Bodybuildingkleding

Bodybuildingkleding

Bodybuildingkleding.com is opgezet door twee broers vanuit de passie voor krachttraining. Zelf zijn wij al diverse jaren fanatiek bezig om ons lichaam te ontwikkelen. Voor een goed resultaat zijn structuur en regelmaat in het trainen en gezonde voeding van groot belang. Door dit zelf consequent toe te passen hebben we veel resultaat behaald, maar zijn we nog lang niet klaar.

Door onze eigen ervaring weten we als geen ander hoe belangrijk goede kleding is om optimaal te kunnen presteren tijdens het trainen. Met Bodybuildingkleding.com willen wij een breed assortiment aan bodybuilding- en fitness kleding bieden aan iedereen die traint. Ons assortiment is steeds in beweging.

Ons doel is om de grootste webshop op het gebied van fitness- en bodybuilding kleding te zijn. Inmiddels hebben we onder de naam Fitnesskledingshop ook onze eerste fysieke winkel in Veenendaal.
8,7
Filter 786 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 491 met beschrijving

• Theunis patrickLevertijd
    Review voor Bodybuildingkleding

Levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Ik lees hier veel slechte reacties Mensen zijn niet tevreden over deze manier van doen !!!!!!!!!!!!!!!!

• Jasper
    Review voor Bodybuildingkleding

Website gaf aan 2-8 werkdagen levering. Inmiddels meer dan twee weken verder. Geen product en ook op mail reageren doen ze niet. Waardeloos en incompetent.

• Hoe beoordeel je Bodybuildingkleding?

• Heico
    Review voor Bodybuildingkleding

Het bestelde product werd door DHL niet volgens afspraak geleverd. Na veel mailcontact over en weer werd het product uiteindelijk na 6 weken geleverd. Dat kan mijns inziens beter en sneller.

• Patrick Bosch
    Review voor Bodybuildingkleding

Juiste contact gegevens en bestelling nakomen

Antwoord van Bodybuildingkleding

Mijn oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak!

Het zou geweldig zijn als je je zorgen kunt delen met klantenservice@bodybuildingkleding.com en we helpen je graag verder.

• Janine Weij
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Goede service en snelle levering

• Michel
    Review voor Bodybuildingkleding

Snelle levering klopt , goede kwaliteit klopt ook allemaal, maar zeker niet geschikt voor lange mensen, broek komt ondanks dat het xxl is tot aan mijn knieën. Beetje teleurgesteld. Retourneren ook niet heel duidelijk, lukt wel maar minder duidelijk

• Hans Volkers
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Mooie kwaliteitskleding voor het sporten!

• Marc Van Den Breen

Goede kwaliteit

• Gijsje Beerlink

• Timo
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Goede kwaliteit en snelle levering.