Blocks&Boards

Blocks&Boards

Hoogwaardige Design Hakblokken en Snijplanken handgemaakt in Nederland.
9,4
Filter 23 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 18 met beschrijving

• Erik Severijns

Mooi product, aardige mensen

• Hanneke Van Dommelen
    Geverifieerde klant van Blocks&Boards

Goede service en heel fijn contact. Meteen reactie op mijn vragen en vooraf ook netjes een proefdruk ontvangen. Mijn bestelling was ook snel klaar en ondanks dat ik het product nog niet in het echt heb gezien, zag dit er op de foto die ik gestuurd kreeg heel mooi uit!! Zeker een aanrader!

• Hoe beoordeel je Blocks&Boards?

• Snijplanken eiken
    Review voor Blocks&Boards

Op maat gemaakte snijplanken zijn super mooi geworden. Prettig contact, en alles geleverd volgens afspraak.

• Willeke Stel
    Geverifieerde klant van Blocks&Boards

Leuk persoonlijk contact, een goed verhaal en prachtig product.

• Stefan
    Geverifieerde klant van Blocks&Boards

Hele fijne webshop, mooi ontworpen producten en ook mooi afgewerkt. Ik was wat laat met bestellen, maar dankzij de snelle service was het cadeau er toch nog op tijd. Ik ben een zeer tevreden klant!

• S.
    Geverifieerde klant van Blocks&Boards

Echt prachtig hakblok, snel verzonden en mooi verpakt en erg slim bedacht met de QR code voor onderhoud.

• Heleen Baas

Goede service.

• Barbara Zahn
    Geverifieerde klant van Blocks&Boards

Het bestelde product bevalt ontzettend goed.

• J B
    Geverifieerde klant van Blocks&Boards

Super fast delivery, great quality

• Frank
    Review voor Blocks&Boards

Super geholpen en waanzinnig resultaat!

We kwamen met een non-standaard vraag: we zoeken voor een deel vd keuken een keukenblad: massief eiken met een zelfontworpen laser gravering bovenop met de vlees-delen van de koe, blad dient tevens als snijplank. Wat is er mogelijk?
    Na leuk en vlot contact werd er door Isabelle al snel een eerste opzet gemaakt met eigen inbreng en meedenken. Resultaat: een pronkstuk in de keuken met al veel leuke reacties!
    Dank voor de goede service! Hier gaan we nog jaren plezier van hebben!

• Jolien
    Review voor Blocks&Boards

Heel mooi werk, vriendelijke en snelle service!
    Super tevreden!

• P
    Review voor Blocks&Boards

Super service, op tijd geleverd en het ziet er top uit! Zeker aan te raden.

• Patricia de Wit
    Review voor Blocks&Boards

Op zoek naar een origineel kado voor een housewarming. Een borrelplank met de coördinaten van het nieuwe adres is het geworden. Fijne communicatie, snelle levering en zoo leuk om te geven.

• Rosita
    Review voor Blocks&Boards

Snelle service, goed bereikbaar.
    Super mooi product

• Louis Eversen
    Review voor Blocks&Boards

Snelle levering van onze block wat wij graag wilde hebben voor de kerst.
    Prima afgeleverd dit top product . Zijn erg tevreden

• Anoek van Beijsterveld
    Review voor Blocks&Boards

Een hakblok van Blocks & Boards cadeau gehad. Een beter cadeau is bijna niet te bedenken! Wij gebruiken het hakblok elke dag, voor het smeren van onze boterhammen tot het snijden van de groenten aan toe. Leuk om te geven en om te krijgen!

• Valérie Fiddelers
    Review voor Blocks&Boards

Ik heb een hakblok met initialen besteld als huwelijkskado voor een vriendin. De gravure staat er heel mooi in en m’n vriendin was er echt super blij mee. Ze maakt er dagelijks gebruik van!

• Sheena Verboom- Wolfs
    Review voor Blocks&Boards

Prachtig hakblok besteld om cadeau te doen aan mijn vader. Heel tof duurzaam cadeau wat jaren mee gaat. Bedankt toppers!!