Bodybuildingkleding

Bodybuildingkleding

Bodybuildingkleding.com is opgezet door twee broers vanuit de passie voor krachttraining. Zelf zijn wij al diverse jaren fanatiek bezig om ons lichaam te ontwikkelen. Voor een goed resultaat zijn structuur en regelmaat in het trainen en gezonde voeding van groot belang. Door dit zelf consequent toe te passen hebben we veel resultaat behaald, maar zijn we nog lang niet klaar.

Door onze eigen ervaring weten we als geen ander hoe belangrijk goede kleding is om optimaal te kunnen presteren tijdens het trainen. Met Bodybuildingkleding.com willen wij een breed assortiment aan bodybuilding- en fitness kleding bieden aan iedereen die traint. Ons assortiment is steeds in beweging.

Ons doel is om de grootste webshop op het gebied van fitness- en bodybuilding kleding te zijn. Inmiddels hebben we onder de naam Fitnesskledingshop ook onze eerste fysieke winkel in Veenendaal.
8,6
Filter 790 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 495 met beschrijving

• Kiki
    Review voor Bodybuildingkleding

Klantenservice reageert niet op e-mails waarin ik aangeef mijn bestelling te willen retourneren. Nu 1 week en twee mails verder en nog steeds geen reactie. Er staat op de site dat er een whatsappnummer is voor de klantenservice, maar whatsapp geeft aan dat er geen nummer aan gekoppeld is. Heel slecht dit!!!

• Amrit
    Review voor Bodybuildingkleding

Verwachte levertijd zou 5-8 dagen zijn (most nog van leverancier komen). Inmiddels 18 dagen verder en nog steeds geen nieuws over een verwachte leverdatum. Een week geleden ook al een mail verstuurd dat de bestelling geannuleerd kan worden, maar ook daar heb ik nog geen reactie op ontvangen.

Erg slechte webshop dit!!

• Hoe beoordeel je Bodybuildingkleding?

• Dhr. Baardman
    Review voor Bodybuildingkleding

Bestelling geplaatst, betaald en volgens de site binnen 1/3 dagen bezorgt. Nu na 12 dagen nog niets binnen. N 1e mail zou men het z.s.m. verzenden dit is nu ook weer 6 dagen geleden. Weer gemaild maar nog steeds geen antwoord.

• Milan Marck
    Review voor Bodybuildingkleding

Ik heb op meerdere manieren geprobeerd contact op te zoeken met de webshop heb geen reactie ontvangen heb ook niet eens een e-mail met confirmatie van de bestelling gehad.

• Theunis patrickLevertijd
    Review voor Bodybuildingkleding

Levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Ik lees hier veel slechte reacties Mensen zijn niet tevreden over deze manier van doen !!!!!!!!!!!!!!!!

• Jasper
    Review voor Bodybuildingkleding

Website gaf aan 2-8 werkdagen levering. Inmiddels meer dan twee weken verder. Geen product en ook op mail reageren doen ze niet. Waardeloos en incompetent.

• Heico
    Review voor Bodybuildingkleding

Het bestelde product werd door DHL niet volgens afspraak geleverd. Na veel mailcontact over en weer werd het product uiteindelijk na 6 weken geleverd. Dat kan mijns inziens beter en sneller.

• Patrick Bosch
    Review voor Bodybuildingkleding

Juiste contact gegevens en bestelling nakomen

Antwoord van Bodybuildingkleding

Mijn oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak!

Het zou geweldig zijn als je je zorgen kunt delen met klantenservice@bodybuildingkleding.com en we helpen je graag verder.

• Janine Weij
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Goede service en snelle levering

• Michel
    Review voor Bodybuildingkleding

Snelle levering klopt , goede kwaliteit klopt ook allemaal, maar zeker niet geschikt voor lange mensen, broek komt ondanks dat het xxl is tot aan mijn knieën. Beetje teleurgesteld. Retourneren ook niet heel duidelijk, lukt wel maar minder duidelijk

• Hans Volkers
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Mooie kwaliteitskleding voor het sporten!

• Marc Van Den Breen

Goede kwaliteit

• Gijsje Beerlink

• Timo
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Goede kwaliteit en snelle levering.

• Huib Zehenpfenning
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Ik had xxl of groter besteld.
    Ben gebeld dat er alleen een kleineremaat beschikbaar was.
    Jammer toch te klein.zelf geen tijd gehad om terug testuren.
    Ga ik dus niet meer doen.

Antwoord van Bodybuildingkleding

Mijn oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak!

Hierbij wil ik u mededelen dat de gewenste maat niet leverbaar is bij de leverancier en dat wij u daarom geen oplossing hebben kunnen bieden.

Het zou fijn zijn als je me iets anders zou kunnen laten weten. Wij helpen u graag verder.

• Rob Van de Laar
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Snelle levering en goede kwaliteit kleding

• Yannick haleyt
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Geweldige service, optijd geleverd en qualiteit kleding!!

• Jeanine Neijts
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Ik heb mijn schoenen retour gestuurd omdat de maat te klein was. Middels een retourformulier aangegeven dat ik graag een maat groter wil ontvangen. Helaas niks gehoord.. Niet dat mijn schoenen goed zijn aangekomen bij Bodybuildingkleding (post NL geeft wel aan dat het pakket is aangekomen)

Een week later komen de nieuwe schoenen mijn kant op. Nu hopen dat deze maat goed is..
    Stukje communicatie mis ik bij mijn bestelling / retournering.

Antwoord van Bodybuildingkleding

Bedankt voor je feedback!

Wij zullen dit zeker onderzoeken en het nodige doen.

• Petra van Erp
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Goeie service, snelle levering.

• Alle Bergsma

Goed en snel