Blessureherstel.nl

Blessureherstel.nl

Blessureherstel.nl is dé webshop voor het behandelen van blessures en preventie van blessures. Dit doen wij met de ervaring van het sportleven als actief sporter en fysiotherapeut. Blessureherstel.nl zet zich in om een passend en persoonlijk advies te geven bij blessures en preventie daarvan. U bent bij ons aan het goede adres voor diverse soorten braces, tape, verzorgingsmaterialen etc.

En, ook u helpen wij graag! Niet alleen via de webshop, maar wij denken ook graag met u mee. Mocht u twijfelen over een bepaalde verzorging of hoe u het beste kunt terugkeren in de sport na een blessure, wij helpen u graag! Welke materialen heeft u nodig bij het herstellen van uw blessure of de preventie van een blessure bij de terugkeer op het sportveld?

Staat uw product er niet tussen? Niet getreurd, aan de meeste producten kunnen wij alsnog komen tegen scherpe prijzen. Stel uw vraag daarom gerust op onze contactpagina. Wij beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk.

Over ons
Blessureherstel.nl is gestart vanuit een passie voor sport. Sporten is één van de leukste dingen in het leven. Blessures belemmeren jou in het uitvoeren van jouw sport. Ons doel is om blessures zo kort mogelijk te laten duren en je hulp te bieden in je herstel, zodat jij zo snel mogelijk weer kunt doen wat je zo graag doet!

Door de samenwerking van een fysiotherapeut met actieve sporters kunnen wij een gepast advies geven voor elke blessure. Naast de verkoop van verzorgingsproducten, zullen wij blogs posten met informatie over blessures en wat je er aan kunt doen om zo snel mogelijk te herstellen. Ook geven wij aandacht aan wat je er zelf aan kunt doen om een blessure te voorkomen.

Met sportieve groet,

Het Blessureherstel.nl team