Boilermarkt.nl

Boilermarkt.nl

Boilermarkt is een webwinkel gespecialiseerd in boilers van de merken Stiebel Eltron, Tatramat en AEG.
9,0

• Vincent
    Review voor Boilermarkt.nl

Had een kleine boiler nodig waarbij ik eerst contact had opgenomen met de klanten service. Vriendelijk geholpen en kwam op een boiler uit waarbij een kraan bij zat. Aangegeven of dit ook zonder kraan kon , dit was niet mogelijk. Oke dus boiler besteld. Maar vader was zo vriendelijk deze te willen aansluiten maar de boiler zette meteen uit als hij wilde ontploffen. Toen toch maar loodgieter gebeld en deze gaf aan dat er een inlaatcombinatie bij moest. Oke kan ik heb er geen verstand van. Boiler markt weer gebeld een aangegeven of zij een inlaatcombinatie hadden en het verhaal uitgelegd van de boiler. Dus weer dezelfde boiler besteld. Loodgieter wil de boiler aan sluiten en deze was al beschadigd bij openen. En je raad het al dat de boiler weer lekte. Nu 600,- euro armer en boilermarkt weer opgebeld. Nu vertelde deze meneer dat de boiler altijd met de desbetreffende kraan moest worden aangesloten. Dit is mij twee keer niet aangegeven door boilemarkt toen ik belde. Anders had ik hem nooit besteld. Tevens gaf de medewerker van de klanten service mij nu de indruk dat ik het verhaal zou liegen. En wat was de service.. Nou niets want er werd helemaal niet mee gedaan. Geen enkel compensatie of empathie . Kortom bestel nooit iets bij dit waardeloze bedrijf!! Tenzij je geen service wil ;)

• Daan
    Review voor Boilermarkt.nl

Mooi boilertje voor ook nog eens weinig geld kunnen kopen. Nette nederlandse handleiding, en fijn dat er snel gereageerd werd op vragen over afmetingen. over nazorg of garantie valt nog niets te zeggen, boiler werkt nog gewoon.

• Hoe beoordeel je Boilermarkt.nl?