Bodemprijzen

• Jacomijn Oosterman

Goede service

• Niels
    Review voor Bodemprijzen

Dit zijn oplichter bestelling gedaan waar ik al 12 weken op wacht.nu wil ik mijn geld terug krijg je onzin mailtje van hun terug elke keer weer. inmiddels aangifte gedaan je word niet als klant ge hopen maar als een stuk vuil.

• Hoe beoordeel je Bodemprijzen?

• Vic Van den Keybus

goede levering

• Devriendt_thea@hotmail.com
    Review voor Bodemprijzen

klantendienst is onbereikbaar. Pakketje besteld. Maar wil retourneren. Ze hebben geen pakbon in de doos gestopt. Reageren niet op mail berichten. Heb ook geen bevestigingsmail ontvangen toon ik de order p´aatste en betaald heb. Bestel hier niet. Is onbetrouwbaar en bij problzmen onbereikbaar

Antwoord van Bodemprijzen

Jammer om te horen dat uw ervaring zo negatief is. De bon vindt u terug in de e-mails, maar het lijkt erop dat u totaal geen e-mails heeft ontvangen, waarschijnlijk dan toch door een technisch probleem, dat is ons helaas onbekend. Verder zijn wij natuurlijk altijd te bereiken per e-mail (werkt in de meeste gevallen gewoon) of WhatsApp. Onze excuses voor het ongemak.

• Roland

Snelle levering ën duidelijkheid

• MPA
    Review voor Bodemprijzen

omdat alles snel geregeld wordt, en zelfs vanaf het strand

• Margot

Tevreden met het bestelde

• Gilian
    Review voor Bodemprijzen

Redelijk snelle levering voor juiste prijs

• Stryckers koen
    Review voor Bodemprijzen

Snelle service, goede prijs en kwaliteit

• brassel
    Review voor Bodemprijzen

ik heb gisteren mail gestuurt hoe ik wat retour moet sturen maar nog niks gehoort

Antwoord van Bodemprijzen

Wij hebben deze klant ondertussen geholpen met de afhandeling van de retour.