Bolly's

Bolly's

Wilt u thuis genieten van een luxe notenmix? Dan is Bolly’s precies wat u zoekt! Bij ons bestelt u gemakkelijk en snel een heerlijke gebrande notenmix van topkwaliteit. De gekozen notenmix wordt in een mooi doosje zo snel mogelijk bij u thuisbezorgd, zodat u op ieder moment van dag de beleving van vers gebrande noten kunt ervaren. Wij verkopen niet alleen notenmixen met gemengde gezouten of ongezouten noten, maar u kunt ook voor andere soorten noten en vruchten bij ons terecht. Zo vindt u bij ons onder andere macadamia noten, pecannoten, paranoten, cashewnoten en pinda’s. Benieuwd geworden naar onze selectie noten? Bekijk dan onze webshop, bestel de noten van uw keuze, en geniet!
  • Diane Peeters
    Geverifieerde klant van Bolly's

De noten smaken heerlijk vers en worden super netjes verpakt en bezorgd.

• monika Smeenk
    Geverifieerde klant van Bolly's

snelle levering en goede afwikkeing omdat ik verkeerd besteld had. Top service
    Dank je wel

• Hoe beoordeel je Bolly's?

• Tamara
    Geverifieerde klant van Bolly's

mooi cadeaupakket. Netjes verzonden. Goede service!

• Patricia Groenink
    Geverifieerde klant van Bolly's

Goede service en een fantastisch mooi en lekker cadeaupakket. Aanrader!

• Martine van de Merwe-Wisse
    Review voor Bolly's

Prima service en een zeer goede prijs voor de vruchtensappen. Hartelijk dank. We zullen hier zeker nog eens bestellen.

• Siska Kouwenhoven

Goede levering. Mooi verpakt

• Peter
    Geverifieerde klant van Bolly's

Heerlijke noten en snelle levering!

• Lieke
    Geverifieerde klant van Bolly's

Ik heb mijn bestelling precies op tijd ontvangen en ben erg tevreden! De Valentijnsbox was heel lekker en leuk ! Dankjewel Bolly

• Hennie van Binsbergen
    Geverifieerde klant van Bolly's

Het zijn lekkere noten en een heel goede service

• Noelle
    Review voor Bolly's

Zelfs op zaterdag bezorgt Bolly’s voor ons nog een cadeautje. Super goede service!!

• Geeke
    Review voor Bolly's

Het was ontzettend leuk om samen met mijn vader pindarotsjes te maken! Het recept is niet moeilijk dus iedereen kan het maken. De chocolade en pinda's van Bolly's zijn heerlijk!

• Marjolein
    Review voor Bolly's

Snelle levering en de lekkerste noten!!!

• Eric

Heerlijke noten

• Rien Boschman
    Geverifieerde klant van Bolly's

Heerlijke notenmix, goede prijs / kwaliteit verhouding en uitstekende service.
    Ga zo door!

• Henny lam
    Review voor Bolly's

Harm heeft heerlijke nootjes geleverd! Erg tevreden over de service en het meedenken.

• Ilse van Schaik
    Geverifieerde klant van Bolly's

De bestelling werd volgens afspraak (snel) geleverd. Het doosje meegenomen naar mijn broer en zijn vrouw voor bij de borrel. Ze gingen zo op ;) lekker! Ik had de Original mix en dan gezouten. Voor herhaling vatbaar!

• Henk De bruin
    Geverifieerde klant van Bolly's

Lekkere noten en volgens afspraak

• Harm
    Review voor Bolly's

Snelle levering en een heerlijke noten

• Corné
    Review voor Bolly's

Top service en snelle levering!
    Heerlijke noten, je krijgt waar voor je geld!

• Job
    Geverifieerde klant van Bolly's

Lekkere noten tegen een eerlijke prijs! Ik ben fan!