8,8

Taal

• Martijn
    Review voor Blaupunkt Robotics

Heel lastig om service te pakken te krijgen. Telefoon niet bereikbaar en chat duurde erg lang en toen kreeg ik standaard antwoord en werd chat verbroken. Toen ik dat aangaf via mail werd ik wel netjes gebeld door de medewerkster en die heeft me toen goed geholpen. Hulde daarvoor. Blaupunkt kan wel echt werken aan service verbetering. Duidelijke uitleg via telefoon ipv voicemail met openingstijden, terwijl je daarin belt en niet ‘probeert verbinding te maken’ als chat bericht maar ‘zoekt medewerker’. Nu heb je het idee dat chat niet werkt.

• Gaby
    Review voor Blaupunkt Robotics

Nadat er een pup in huis kwam hebben wij de blaupunkt vacuum cleaner aangeschaft. Geen haartje meer te vinden en meer tijd om te spelen met de pup en voor de opvoeding . Iedereen happy 😃

• Hoe beoordeel je Blaupunkt Robotics?

• Don Verweij
    Review voor Blaupunkt Robotics

Sinds kort de eigenaar van de Blaupunkt Bluebot XBOOST, wat een verademing. Iedere nacht gaat hij aan de slag en iedere ochtend is alles weer lekker schoon.

• Ricardo
    Review voor Blaupunkt Robotics

Onze schoonmaakster is een paar weken niet beschikbaar en dat bracht natuurlijk een hoop stress en paniek bij ons... Zelf moeten stofzuigen en zelf dweilen. No way! Hoe moesten we die oplossen. Na even zoeken kwamen wij uit bij onze nieuwe maat “Boy” uuuh de Xboost van blaupunkt. Deze kon stofzuigen en dweilen. Dat moest een topper zijn. We zijn erg tevreden met boy en hij doet perfect wat hij doen moet. Weet alles hoekjes te vinden en komt altijd weer thuis aan. Echt een topper en aanrader.

• Peter

Goed product

• Esther Brouwers Brands
    Review voor Blaupunkt Robotics

Goede spullen super goede service

• Thea
    Review voor Blaupunkt Robotics

Ik heb rechtstreeks met blaupunkt gecommuniceerd via mail mijn robot was voor de garantie verliep 2 x geweest toen na de garantie hij weer gekke kuren kreeg stuurde ik hun een mail en ja ik kreeg echt een hele nieuwe van hun opgestuurd super service gehad

• Simone Grol
    Review voor Blaupunkt Robotics

Er was geen communicatie, dus ik wist niet wanneer mijn product kwam. Ik heb weken op mijn product moeten wachten en dan maar hopen dat het komt!

• Lindsey Cottenie
    Review voor Blaupunkt Robotics

Na 2 weken probeerde ik contact op te nemen met de klantendienst.
    Er was niemand die me in het Nederlands te woord kon staan. Engels is ook geen probleem voor mij. Toen ik alle gegevens doorgaf wist de persoon aan de lijn te zeggen dat ik een mail moest sturen met daarin mijn mailadres?!?!?
    Na 3 weken toch mijn bestelling ontvangen.

• Michael Goericke

Guter Service