Bliksem! 8491

Bliksem! 8491

Gepersonaliseerde cadeaus speciaal voor jou gemaakt. Wij borduren, bedrukken of graveren een tekst of naam al vanaf 1 exemplaar. Heb je je bestelling ontvangen? Geef ons dan rechtsonder sterren ⭐ en laat een review achter!

• Ron
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Snelle levering en precies hoe ik het besteld had

Beste Ron,
    Bedankt voor je goede review, worden we heel blij van. Veel plezier van je bestelling.
    Hartelijke groet en graag tot ziens in onze webshop,

• Nancy van Ham
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Helaas duurde t erg lang. Voor mijn idee veel te lang. Kwam omdat ik er geen foto bij had gedaan maar de vraag of ik überhaupt een foto wilde kwam pas na 2 dagen of nog langer zelfs. Jammer

Beste Nancy,

Bedankt voor je feedback en excuses dat we iets later contact met je op hebben genomen over de ontbrekende foto dan je van ons had verwacht. We wensen je veel (geef)plezier van je bestelling en hopelijk tot ziens in onze webshop.

Team Bliksem!8491

• Hoe beoordeel je Bliksem! 8491?

• Dennis Biesbroeck

Snel geleverd

Beste Dennis,

Bedankt voor je 5 sterren review, worden we heel blij van. Veel plezier van je bestelling.

Hartelijke groet en graag tot ziens in onze webshop,

• Ilone Wintels
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Goede service. Je wordt gebeld en denken mee zonder dat je erom hoeft te vragen

Beste Ilone,

Bedankt voor deze mooie review, worden we heel blij van. Veel plezier van je bestelling. Hartelijke groet en graag tot ziens in onze webshop, Team Bliksem!8491

• Rob de Meulmeester
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Veel keus en snelle levering.

Antwoord van Bliksem! 8491

Beste Rob, Bedankt voor je 5 sterren review, vinden we superfijn! Heel veel plezier van je bestelling. Hartelijke groet en graag tot ziens in onze webshop, Team Bliksem!8491

• Lana
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Kei Leuk, fietsbellen met naam. Snelle, nette levering!!

Antwoord van Bliksem! 8491

Beste Lana , bedankt voor deze leuke review, worden we heel blij van. Veel plezier van je bestelling en tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Team Bliksem!8491

• Hans
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Prima snelle service en goede ondersteuning bij het aanpassen van de tekst.

Antwoord van Bliksem! 8491

Beste Hans, Bedankt voor deze goede review, worden we blij van. Veel plezier van je bestelling en graag tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Team Bliksem!8491

• Edith
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Echt een top service. Ik was zelf een beetje laat met bestellen. Maar dat was zeer snel geregeld. Volgende keer bestel ik weer bij BlikSEM 🏋🏽‍♂️

Beste Edith,

Bedankt voor deze prachtige review, fijn om te horen dat de bestelling en service helemaal naar wens was. Graag tot ziens in onze webshop.

• Loes
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Geweldige service, Opsturen was wat prijzig in verhouding tot de bestelling. We waren enkele dagen daarna in de buurt en konden het op afspraak ophalen. En ze hadden er ook aan gedacht dat het een verjaardagscadeautje was, want ze feliciteerden meteen de jarige. Heel attent. Heel persoonlijk!

Beste Loes,

Ontzettend bedankt voor deze geweldige review, we moeten er gewoon van blozen:-). Heel veel plezier van de bestelling en graag tot ziens in onze webshop.

• Marjanne
    Review voor Bliksem! 8491

Fijn dat ze gelijk even bellen als er iets onduidelijk is! Heel tevreden, mooi product en snelle levering

Beste Marjanne,

Bedankt voor deze mooie review en fijn om te horen dat de bestelling helemaal naar wens is.

• Ellen
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Super snel én goed gemaakt.

Beste Ellen,

Bedankt voor deze mooie review, worden we heel blij van.

• Els Eland
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Snel geleverd en mooi gedaan.

Beste Els,

Bedankt voor deze mooie review, zijn we heel blij mee.
    Veel plezier van de cap en graag tot ziens in de webshop.

• RR

Snel geleverd 👍

Beste RR,

Bedankt voor deze mooie review en heel veel plezier van de cap.

• C Van der Vlist
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Geweldige service en prachtig product.

Beste Constance,

Bedankt voor deze mooie review en fijn om te horen dat de bestelling helemaal naar wens was.

• Johanneke de Ronde
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Snelle service, geheel aan onze wensen voldaan wat betreft de tekst!

Beste Johanneke,

Bedankt voor deze geweldige review en fijn om te horen dat de bestelling helemaal naar wens was.

• Tineke
    Review voor Bliksem! 8491

Wat ik had besteld binnen 2 dagen bezorgd. En het was zoals ik het had gehoopt. Prachtig! En dan nog een persoonlijk kaartje. Dank jullie wel.

Beste Tineke,

Bedankt voor deze geweldige review, fijn om te horen dat de bestelling helemaal naar wens was. Graag tot ziens in onze webshop.

• Martijn Flinterman
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Bestelling werd thuis gebracht door een medewerkster van Bliksem! Het eindresultaat van het bedrukte fleecedeken is prachtig.

Beste Martijn,

Bedankt voor deze mooie review, worden we heel blij van. Heel veel plezier van je bestelling en graag tot ziens in onze webshop.

• Melissa Steijaert
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Gewoon helemaal super. Top service. Mooie producten. Betrokken en eerlijk.

Beste Melissa,

Bedankt voor deze geweldige review, We moeten er gewoon van blozen:-). Heel veel plezier van je bestelling en graag tot ziens in onze webshop.

• Ruud en Alice van Vliet
    Review voor Bliksem! 8491

Wauw, super service! Binnen 2 dagen hadden wij een kraamcadeau in huis. Ondanks dat we van kledingmaat moesten wisselen; een mailtje en telefonisch contact,
    het was zo geregeld. Erg leuk ook dat er nog een persoonlijk berichtje bij het pakketje zat.

Beste Ruud en Alice,

Bedankt voor deze geweldige review, worden we heel blij van. Heel veel (geef) plezier van de overall en graag tot ziens in onze webshop.

• R.Haan
    Geverifieerde klant van Bliksem! 8491

Snelle service, op tijd geleverd.

Antwoord van Bliksem! 8491

Heel erg bedankt voor deze mooie review! veel plezier van de bestelling en graag tot ziens in onze webshop.