Boho-exclusive
Boho-exclusive is mijn online shop voor exclusieve boho interieur & fashion accessoires. Alle items koop ik op kleine schaal in binnen- en buitenland in, waardoor alles in beperkte aantallen beschikbaar is. Dus, zie je iets dat je hebben wil? Twijfel dan niet te lang, want op is op!! Retourneren mag altijd binnen 14 dagen.

Ik selecteer mijn leveranciers met de groots mogelijke zorg omdat ik jou een collectie wil aanbieden waar ik zelf volledig achter sta en die vooral een eerlijk verhaal vertellen. Fairtrade en handmade zijn bij Boho-exclusive het uitgangspunt.

• Marianne Kolling
    Geverifieerde klant van Boho-exclusive

De spa geur besteld voor onze kliniek en elke klant die binnenkomt vindt het echt heerlijk ruiken. Bedankt voor het leuke pakket, zo leuk om uit te pakken.

• Marianne Polak
    Geverifieerde klant van Boho-exclusive

Wat is het een cadeautje om een pakketje van deze site te krijgen. Met veel liefde en aandacht ingepakt en ook nog een extra attentie erin. Je hebt een fan er bij.

Antwoord van Boho-exclusive

Wat leuk om er een fan bij te hebben!
    Dank je wel en heel fijn om te horen dat je tevreden bent.

• Hoe beoordeel je Boho-exclusive?

• Sonja
    Review voor Boho-exclusive

Wat een heerlijke wasparfum!!
    Snel geleverd & super service!

Antwoord van Boho-exclusive

Dank je wel. Veel wasplezier.

• Sandra Schaaper
    Review voor Boho-exclusive

Goede en snelle service. Bestellingen worden met veel aandacht ingepakt. Een feestje om je bestelling te ontvangen en uit te pakken 🤗

• Chill-out
    Review voor Boho-exclusive

Mooie producten, snelle levering en duidelijkheid in communicatie. Tijdens het koopproces word je goed op de hoogte gehouden.

• Danny Inpijn
    Review voor Boho-exclusive

Geweldige service,altijd als een cadeautje verpakt.je wordt behandeld als (klant is koning)

Antwoord van Boho-exclusive

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Dank je wel voor de mooie review. Ik hoop je snel terug te zien in mijn webshop. Fijn weekend. Groeten, Odette

• Ok
    Review voor Boho-exclusive

Goede service en snelle levering.