8,6

Taal

• Gaby
    Review voor Blaupunkt Robotics

Nadat er een pup in huis kwam hebben wij de blaupunkt vacuum cleaner aangeschaft. Geen haartje meer te vinden en meer tijd om te spelen met de pup en voor de opvoeding . Iedereen happy 😃

• Don Verweij
    Review voor Blaupunkt Robotics

Sinds kort de eigenaar van de Blaupunkt Bluebot XBOOST, wat een verademing. Iedere nacht gaat hij aan de slag en iedere ochtend is alles weer lekker schoon.

• Hoe beoordeel je Blaupunkt Robotics?

• Ricardo
    Review voor Blaupunkt Robotics

Onze schoonmaakster is een paar weken niet beschikbaar en dat bracht natuurlijk een hoop stress en paniek bij ons... Zelf moeten stofzuigen en zelf dweilen. No way! Hoe moesten we die oplossen. Na even zoeken kwamen wij uit bij onze nieuwe maat “Boy” uuuh de Xboost van blaupunkt. Deze kon stofzuigen en dweilen. Dat moest een topper zijn. We zijn erg tevreden met boy en hij doet perfect wat hij doen moet. Weet alles hoekjes te vinden en komt altijd weer thuis aan. Echt een topper en aanrader.

• Peter

Goed product

• Esther Brouwers Brands
    Review voor Blaupunkt Robotics

Goede spullen super goede service

• Thea
    Review voor Blaupunkt Robotics

Ik heb rechtstreeks met blaupunkt gecommuniceerd via mail mijn robot was voor de garantie verliep 2 x geweest toen na de garantie hij weer gekke kuren kreeg stuurde ik hun een mail en ja ik kreeg echt een hele nieuwe van hun opgestuurd super service gehad

• Simone Grol
    Geverifieerde klant van Blaupunkt Robotics

Er was geen communicatie, dus ik wist niet wanneer mijn product kwam. Ik heb weken op mijn product moeten wachten en dan maar hopen dat het komt!

• Lindsey Cottenie
    Geverifieerde klant van Blaupunkt Robotics

Na 2 weken probeerde ik contact op te nemen met de klantendienst. Er was niemand die me in het Nederlands te woord kon staan. Engels is ook geen probleem voor mij. Toen ik alle gegevens doorgaf wist de persoon aan de lijn te zeggen dat ik een mail moest sturen met daarin mijn mailadres?!?!? Na 3 weken toch mijn bestelling ontvangen.

• Michael Goericke

Guter Service

• Hans van de Kerkhof
    Geverifieerde klant van Blaupunkt Robotics

Snelle levering, mijn product was zo in huis. Ook prima tevreden over de Blaypunkt Xsmart robotstofzuiger.