Bodybuildingkleding

Bodybuildingkleding

Bodybuildingkleding.com is opgezet door twee broers vanuit de passie voor krachttraining. Zelf zijn wij al diverse jaren fanatiek bezig om ons lichaam te ontwikkelen. Voor een goed resultaat zijn structuur en regelmaat in het trainen en gezonde voeding van groot belang. Door dit zelf consequent toe te passen hebben we veel resultaat behaald, maar zijn we nog lang niet klaar.

Door onze eigen ervaring weten we als geen ander hoe belangrijk goede kleding is om optimaal te kunnen presteren tijdens het trainen. Met Bodybuildingkleding.com willen wij een breed assortiment aan bodybuilding- en fitness kleding bieden aan iedereen die traint. Ons assortiment is steeds in beweging.

Ons doel is om de grootste webshop op het gebied van fitness- en bodybuilding kleding te zijn. Inmiddels hebben we onder de naam Fitnesskledingshop ook onze eerste fysieke winkel in Veenendaal.
8,7
Filter 326 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 195 met beschrijving

• Tonnie Radt
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Toen mijn bestelling binnenkwam miste ik 2 artikelen! Ze stonden wel op de bon en heb er oor betaald! Doordat ik met veel moeite eindelijk contact via de mail verteld heb dat ik 2 artikelen miste ,toen kreeg ik als reactie dat 1 artikel de maat er niet meer qS en bij de ander artikel de kleur er niet meer was! En dat ik dan wel een andere kleur en maat kon bestellen ik heb daarxals reactie opgegeven dat dat akoord was de andere maat en kleur maar daar heb ik geen reactie meer op gekregen!!!!!Dit vind ik ook zeer vreemd dat mij dat toen pas werd medegedeeld en niet toen jullie de artikelen bij elkaar zochten en jullie mij niet zelf voordat de rest van de bestelling verzonden werd!

• Peter Hofmeijer
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

goede service en snelle levering

• Hoe beoordeel je Bodybuildingkleding?

• Jeroen Lips
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Goede en duidelijk website en een groot assortiment

• Deborah Dekkers
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Echt mooie kleding en van goede kwaliteit! Heb hier al meerdere keren besteld! Alles werd snel geleverd! Ik ga hier zeker nog meer bestellen!

• Hans Over de Vest
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

goede prijs-kwaliteit verhouding / snelle levering

• Bob Kuiper
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Super service en snelle leverjng

• Dirk Nuyttens
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Je krijgt wat je vraagt? Snelle levering

• Demi Jansen
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Al mijn favoriete leggings komen hier vandaan. Ik heb laatst een legging besteld, en 2 seconden nadat ik hem had aangetrokken, bestelde ik gelijk de andere 2 kleuren. Hij zat zo lekker en zag er goed uit! Ik ben altijd heel tevreden.

• Carolina Dussán Vásquez
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Gym shorts zijn van hoge kwaliteit, mooi high waisted, squatproof, sweatproof. Zeker een aanrader!

• TN Niehot
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

goede service en snel in huis top!