Blessurewinkel
Iedereen wil graag zelf een bijdrage leveren aan het oplossen en niet weer terugkrijgen van zijn blessure. Zo nodig in samenwerking met doktoren of fysiotherapeuten. Wij bieden u de mogelijkheid om met diverse ZelfZorg hulpmiddelen zoals braces, bandages of oefen/trainingshulpmiddelen deze bijdrage te leveren.
8,9
544 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 492 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 491 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Mar Brijker
    Geverifieerde klant van Blessurewinkel

    Goede service.

  • Berry Maessen
    Geverifieerde klant van Blessurewinkel

    Prima producten

  • Hoe beoordeel je Blessurewinkel?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Willem Muusse
    Geverifieerde klant van Blessurewinkel

    geruisloos en snel geleverd

  • Erik Roijackers
    Geverifieerde klant van Blessurewinkel

    Goed product,Duidelijk en snelle Levering

  • E van der Ent Braat
    Geverifieerde klant van Blessurewinkel

    Elastiek zit te strak

    Antwoord van Blessurewinkel

    Bedankt voor uw terug koppeling. De maat van het elastiek van mondkapjes kan soms iets te los of te strak zitten. Nou zal elastiek altijd wat losser gaan zitten na meermaals gebruik. Maar wel kunnen u ook een andere oplossing bieden. Wilt u de kapjes omruilen tegen het model mondkapje luxe? Deze zijn met lint en op maat vast te maken?

  • p pavlov
    Geverifieerde klant van Blessurewinkel

    betere planning met het verzenden

    Antwoord van Blessurewinkel

    Bedankt voor uw terugkoppeling. Ik zie dat u op 7 sept. bij ons besteld heeft en dat de bestelling op 9 sept. is geleverd, klopt dat? Dit had inderdaad de volgende dag moeten zijn, door een sorteerfout heeft dit een dag langer geduurd helaas. Sorteer fouten liggen helaas buiten onze macht. Het voorkomen van sorteerfouten is onmogelijk gebleken, bij geen enkele koerier. Ik hoop op uw begrip voor de dag vertraging. In ieder geval onze excuses hiervoor.

  • Abdelhak Bouchnafa
    Geverifieerde klant van Blessurewinkel

    Plastic i.p.v. originele verpakking?

    Antwoord van Blessurewinkel

    Bedankt voor uw terugkoppeling. Ik heb u ook een email gestuurd met de uitleg over de verpakkingen. Dat in verband met de corona, veel originele verpakkingen niet geproduceerd konden worden en daardoor sommige artikelen tijdelijk anders verpakt zijn. Wij verwachten dat dit bij een volgende levering weer anders zal zijn. Hiervoor zijn wij in uw geval ook afhankelijk van de producent. Wij zullen altijd de verpakkingen hanteren, zoals wij ze aangeleverd krijgen. Ik hoop op uw begrip.

  • Arjen van Vliet
    Geverifieerde klant van Blessurewinkel

    Goed product, vragen werden snel beantwoord.

  • A Ouakrim
    Geverifieerde klant van Blessurewinkel

    service

  • Vincent Lejeune
    Geverifieerde klant van Blessurewinkel

    Top levering

  • Laad meer