Body & Soap
We hebben het druk, iedere dag maar weer. Soms is het balanceren tussen partner, kind(eren) en werk. Jammer genoeg valt 'ontspanning of tijd voor jezelf' maar al te vaak tussen wal en schip. Toch is het belangrijk om de dagelijkse druk aan te kunnen.

Te weinig ontspanning zorgt voor spanning, spanning zorgt voor stress, van stress krijg je minder geduld en dat wordt afgereageerd op je omgeving, wat weer zorgt voor een schuldgevoel. Gun jezelf meer tijd voor ontspanning en laat de belangrijke dingen in het leven niet aan je voorbijgaan!

Body & Soap is de Online Shop als het om badproducten gaat. Badproducten zoals badbruisers/bruisballen, badparels, badzout of badkaviaar. Na een dag hard werken is het tijd om lekker te ontspannen met de producten van Body & Soap.

• Saskia Munneke
    Geverifieerde klant van Body & Soap

Leuke website met diverse zeepjes. Maar je vind er ook andere presentjes met lage prijsjes om cadeau te geven. Ik kwam op de site terecht omdat ik op zoek was naar leuke beertjes voor mijn luiertaarten. Er was een klein verschil in het aantal dat op de site werd weergegeven, maar daarover is goede communicatie geweest tussen mij en de body&soap shop. Er werd snel gereageerd op een vraag die ik stelde en alles was me duidelijk.
    Bij mijn bestelling trof ik een leuk cadeau aan en een presentje waar ik erg blij mee was. Een goede ervaring met deze shop!

• Petra Droomers
    Geverifieerde klant van Body & Soap

Netjes verzorgd en snel geleverd

Antwoord van Body & Soap

Bedankt voor uw beoordeling.
    Ik zie dat u niet zo tevreden bent over het bestelproces en ons assortiment, hierover stuur ik u persoonlijk een e-mail. 🛁 Body & Soap / Désirée

• Hoe beoordeel je Body & Soap?

• Suzanna Lam
    Geverifieerde klant van Body & Soap

Snelle levering en goede klanten service

• Ilona Bazuin
    Geverifieerde klant van Body & Soap

Juiste geur van Tommy Hilfiger Nice !

Antwoord van Body & Soap

Bedankt voor uw beoordeling.

• kamla Bisessar

zeer goede service

• Jill Schelpe
    Geverifieerde klant van Body & Soap

Snelle levering en een leuke attentie

• Inge
    Geverifieerde klant van Body & Soap

Makkelijk kunnen bestellen, producten waren snel in huis.

Antwoord van Body & Soap

Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat u wat minder tevreden bent over de prijs/kwaliteitverhouding en ons assortiment. Hierover stuur ik u een aparte mail.♥

• Marijke
    Geverifieerde klant van Body & Soap

Snelle en correcte levering! Super leuke producten

Bedankt voor uw mooie beoordeling en 5 sterren♥

• Ann-Sofie Samyn
    Geverifieerde klant van Body & Soap

Handige site om te gebruiken. Bij een vraag kreeg ik meteen reactie, ook al was dat laat op de avond. Super service!
    Ik paste de sterren aan, eigenlijk verdienen jullie wel 5 sterren! ;-)

Antwoord van Body & Soap

Wat super lief, heel erg bedankt🙏🏻

• jacqueline koopman
    Geverifieerde klant van Body & Soap

voordelige prijzen en snelle verzending