Boomba Bamboo
Boomba Bamboo is de winkel gespecialiseerd in bamboe beddengoed. Bij Boomba Bamboo willen we je de mogelijkheid bieden om natuurlijk, goed en ontspannen te kunnen slapen. De gehele Boomba Bamboo-collectie is gemaakt van het 100% natuurlijke en biologische materiaal bamboe.
Filter 378 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 232 met beschrijving

• Nelleke de Wit
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Hoewel ik al eerder bamboo dekbedovertrekken heb gekocht en daar zeer tevreden mee ben, was de aankoop van de premium bamboo dekbedovertrek en kussensloop een rechtstreekse topper. Een hele mooie glans en extreem hoge kwaliteit. Elke prachtige beschrijving van de producten kunnen niet voldoen aan de super kwaliteit van de premium sets.

• Anna
    Review voor Boomba Bamboo

Fast shipping and amazing product! The fabric is light and soft, feels great.

• Hoe beoordeel je Boomba Bamboo?

• Frans Haarman
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Prima winkel! Prachtige producten.

• Jordy
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Snelle levering, klantvriendelijk & top kwaliteit!

• Jacobine
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Geweldige service. De producten heb je snel in huis en ze zijn heerlijk.

• Elly Colijn
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Snel geleverd, goede prijzen en prachtige producten. Kortom, aanrader!

• Anouk
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Heel mooi dekbed, compact en temperatuurregulerend! Levering ging eerst mis bij bezorgdienst, maar Booma Bamboo ging er achter aan, hield me goed op de hoogte en zorgde dat ik mijn dekbedden kreeg. Topservice!

• Cor
    Review voor Boomba Bamboo

We hadden een mankement aan ons dekbed. Gemeld bij Boomba Bamboo. Zij hebben dit fantastisch opgelost door ons een nieuw dekbed te leveren. Bedankt voor deze service.

• Yael Waaker
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Snelle levering. De laken zijn wel iets groter dan de maat. Maar goede kwaliteit

• Ann Mortier

Alles naar wens

• Jolien
    Review voor Boomba Bamboo

Contact met hen opgenomen nadat mijn levering niet was afgeleverd. Ze zijn er voor mij meteen achteraan gegaan… reden van niet leveren onbekend, maar ze verstuurden mij meteen nieuwe kussenslopen. Deze zijn goed verpakt aangekomen!!! Super service en zeer klantvriendelijk bedrijf. Ik bestel hier absoluut opnieuw. Super bedankt πŸ‘πŸΌ

• will rutten
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Heerlijk zacht dekbedovertrek .

Goedemiddag Will,

• Ineke
    Review voor Boomba Bamboo

Prachtig materiaal, uiterst zacht. De stof ziet er stevig uit, niet te dun. Net ontvangen. Ik heb natuurzijden kussenslopen, iets anders in het aanvoelen, maar bamboe is zeker ermee te vergelijken (en veel goedkoper - natuurzijden lakens zijn onbetaalbaar). De maat is erg ruim, ik vind het een prachtig hoeslaken en de kleur (roze) is schitterend.
    Ik heb vannacht voor het eerst in mijn roze hoeslaken geslapen. Ik heb elke nacht opvliegers. Vannacht had ik daar geen last van, ik had het zelfs een beetje koud op een bepaald moment. En zo droomzacht !!! Waren er lussen aan mijn dekbed, dan had ik zeker een dekbedovertrek erbij genomen. En ik heb direct een tweede hoeslaken besteld. Ik hoop dat de roze lakens snel weer binnenkomen.

Goedemiddag Ineke,

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met het materiaal bamboe en zelfs een tweede bestelling hebt geplaatst!

• Minke

Superfijne lakens

Beste Minke,

• Rianne Seijn
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Niks! Ben super tevreden met de producten en de service. Leuke en vriendelijke mensen die daar werken.

Goedemiddag Rianne,

Jeffrey Team Boomba Bamboo

• Nils Van aken

Super

Beste Nils,

• SdJ
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Goede kwaliteit, zacht materiaal.

Goedemiddag,

• Odette
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Bedlinnen in prachtige tinten met zeer dichte 300TC hoge kwaliteit voor een werkelijk ultrazachte beleving. Bamboe garen is daarnaast zeer warmte regulerend. Prijsstelling is zeer goed te noemen voor deze kwaliteit en daarnaast is er ruime keuze aan maten, zelfs voor de hele grote 260x240 dekbedden. Tot slot ook nog een hele snelle verzending. Ik ben groot fan!

Goedemiddag Odette,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen, dat is echt een cadeautje voor ons πŸ’š Heel leuk om te horen dat je net zoals ons fan bent πŸ₯³

• Liesbeth Vissers
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Bestelling en levering zijn vlot gegaan :-)

Goedemiddag Liesbeth,

• Rosana
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Super fijne slopen voor een mooie prijs...

Goedemiddag Rosana,