Boekenstek
Boekenstek is een webshop met
nieuwe en
tweedehands christelijke boeken.
9,9
Filter 241 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 205 met beschrijving

• Maria Poortvliet
    Geverifieerde klant van Boekenstek

Super snelle levering, zelfs op koningsdag!

• P.M. van Dienst

Supersnelle service.
    Bestelling was binnen het uur thuis afgeleverd

• Hoe beoordeel je Boekenstek?

• Henk-Jan van Groningen
    Geverifieerde klant van Boekenstek

Snelle reactie en goede afspraken over afhalen.

• Leonora Booij
    Geverifieerde klant van Boekenstek

Goede service. Op een correcte en snelle manier.

• Ghislaine Geerts

Heel correcte afhandeling

• Mirjam
    Review voor Boekenstek

Zeer klantvriendelijk en goede service

• Harry Schoemaker

Blij met nieuwe boeken

Wat is het fijn contact te hebben met een boekhandelaar (www.boekenstek.nl) die je niet vergeten is op het moment dat je de winkel uitloopt.

Op een bepaald moment blijk ik uit mijn mond te hebben laten vallen, dat wanneer hij nog eens iets van Calvijn binnenkreeg, dat hij mij dan een seintje mocht geven.
    Ikzelf kon me dit niet eens meer herinneren, maar ik was nog wel steeds geïnteresseerd, en hij was me niet vergeten. En zo kreeg ik kort geleden een e-mail van hem dat hij een mooie serie boeken van Calvijn binnen zou krijgen.

Van het één kwam het ander, en dus kreeg ik afgelopen zaterdag een werkelijk mooie uitbreiding van mijn bibliotheek in bezit. Het is de bijna complete "Bijbelverklaring van Johannes Calvijn", waarmee ik erg blij ben.

Na de levering moesten de nodige boeken in de boekenkast naar andere planken verplaatst worden om ruimte te maken. Maar later in de middag had alles weer een plekje gevonden.

Heel fijn dat ik nu van nog meer inzichten van Calvijn kennis kan nemen.

• A.J.C. van der Oost-Zevenbergen
    Geverifieerde klant van Boekenstek

altijd snelle en uitstekende service

• Peter
    Review voor Boekenstek

Producten zijn altijd overeenkomstig de omschrijving. Snelle levering en leuke prijzen.

• Johan
    Review voor Boekenstek

Goede prijzen ten opzichte van formaat en staat plus makkelijke website in gebruik. Goede service(s)