Boetiek Nouveau

Boetiek Nouveau

Liefde voor het vak en liefde voor de omgeving. Al sinds 1995 stellen wij met zorg en aandacht onze collecties samen. Duurzaam en draagbaar. Basis en modieus.

• Susanne van Batenburg
    Review voor Boetiek Nouveau

Geweldige service, ik zou zeggen een top boetiek

Dankjewel Susanne, we hebben het gefixt! Groet, Xandra

• Anke

Een heerlijke winkel. Geweldige service

Dankjewel, Anke!

• Hoe beoordeel je Boetiek Nouveau?

• Rita v.d. Heuvel
    Review voor Boetiek Nouveau

Fijne winkel om iets leuks te vinden. Goede service. Ze denken echt met je mee en laten leuke mooie kleding zien. Al veel gekocht daar. Echt een aanrader.

Dankjewel, Rita!

• Len
    Review voor Boetiek Nouveau

Geweldige service ,zeer deskundig advies en een fantastisch assortiment Gevarieerd en goede combi,s te maken met broeken truien en jasjes etc.
    Top

DankDank, Len x

• Wendy G.
    Review voor Boetiek Nouveau

Een super fijne kleding winkel met eerlijke en persoonlijke benadering. En als je dan bedenkt dat er naast een afwisselende collectie ook gekeken wordt naar prijs en duurzaamheid is het helemaal goed! Een mooi en waardevol concept Xandra, aanrader!

Dankjewel, Wen x

• Nicole
    Review voor Boetiek Nouveau

Kom al jaren heel regelmatig in de winkel.
    Goeie kleding met zorg en oog voor milieu uitgezocht door Xandra.
    Service en advies is uitstekend!

Dankjewel, Nicole!

• Grace Welborn
    Review voor Boetiek Nouveau

De hartelijke en persoonlijke benadering is kenmerkend voor de winkel en het team.

Dank, Grace!

• Greta
    Review voor Boetiek Nouveau

De fijnste kledingzaak op de Frederik Hendriklaan. Goede, warme service.
    Eerlijk advies.

Antwoord van Boetiek Nouveau

Greta! Dank voor de mooie en lieve review x

• Michiel
    Review voor Boetiek Nouveau

Veel nieuwe dames mode mijn vriendin zeer blij mee. Zeer prettige bediening die haar in alle rust laten passen en adviseren.

Antwoord van Boetiek Nouveau

Dank Michiel! En je zus komt ook nog wel eens langs :-)

• Helian
    Review voor Boetiek Nouveau

Zo fijn, ik kom binnen met een idee (bijv.: ik heb één zwarte broek nodig) en ga naar buiten met zwarte broek, maar ook met kleding waarvan ik nooit zou hebben geweten dat het me staat, maar die ik - behalve om te wassen - liefst nooit meer uit trek. Magisch!

Antwoord van Boetiek Nouveau

Dank Helian, het is ook altijd een feest om jou van nieuwe kleding te voorzien!

• Saskia
    Review voor Boetiek Nouveau

Geweldige service en een mooie collectie! Blij mee!!!!

Antwoord van Boetiek Nouveau

Sas! Dank voor de sterren en dank voor jouw klandizie x

• Yolanda
    Review voor Boetiek Nouveau

Echt relax winkelen,leuke kleding,je kan rustig je gang gaan,er wordt je niets opgedrongen en als het je niet staat,wordt het ook eerlijk gezegd. 👍

Antwoord van Boetiek Nouveau

Dankjewel, Yolanda! Altijd fijn om jou (en jullie) te zien.

• Sylvia
    Review voor Boetiek Nouveau

Al jaren is boutiek nouveau mijn favoriet.
    Altijd wel iets leuks te vinden van goede kwaliteit en betaalbaar, maar vooral vanwege de super enthousiaste en behulpzame Xandra en Soraya.

Antwoord van Boetiek Nouveau

Dank voor de mooie review, Sylvia! En dank voor je trouwe klandizie

• Meike
    Review voor Boetiek Nouveau

Wat een super goede service omtrent de gouden Giulia hakken.
    Echt super goed op de hoogte gehouden over hoe en wat, complimenten!! :))

Antwoord van Boetiek Nouveau

Dankjewel Meike! En ook nog bedankt voor het geduld. Maar we hebben het samen goed gedaan....

• Margot Levie-Haarmans
    Review voor Boetiek Nouveau

Super service! Leuk handgeschreven kaartje en attentie bij pakketje. Ook nog een leuke tip hoe de jurk te dragen.

Antwoord van Boetiek Nouveau

Dank voor de mooie review, Margot! Wij vonden het ook erg leuk om contact te hebben!

Groet, Soraya en Xandra

• Chantal
    Review voor Boetiek Nouveau

Ontzettend behulpzaam en servicegericht en zeker toen bleek dat 1 vd 2 pakketjes zoek was. En….hele mooie sokken cadeau gekregen bij mijn bestelling. Erg leuk contact met Xandra.

Antwoord van Boetiek Nouveau

Dankjewel Chantal voor de mooie review en het leuke contact. Veel plezier met het pak en de broek. Liefs, Xandra

• Sanne
    Review voor Boetiek Nouveau

Het personeel is ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Ze zijn klantgericht en persoonlijk. Ze proberen de klanten echt te helpen en schrijven zelfs een persoonlijk kaartje bij een bestelling. Dat is leuk! Ook niet onbelangrijk: Er zijn zeer leuke merken te koop.

Antwoord van Boetiek Nouveau

Dankjewel lieve Sanne! Altijd fijn om jullie te mogen helpen en uiteraard wederom dank voor de klandizie x

• Fre
    Review voor Boetiek Nouveau

Pareltje op de Fred. Geweldige service en altijd een feestje om bij Xandra je kledingstijl op te vrolijken !

Dankjewel lieve Fré

• Aly
    Review voor Boetiek Nouveau

Xandra is een uitstekende inkoopster en geeft de juiste en goede adviezen. Via de webshop snelle service. De winkel is pareltje in Den Haag. Met service gericht personeel.

Antwoord van Boetiek Nouveau

Dank voor de mooie review, Aly!

• Angela
    Review voor Boetiek Nouveau

Bedankt voor de snelle levering! Top advies ook!

Dankjewel, Angela!