Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop

Bloeddrukmeter.shop is de specialist in bloeddrukmeters. Wij hebben een goed assortiment van bovenarm- en polsbloeddrukmeters van diverse erkende merken. Daarnaast bieden wij u een lage prijs met snelle verzending.
Filter 121 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 72 met beschrijving

• frans tuijnman
    Review voor Bloeddrukmeter.shop

mijn bloeddrukmeter is vandaag bezorgd nadat ik een melding had gemaakt dat mijn bloeddrukmeter deed na vijf maanden het niet meer goed . na een telefoontje kreeg ik gelijk het antwoord stuur de bloeddrukmeter retour en.u krijg een nieuwe
    Tussen de melding en de bezorging zat nog geen een dag
    Wat een top bedrijf,. Dit is nu echt een vorm van een uitstekende dienstverlening .
    Nogmaals bedankt voor jullie uitstekende service en dienstverlening

• WILLEMS MARTINE

ZEER TEVREDEN ***SNELLE LEVERING NAAR BELGIE***AANRADER***

• John Hexspoor
    Review voor Bloeddrukmeter.shop

Op zondag een bloeddrukmeter plus adapter besteld en een uur later al in huis. Een snellere, persoonlijke, levering is niet mogelijk. Hier kan DHL niet tegen op!!! Nu de bloeddruk nog omlaag..... Als dat net zo snel gaat als de levering heb ik er alle vertrouwen in.

• Welling
    Review voor Bloeddrukmeter.shop

Zojuist is mijn bloeddrukmeter persoonlijk door het bedrijf bezorgd nadat ik een melding had gemaakt van het feit dat mijn product alweer retour was gestuurd.
    Tussen de melding en de bezorging zat nog geen uur en is zelfs in de avond bezorgt.

Wat een top bedrijf, je zou toch enorm trots worden als je voor zo'n bedrijf zou werken. Dit is nu echt een vorm van een uitstekende klanttevredenheid leveren, want uit ervaring weet ik ook als je zo'n instelling hebt dan voer je dit door je hele bedrijf door.

Nogmaals bedankt voor jullie uitstekende service en dienstverlening!!

• MJH ten Wolde

heb hem nog maar 1 x gebruikt

• Chm De boer

Na 1 dag apparaat geleverd doet het prima Best tevreden. 😎

• A Tromp
    Geverifieerde klant van Bloeddrukmeter.shop

Makkelijk besteld en snelle levering apperaat werkt prima

Antwoord van Bloeddrukmeter.shop

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

• L Schothorst

Makkelijk bedien baar appperaat

Antwoord van Bloeddrukmeter.shop

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

• L Schmitz
    Geverifieerde klant van Bloeddrukmeter.shop

Gemakkelijk apparaat. De waarde van de meting is verschillend met die van de huisarts. Is tijdens een bezoek van haar direct na elkaar gemeten, Niet zo erg, het gaat er bij mij om de bloeddrukwaarde bij te houden.

Antwoord van Bloeddrukmeter.shop

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Omdat een bloeddruk meting een moment opname is zal er altijd een (klein) verschil zijn. De waardes mogen alleen niet, uitgaande van een gelijke situatie, significant fors uit elkaar liggen. Als dit zo is, zou u dan alstublieft contact met ons willen opnemen?

• p fortuin
    Geverifieerde klant van Bloeddrukmeter.shop

Goede prijs. Goed verpakt!
    Levertijd niet snel maar bezorging door post.nl knudde! 5 x een andere bezorgtijd gekregen en uiteindelijk zelf bij de bezorger, die ik toevallig zag, opgehaald!

Antwoord van Bloeddrukmeter.shop

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat de levertijd niet snel was. Wij zullen nagaan waardoor het komt dat u de bloeddrukmeter niet de volgende dag in huis heeft ontvangen. Onze werkwijze zullen wij daarop verbeteren. Daarnaast zullen wij contact opnemen met PostNL om aan te geven dat 5x een andere bezorgtijd niet netjes is. Hopelijk mogen wij u dan in de toekomst opnieuw begroeten als klant.