Blended Lifestyle

Blended Lifestyle

Blended Lifestyle is één van de nieuwste luxe merken op het gebied van thee- en koffieproducten. Opgericht om onze mede thee- en koffiedrinkers te voorzien van hoogwaardige luxe thee- en koffieproducten. Het van oorsprong Nederlandse merk biedt sindsdien een uiteenlopend assortiment aan theezeven, theedozen en diverse theeartikelen. De producten van Blended Lifestyle staan bekend om de verfrissende designs, luxe stijl en de hoogwaardige kwaliteit van het materiaalgebruik. Creëer net als vele anderen jouw perfecte blends en join the Blended Lifestyle.
Koffie- en Theeaccessoires , Theezeven, Theekruiden
  • Yvonne de Rooij
    Review voor Blended Lifestyle

Wat een schattig aanbod met zeefjes. Zelf ben ik voor de vogeltjes en bloemetjes gegaan en die bevallen erg goed. Leuke cadeautjes!

• Sabrina van der Meulen
    Review voor Blended Lifestyle

Gisteren diverse thee-eieren besteld bij Blended Lifestyle en vanochtend al bezorgd. Erg blij met de eitjes en zeker het aanraden waard.

• Hoe beoordeel je Blended Lifestyle?

• Kim den Ouden
    Review voor Blended Lifestyle

Kwaliteit beter dan ik had verwacht! Heel erg tevreden met mijn theedoos.

• Eva Kramer
    Review voor Blended Lifestyle

Mooie theezeven, erg blij mee! Snel geleverd, top service!

• Jan Achterberg
    Review voor Blended Lifestyle

Groot aanbod thee-artikelen en snelle levering!

• Leontien van Bokhoven
    Review voor Blended Lifestyle

leuke thee-eitjes voor bij de high tea. De lekplaatjes zijn een zeer prettige toevoeging voor het uitdruppelen van de thee-eieren.

• Janice Pinas
    Review voor Blended Lifestyle

De theezeef vogeltjes besteld als cadeau voor een vriendin en zeer blij met de kwaliteit en de verpakking!

• Max de Koning
    Review voor Blended Lifestyle

Gisterenmiddag de bamboe theedoos besteld en vanochtend al ontvangen. De doos is zeer mooi en heeft een luxe afwerking.

• Els Bijkerk
    Review voor Blended Lifestyle

Vriendelijke klantenservice en goed op de hoogte gehouden middels de Track & Trace emails. Tevreden klant!

• Lydia Baan
    Review voor Blended Lifestyle

Degelijke kwaliteit voor een goede prijs!