BlingStore
BlingStore is een eigentijdse winkel die u de leukste sieraden & Diamond Paintings aanbied voor zeer scherpe prijzen.
Bekijkt u gerust ons hele assortiment, u zult nergens zulke mooie armbanden, hangertjes, kettingen, oorbellen en Diamond Paintings vinden voor zulke lage prijzen!
Wij weten zeker dat u van ons aanbod zult genieten!
9,0
1.906 klantbeoordelingen

• raissa Baute
    Geverifieerde klant van BlingStore

ben heel tevreden over de producten, goed verpakte tegen schade enzo

• Izabela Gajda
    Geverifieerde klant van BlingStore

Ik heb een armband bestelt en die ziet precies als die op de foto uit. Enorm snel verzending.
    Super goed!

• Hoe beoordeel je BlingStore?

• Liberta van 't Slot
    Geverifieerde klant van BlingStore

Had het heel snel in huis. Helemaal tevreden.

• Selina Meijers-van Zelst
    Geverifieerde klant van BlingStore

Voor de tweede keer naar volle tevredenheid een custom diamond painting besteld. Het team van Joba stores geeft tips en adviezen over de ingestuurde foto, alvorens tot de bestelling over te gaan. De service is uitstekend en de kleine cadeautjes bij elke bestelling zijn echt top. Ga zo door!

• Adinda Bergevoet
    Geverifieerde klant van BlingStore

Het horloge is na 1 dag binnengekomen zoals op de site staat. Het horloge is in prima staat, maar op de site kon ik niet vinden wat voor sluiting het horloge heeft. Jammer is dat het horloge voor mijn pols (13 jaar) nog iets te groot is, maar daar kunnen jullie niets aan doen.

• Jannie Berendse
    Geverifieerde klant van BlingStore

Netjes op tijd bezorgd,goed verpakt.Alleen zakjes steentjes waren sommige al deels open .maar kan een incident zijn .Verder keurig afgehandeld

• Maria de Vree

ik had mijn pakket al na 2 dagen in huis

• Joan Zwart

Uitstekend

• Harma Postema
    Geverifieerde klant van BlingStore

Voldoende keuzes voor een goede prijs. Snelle levering.

• Mariska Bonte

gewoon goed verzorgd