Boekenstek
Boekenstek is een webshop met
nieuwe en
tweedehands christelijke boeken.
9,9
Filter 228 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 199 met beschrijving

• Harry Schoemaker
    Review voor Boekenstek

Blij met nieuwe boeken Wat is het fijn contact te hebben met een boekhandelaar (www.boekenstek.nl) die je niet vergeten is op het moment dat je de winkel uitloopt. Op een bepaald moment blijk ik uit mijn mond te hebben laten vallen, dat wanneer hij nog eens iets van Calvijn binnenkreeg, dat hij mij dan een seintje mocht geven. Ikzelf kon me dit niet eens meer herinneren, maar ik was nog wel steeds geïnteresseerd, en hij was me niet vergeten. En zo kreeg ik kort geleden een e-mail van hem dat hij een mooie serie boeken van Calvijn binnen zou krijgen. Van het één kwam het ander, en dus kreeg ik afgelopen zaterdag een werkelijk mooie uitbreiding van mijn bibliotheek in bezit. Het is de bijna complete "Bijbelverklaring van Johannes Calvijn", waarmee ik erg blij ben. Na de levering moesten de nodige boeken in de boekenkast naar andere planken verplaatst worden om ruimte te maken. Maar later in de middag had alles weer een plekje gevonden. Heel fijn dat ik nu van nog meer inzichten van Calvijn kennis kan nemen.

• A.J.C. van der Oost-Zevenbergen
    Geverifieerde klant van Boekenstek

altijd snelle en uitstekende service

• Hoe beoordeel je Boekenstek?

• Peter
    Review voor Boekenstek

Producten zijn altijd overeenkomstig de omschrijving. Snelle levering en leuke prijzen.

• Johan
    Review voor Boekenstek

Goede prijzen ten opzichte van formaat en staat plus makkelijke website in gebruik. Goede service(s)

• Jan Sneep
    Geverifieerde klant van Boekenstek

Vriendelijke ontvangst, denkt mee en altijd een lekker kopje koffie. Daarnaast een ruime sortering boeken, voor elk wat wils. Zo kun je de boekenkast vullen tegen nette prijzen

• Yvonne De Beer-luck

Goede ervaring

• Princess v Gaalen
    Review voor Boekenstek

altijd goede service, vriendelijke man pleun-jan.

• S. van
    Geverifieerde klant van Boekenstek

Mooie prijzen en een uitstekende service

• piet zuidijk
    Geverifieerde klant van Boekenstek

Heel snel super dank je wel

• Gerda van Vliet

Snelle levering,goede service