te wachten, als je dan een mail stuurt, blijk je niet ingepland. De ene dag zeggen ze, u staat morgen ingepland, de volgende dag weten ze weer van niks. Uiteindelijk na boze mails, weken later een bed geleverd gekregen.
    Het verkeerde bed. Dit al aangegeven bij de chaffeurs, maar deze spreken amper nederlands.
    Hierover weer gemaild omdat ze telefonisch niet te bereiken zijn.
    Nooit reactie gekregen.
    Zeer slechte service

Beste,

Allereerst vervelend om te horen dat er 5x een nieuwe afspraak ingepland moest worden. Wij hebben een extern transportbedrijf die voor ons de afspraken inplant. Helaas is er bij hun wat fout gegaan, mijn excuses daarvoor en natuurlijk niet de bedoeling! Wij hebben het even nagekeken, maar het juiste bed is wel geleverd. De Boxspring Parijs is namelijk dezelfde als de Boxspring Valencia. Alleen zijn er meer opties beschikbaar bij de Boxspring Parijs (zoals meerdere hoofdborden).

Chantal van Basten
    www.blancobedden.nl

• Dorcas Raharing
    Geverifieerde klant van Blanco Bedden

Wat een hele snelle levering goed geregeld ook
    Kan Emma bedden wat van leren

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor je positieve review Dorcas. Fijn om te horen dat het bed zo snel in huis was!

• Jess
    Geverifieerde klant van Blanco Bedden

Snelle levering. De jongens die het bed in elkaar hadden gezet waren ook zeer vriendelijk en hadden het bed snel in elkaar. Het bed is qua prijs kwaliteit verhouding de beste koop die je kan maken. Top winkel !!!!

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor de positieve review Jess! Fijn om te horen dat het bed snel in elkaar is gezet en je tevreden bent over de prijs kwaliteit verhouding.

• Nel Mesters
    Geverifieerde klant van Blanco Bedden

Communicatie was wat slecht en wacht nog op me kussens

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor de review Nel! Vanwege de enorme december drukte kan het inderdaad soms wat langer duren voordat uw reactie krijgt. Onze excuses daarvoor en veel plezier met het bed!

• Stefano Reiziger
    Geverifieerde klant van Blanco Bedden

Snel geleverd was binnen 3 dagen thuis en een goed service gehad .

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor je positieve review Stefano. Goed om te horen dat het snel is bezorgd!

• Yasha
    Review voor Blanco Bedden

Onze boxspring was snel geleverd! Kwaliteit ook super dus niks op aan te merken. Na al die maanden slecht geslapen te hebben, kunnen we nu eindelijk lekker slapen!!

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor je positieve review Yasha! Goed om te horen dat je weer lekker slaapt

• Dewi Mertens
    Review voor Blanco Bedden

Mooi bed. Ik en mijn vriend zijn erg tevreden.

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt Dewi. Fijn om te horen dat jij en je vriend tevreden zijn!

• Christel
    Review voor Blanco Bedden

Hele goede kwaliteit, een echte aanrader. Snelle levering en heerlijk geslapen!

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor je positieve review Christel! Goed om te horen dat het bed snel is geleverd en je nu weer lekker slaapt!

• Hakan

5 sterren waard voor jullie

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor je 5 sterren review Hakan!

• Pascalle Kleinsma
    Review voor Blanco Bedden

Mijn man en ik waren op zoek naar een nieuwe boxspring en die hebben we gevonden bij Blanco Bedden. Bed was wel even wennen en wat aan de harde kant, maar nu slapen we weer goed :)

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor de positieve review Pascalle! Gelukkig dat jullie nu goed slapen, in het begin is het altijd even wennen op een nieuw bed.

• Samuel

Goede kwaliteit!

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor de positieve review Samuel! Fijn om te horen dat de kwaliteit goed is.

• Youri Roks
    Review voor Blanco Bedden

Heel erg blij met de super snelle levering van mijn boxspring Parijs. Ligt echt heerlijk!

Antwoord van Blanco Bedden

Bedankt voor de positieve review Youri en fijn om te horen dat de boxspring fijn ligt!