Poldermolen 33
1622 KR Hoorn

8,9

Boris Greci beoordeelde op 2018-05-30

Great Item, arrived very quickly. Customer service is first rate.

Andreas Fenn beoordeelde op 2018-03-02

Clear explenation,good material and fast delivery. Good quality.

D. Schroder beoordeelde op 2018-01-19

Antonio Moreno Aguilar beoordeelde op 2018-01-19

Tienda formal con sus envíos que es lo que busca una persona cuando compra por Internet

Annemarie Hakhoff beoordeelde op 2017-10-25

Lauri Bauvald beoordeelde op 2017-10-09

Marga via Marktplaats beoordeelde op 2017-06-30

Snel reactie en geleverd

Christian via Marktplaats beoordeelde op 2017-06-15

Excellent webshop, excellent service!