BonaBona Toys

BonaBona Toys

Is BonaBona Toys veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,9
Filter 74 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 54 met beschrijving

Taal

• Hans Seip

Snelle service

• Schoot
    Review voor BonaBona Toys

Belabberde klantenservice. Artikel ruim geannuleerd en vervolgens gewoon de kosten doorberekenen... Tevens gaat de klantenservice ook uitgebreid in discussie terwijl er dingen fout zijn gelopen. Niet alle mails ontvangen en BonaBona toys geeft gewoon aan dat het bij hun wel werkt? Fijne discussie dus. Mijn advies zolang het goed gaat zal het wel prima lopen maar zodra de klantenservice noodzakelijk is.... veel sterkte.

Na een ''vriendelijke'' reactie ontvangen te hebben blijf ik bij mijn bovenstaande mening. Het bedrijf is totaal NIET klantvriendelijk en gaat zelfs in de volle verdediging, want volgens Bonbonatoys werkt alles perfect aan hun kant. Maar de klant heeft dus automatisch ongelijk.

Het kan best zo zijn als hun de site testen en er vervolgens dan mails wel verstuurd worden, maar ik als klant heb NIKS ontvangen anders had ik wel eerder contact gehad met het bedrijf.

Denk aub goed na voordat je iets besteld bij deze site want annuleren en de kosten terug krijgen ondervind ik als 1 groot drama.

Antwoord van BonaBona Toys

Beste mevrouw van der Schoot,

We zien dat u een kleine aanpassing aan uw beoordeling heeft gedaan, maar u roept nog steeds mensen op om goed na te denken vóór zij iets bij ons kopen, omdat u een "groot drama" heeft ondervonden bij het annuleren en terugkrijgen van de kosten. Als u andere klanten wilt helpen/waarschuwen, dan is het misschien zinnig om ook aan te geven, waaruit dat drama precies bestond; voor zover wij kunnen nagaan, heeft u ons verzocht de bestelling te annuleren, wat wij zonder discussie hebben gedaan en wij hebben u binnen 1 week de aankoopkosten inclusief de verzendkosten vergoed. Wat wij in rekening hebben gebracht, zijn de retourverzendkosten, maar dat doen wij voor iedere klant, wij doen niet aan gratis retourneren en dat staat ook in onze verkoopvoorwaarden.
    Wij willen het hier graag bij laten, wij hopen dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.
    BonaBona Toys & Gadgets

• Hoe beoordeel je BonaBona Toys?

• maria van schaijk
    Geverifieerde klant van BonaBona Toys

de hondenkam werkt heel goed zeer tevreden bedankt

• liesbeth smid mackloet

Gewoon tevreden. Klein minpuntje. Beschrijving niet in t Nederlandd

• Dianne
    Geverifieerde klant van BonaBona Toys

Bestelde niet op voorraad een beter alternatief gekregen.

• Linda Hoogendoorn
    Geverifieerde klant van BonaBona Toys

Super snelle levering. Dik tevreden!

• Boris Greci
    Geverifieerde klant van BonaBona Toys

Great Item, arrived very quickly. Customer service is first rate.

• Bianca Cronie

Hele fijne service!

• Conny Rutten

nog altijd niks ontvangen
    Vandaag ontvangen niet tevreden over het product.

Antwoord van BonaBona Toys

Beste,
    Het leveren van uw bestelling heeft inderdaad iets langer geduurd dan verwacht. We gaan verder onderzoeken waar dit aan lag. Intussen hebben we vernomen dat u uw bestelling heeft ontvangen.
    We bieden u onze welgemeende excuses voor het ongemak!
    BonaBona Toys & Gadgets

• F Van der wilden
    Geverifieerde klant van BonaBona Toys

Snel leeg erg lawaaiig en slecht mee te. E,