Boho Lifestyle Store

Boho Lifestyle Store

Bij Boho Lifestyle Store vind je prachtige kleinmeubelen, unique findings en woonaccessoires met die typische boho- stijl. We weten de weg naar de mooiste vondsten met een sterk karakter, die jouw huis een instant boho- uitstraling zullen geven. Ingetogen, sterk en altijd boho-chic. Dat zie je terug in onze keuze voor materialen, stoffen, kleuren en accenten.Met de items die wij voor je spotten tijdens onze reizen, weten we zeker dat jouw huis die sophisticated, natural boho-vibe krijgt. De liefde die wij hebben voor de boho lifestyle delen we natuurlijk graag met je. Laat je verrassen door al het moois in onze store!
8,7
Filter 498 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 330 met beschrijving

• H. Schuurmans
    Geverifieerde klant van Boho Lifestyle Store

Even op levering moeten wachten maar tevreden over geleverd produkt

• D.Muller
    Review voor Boho Lifestyle Store

Prima service en mooie kussens!!!

• Hoe beoordeel je Boho Lifestyle Store?

• Marieke Van der Groep
    Geverifieerde klant van Boho Lifestyle Store

Duurde heel lang voordat product geleverd werd. Zelfde product was binnen 1 dag via bol in huis.

• I Mischie
    Geverifieerde klant van Boho Lifestyle Store

Snelle levering. Product paste qua kleur niet helemaal, maar kon nergens retour mogelijkheden vinden

• Grace Klaessen
    Geverifieerde klant van Boho Lifestyle Store

Eerder reageren op klanten, jullie reageerden opeens toen ik een review had geplaatst. In ieder geval bedankt voor een andere kussen. Heb review wel aangepast in groene zone

Antwoord van Boho Lifestyle Store

Hai Grace,

Wat jammer dat je niet tevreden bent!
    We hebben meteen een nieuwe hoes nabesteld voor je en deze zsm naar je verstuurd toen deze binnenkwam.

Dank dat je bij ons winkelt en heel leuk dat je klant bent bij ons.

Fijne avond!

• Conny Velner
    Geverifieerde klant van Boho Lifestyle Store

Ongelofelijk lang op de bestelling wachten die beloofd is snel te verzen. NOT!!

• José Donderwinkel
    Geverifieerde klant van Boho Lifestyle Store

Mooie prijzen en vlotte levering

• A Groeneveld

Veel keuze....
    Je word keurig behandeld.
    En alles is goed afgeleverd.

• M. van Heelsbergen
    Geverifieerde klant van Boho Lifestyle Store

Mooie kussens! Levering duurt wat langer dan normaal. Verder goede service!

• Sjannie
    Review voor Boho Lifestyle Store

Tijdens mijn bestelling is niet aangegeven dat product niet op voorraad was.
    Zit nu al 14 dagen op kussen te wachten en hoor helemaal niets. Wel dat de bestelling is ontvangen en verwerkt wordt. En dat was het dan. Waardeloos.