Boomba Bamboo
Boomba Bamboo is de winkel gespecialiseerd in bamboe beddengoed. Bij Boomba Bamboo willen we je de mogelijkheid bieden om natuurlijk, goed en ontspannen te kunnen slapen. De gehele Boomba Bamboo-collectie is gemaakt van het 100% natuurlijke en biologische materiaal bamboe.
9,6
Filter 472 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 296 met beschrijving

• Heidi Moes
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Mooi bedrijf met mooie spullen 🤩

• Anke
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Prima snelle levering. Mooie kleur groen en heerlijk zachte kussenovertrekken en dekbed. Ik weet nog niet hoe het houdt na wat wasbeurten.

• Hoe beoordeel je Boomba Bamboo?

• Nicole

Heel blij mee!!
    Snelle levering en super beddengoed.

• Astrid Veldkamp
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Wij wonen op een Caribisch eiland en bamboo lakens zijn heerlijk zacht en veel koeler. Heel fijn! Mooi verpakt en snelle vezorging.

• G J
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Goede kwaliteit beddengoed voor een goede prijs. 2/3 keer sneller levering binnen 2 werkdagen naar België. Laatst keer na 12 dagen nog niet ontvangen.

Beste Gilles,

Bedankt voor uw review.

Mijn excuses dat het met de laatste zending is mis gegaan, dit is zeker niet de bedoeling. Helaas is het voor nu te laat maar we doen er in het vervolg alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren, zoals het de eerste twee keer ook is gelukt.

Mochten wij in het vervolg ergens mee kunnen helpen dan hoor wij dat graag van u.

Wij wensen u een goede en ontspannen slaap toe!

• Paulette Stroobants
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Mijn product is besteld op 9/07/2024 en nog steeds niets ontvangen.

Beste Paulette,

Bedankt voor uw review.

Ik zie dat wij uw bestelling ingepakt en verstuurd hebben op 9/07/2024. Uw partner heeft afgelopen vrijdag bij ons hiervan melding gemaakt dat u het nog niet heeft ontvangen, goed dat uw partner hierover heeft gemaild en nogmaals excuses dat u de bestelling niet ontvangen heeft.

Zoals in de e-mail aangegeven doen wij er alles aan om alsnog de bestelling te leveren, want zo hoort het ook.

We melden ons bij u met de nieuwe verzendgegevens van de nieuwe zending die wij gaan toesturen.

Mocht u of uw partner vragen hebben dan horen wij dat heel graag van u.

• Daniel Dierendonck
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Vlotte levering,zalig dekbedovertrek en kussenovertrek

Beste Daniel,

Bedankt voor uw 5 sterren review, dat is een cadeautje voor ons om te krijgen!

Wij wensen u een goede en ontspannen slaap toe!

• Lilian

Bijgewerkt:
    Na het schrijven van mijn slechte review (zie hieronder), heeft de klantenservice contact met mij opgenomen. Ze hebben mijn klacht inmiddels verholpen en excuses aangeboden hoe het is verlopen.

Terugbetaling nooit ontvangen! Ik bestel hier nooit meer...!

Beste Lilian,

Bedankt voor uw review. Mijn excuses dat wij u retour niet direct verwerkt hebben.

Gelukkig hebben wij gisterenochtend een e-mail en deze review van u mogen ontvangen, daarop konden wij het nakijken en uw retour verwerken. Want zo hoort het uiteraard ook!

Nogmaals excuses dat het zo lang heeft geduurd, mocht u vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag van u.

Wij wensen u een heel fijne dag!

• Rosa
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Mooi producten en snelle levering

Beste Rosa,

Bedankt voor uw review, een vijf sterren review is een cadeautje om te krijgen.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag van u.

• Tiny Kramer
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Late levering vind ik op zich niet erg, maar zou het wel fijn vinden daar van op de hoogte gesteld te worden.
    Wat het beddengoed betreft: nooit meer anders.

Beste Tiny,

Bedankt voor uw review. Mijn excuses dat wij u niet op de hoogte hebben gehouden, dit is zeker niet de bedoeling. Helaas heeft u er nu niks meer aan maar in de toekomst gaan we ons best doen zodat dit niet meer voorkomt.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag van u.

• Ineke
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Heerlijke lakens, jammer dat ze al zo lang alleen maar in het wit beschikbaar zijn. Maar het is een prachtig helder wit en het voornaamste is het gevoel, vooral als het warm is. Een absolute aanrader. En uiteindelijk vind ik het wit toch wel mooi.

Beste Ineke,

Bedankt voor uw review, een vijf sterren review is een cadeautje voor ons om te krijgen.

De lakens komen beschikbaar in verschillende kleuren, zodra we deze hebben zullen wij u een berichtje sturen.

• Carolien
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Prachtige kwaliteit en goede prijs

Beste Carolien,

• Mayke Van der Hoff

Heerlijk beddengoed. Superzacht en comfy 👌

Beste Mayke,

• Odette
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Fantastisch zacht beddengoed, dat super snel geleverd wordt.

Beste Odette,

• Hennie Emans
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Het slaapt heerlijk, verkoelend en comfortabel

Beste Hennie,

Wij wensen u een goede (koele) en ontspannen slaap toe.

• Elke De Vos
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Snel geleverd en de laken zijn prachtig; supergoede kwaliteit!! Ik stond versteld van de zachtheid.

Beste Elke,

• Saar
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Mooie producten, met een prima levertijd. Wel wat overdadig ingepakt met onnodig materiaal verspilling.

Beste Saar,

Bedankt voor uw review 💚 een cadeau voor ons om te krijgen.

Ik begrijp u volledig, wij doen er alles aan om zo min mogelijk verpakkingsmateriaal te gebruiken. Voor ons beddengoed gebruiken wij de restanten die overblijven van het beddengoed wat op maat wordt geknipt, hierdoor hoeven wij het beddengoed niet weg te gooien en heeft het een nieuwe doel gekregen.

Hier kunt u ons artikel lezen:

• Els Mak
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Het bamboo dekbedovertrek set is heerlijk om onder te slapen.

Beste Els,

Bedankt voor uw vijf sterren review 💚 een cadeau voor ons om te krijgen. Dat het heerlijk is om onder te slapen daar doen wij het voor!

• Marieke
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Mooie zachte kwaliteit, snelle service!

Beste Marieke,

Bedankt voor uw vijf sterren review 💚 een cadeau voor ons om te krijgen.

• Jolande
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Ik ben helemaal blij met mijn Bamboo hoeslakens, vooral in de zomer. Bestelling werd snel geleverd, netjes verpakt. Een aanrader dus….

Beste Jolande,

Bedankt voor uw vijf sterren review 💚 een cadeau voor ons om te krijgen.