Bodybuildingkleding

Bodybuildingkleding

Bodybuildingkleding.com is opgezet door twee broers vanuit de passie voor krachttraining. Zelf zijn wij al diverse jaren fanatiek bezig om ons lichaam te ontwikkelen. Voor een goed resultaat zijn structuur en regelmaat in het trainen en gezonde voeding van groot belang. Door dit zelf consequent toe te passen hebben we veel resultaat behaald, maar zijn we nog lang niet klaar.

Door onze eigen ervaring weten we als geen ander hoe belangrijk goede kleding is om optimaal te kunnen presteren tijdens het trainen. Met Bodybuildingkleding.com willen wij een breed assortiment aan bodybuilding- en fitness kleding bieden aan iedereen die traint. Ons assortiment is steeds in beweging.

Ons doel is om de grootste webshop op het gebied van fitness- en bodybuilding kleding te zijn. Inmiddels hebben we onder de naam Fitnesskledingshop ook onze eerste fysieke winkel in Veenendaal.
8,7
Filter 660 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 403 met beschrijving

• babeth de vries
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Snelle levering en goed advies over maatvoering

• Jan Tromp
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

• Hoe beoordeel je Bodybuildingkleding?

• Suzanne van Vessem

Snelle levering, goede service

• Jos Sanders
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

zeer goede kwaliteit en pasvorm als gegoten

• Aimee Elbertsen
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Ondanks dat er wat misverstanden waren ivm mijn bestelling hebben
    Ze netje contact met mij opgenomen en is alles rondom mijn bestelling goed afgerond !!
    #top

Antwoord van Bodybuildingkleding

Goedemorgen Aimee,

Dat klopt, wij hebben jouw vorige week proberen te bellen, en ik heb jouw hier ook een mail overgestuurd. Mogelijk dat het in de spam is gekomen en je het niet gezien had.

Excuses hiervoor. Wij hebben namelijk een vraag omtrent jouw bestelling.

Zou je anders even via de whatsapp of klantenservice@bodybuildingkleding.com contact op kunnen nemen?

Dan kunnen we jouw bestelling in orde maken.

• Inge Huybrechts
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Goede kwaliteit, snelle service.
    Heb al meerder malen besteld en ben steeds zeer tevreden. Wanneer er een vraag wordt gesteld ivm de bestelling krijg ik ook snel een reactie. Kleding zit super en is ook altijd wat ik er van verwacht. Ik ben fan en zal zeker nog bestellingen plaatsen!! Grtjs Inge

• dimitrios Vangelakakis
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Snelle service goed product met de juiste prijs

• mandy koppelaar
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Goede broeken helemaal blij mee. Ook was er snel reactie op mijn mails. Helemaal top!

• Caroline Trecourt
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

Snel levering, altijd voorraad, goed aanbod!

• Michel Vergers
    Geverifieerde klant van Bodybuildingkleding

verledenweek besteld nog niet binnen terwijl ze zeggen binnen 3 dagen wel al betaald

Antwoord van Bodybuildingkleding

Beste Michel,

Excuses voor de vertraging!
    Het shirt moest onverwacht toch even nabesteld worden. Het is 6 dagen geleden naar je toe gezonden.

Ik hoop dat je ons de kleine vertraging kan vergeven.

Sportieve groet en een stralende dag toegewenst.

Team Bodybuildingkleding