Blije Billetjes

Blije Billetjes

Blije Billetjes bied een ruim, betaalbaar assortiment aan wasbare luiers en toebehoren. Tevens vindt u bij ons wasbare zwemluiers, zoog kompressen en doekjes. Naast deze verzorgende artikelen hebben wij o.a. ook bandana slabbers, knuffeldoeken, placemats en luiertassen in ons assortiment. Kijk op onze site voor meer informatie.
Filter 180 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 104 met beschrijving

• Diana Dumee
    Geverifieerde klant van Blije Billetjes

Informatie over verzenden e.d plaatsen. Gezocht maar niet gevonden. Ik vind het ook een onoverzichtelijke website. Links staat iets, rechts ook. Zoekfunctie werkt niet super. Bij onderwerpen zijn sommige niet bijgewerkt. Staan geen producten. Haal het onderwerp/thema dan weg.

• Tosca
    Geverifieerde klant van Blije Billetjes

Ja hoor. Was een super snelle levering die aan de beschrijving voldeed. Een blije klant.

• Hoe beoordeel je Blije Billetjes?

• Lidy Buinink
    Geverifieerde klant van Blije Billetjes

Van de bestelling tot aan de bezorging liep op rolletjes. Perfect.

• Charlien Geerts

Snelle service, mooi aanbod

• Marianne de Jongh

goede, vlotte service

• Laura Meyvogel
    Geverifieerde klant van Blije Billetjes

Origineel aanbod en goede prijs/kwaliteitverhouding!

• Jan Van de Velde

Goede service

• Danielle van Aart
    Geverifieerde klant van Blije Billetjes

Leuk contact en snelle levering

• Priscilla Bink
    Geverifieerde klant van Blije Billetjes

Geweldige, leuke en praktische collectie. De spullen zijn van zeer goede kwaliteit

• Sabrina
    Review voor Blije Billetjes

Super service, heel netjes geholpen toen een bestelling misliep. Contact verliep prettig en snel! Zal hier zeer zeker weer mijn toekomstige bestellingen doen en deze webshop ook aanbevelen bij kennisen en vrienden!