BoeDiva
De webshop voor jouw furriend!
Unieke, handgemaakte producten, met liefde en passie voor jouw hond ontworpen.

Lidmaatschap per 14-04-2024 stopgezet

• Naomi
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Belinda is altijd behulpzaam, mocht je niet kunnen kiezen tussen al het leuks!.
    Ik had zelf een aantal breekbare dingen besteld. Deze waren super goed ingepakt met papier en bubbeltjesplastic alles is heel aangekomen en ziet er nog mooier uit dan op de foto!
    Hele snelle levering en de koekjes vinden ze erg lekker hier!

• Chantal Van Lieverloo
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Belinda denk altijd met je mee en is heel creatief en eerlijk. Als iets niet kan of niet mooi uitpakt zal ze dit ook eerlijk zeggen. Alles is handmade with love ♡ en dat straalt het ook absoluut uit! Persoonlijk contact, top service en geweldige producten!

• Lysianne Plieger
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Prachtige bandana met de naam van mijn mopsje erop! Snel verzonden en mooi verpakt, aanrader!

• Diane Van den Heuvel
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Ik zeg weer top gemaakt, heel erg tevreden over deze shop! Wij zijn weer helemaal blij met onze roze lijnen. En de hondjes met de Cookies.

• Anja Verwaters
    Review voor BoeDiva

Snelle service, duidelijk overleg, mooi verpakt, goede kwaliteit

• Mackie
    Geverifieerde klant van BoeDiva

De producten van BoeDiva zijn allemaal met evenveel zorg, liefde en aandacht gemaakt. En dat zie je ook terug aan de prachtige kwaliteit. Elke halsband of lijn is weer even uniek en prachtig. Alles is ook altijd super mooi ingepakt en er zit altijd wat lekkers bij voor je doggie. Lieve Belinda dankjewel weer voor deze prachtige bestelling. Mackie kan weer shinen in zijn mooie outfits van jou ♥️

• Arja Essig
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Snelle levering, duidelijke site en fijn product!

• Olga de Jong
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Snelle levering, ziet er leuk uit voor de verjaardag van hondje Beer

• Sandra Verhulst
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Boediva heeft voor mijn beide bullen twee prachtige gemaakt in burbery look. Met bijpassende tekenkettingen. Mooi en vakkundig gemmakt, netjes ingepakt met leuke cadeautjes erbij. Top Boediva 🥳

• Miriam
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Mooie producten en hele zorgvuldige, vriendelijk service. Ze vroeg het e.e.a. na bij mij over wat ik wilde voor mijn op maat gemaakte bestelling. Heel netjes! Ik ben dan ook heel blij met de ID-bandjes!

• Diane
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Top gemaakt, wij zijn weer erg blij met deze mooie ID-bandjes. De siersteentjes maken het af, in het echt nog mooier dan op de website! Voor de doggys nog extra cookies besteld, ze springen al voor ze uit de zak komen. Ze ruiken ook erg lekker! Dankje vd goede service Belinda.

• Elisa & Blue
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Belinda maakt onwijs leuke spulletjes! Ze heeft de beste creaties en denkt ook altijd met je mee, zo fijn!

• Esmé
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Super gave autogordel besteld. Hij is onwijs handig en heel mooi!

• Sanne-marleen Dekker
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Wat een top shop! Ze maakt echt geweldige spullen, alles is mogelijk. Daarnaast echt geweldige service bij bijvoorbeeld kapotte spullen. Echt niks te klagen❤️

• Gemma Vos
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Hele snelle levering, leuk verpakt en overheerlijke hondenkoekjes! Ook is Belinda snel benaderbaar via instagram chat. Wij zijn fan!

• Maaike Van der Goes

Prima

• Marela Tisserand
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Prijs, kwaliteit en service zijn super!

• Lisa Hunink
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Super leuk ingepakt, de hond is altijd blij!

• Joanne Volwater
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Super leuk pakketje en leuk ingepakt, helaas was er wel een koekje stuk maar dat kan natuurlijk gebeuren en bailey heb er gelijk van gesmuld

• Petra de Smet
    Geverifieerde klant van BoeDiva

Met heel veel liefde en zorg ingepakt. En extra’s voor de hond bv koekje en brokjes 👍 Een feestje om uit te pakken.