Boomba Bamboo
Boomba Bamboo is de winkel gespecialiseerd in bamboe beddengoed. Bij Boomba Bamboo willen we je de mogelijkheid bieden om natuurlijk, goed en ontspannen te kunnen slapen. De gehele Boomba Bamboo-collectie is gemaakt van het 100% natuurlijke en biologische materiaal bamboe.
9,7
Filter 388 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 238 met beschrijving

• Egbert Veen
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Even wennen en wat kreukelig maar verder heerlijk

• Eva Asperslag
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Super behulpzame klantenservice, snelle levering en mega lekker zacht beddengoed. De dekbedden slapen super terwijl wij allemaal andere wensen hebben hier thuis wat betreft temperatuur. Heel blij mee.

• Hoe beoordeel je Boomba Bamboo?

• Maz Hussain

Good quality product

• Madi Amiri
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Ik ben ontzettend tevreden met mijn recente aankoop van bamboe dekbedovertrekken. Niet alleen voelen ze heerlijk zacht aan, maar ze zijn ook van uitstekende kwaliteit. Bovendien was ik aangenaam verrast door de snelheid van de levering. Ik kan dit product en de service die ermee gepaard gaat ten zeerste aanbevelen!

• Jeffrey

Snel in huis

• Rolande De Vuyst
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

prachtig product zeer vlotte levering🤞

Beste Rolande,

Bedankt voor uw review, dat is voor ons een cadeautje om te krijgen💚

Wij wensen u een heel fijne dag.

• Nelleke de Wit
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Hoewel ik al eerder bamboo dekbedovertrekken heb gekocht en daar zeer tevreden mee ben, was de aankoop van de premium bamboo dekbedovertrek en kussensloop een rechtstreekse topper. Een hele mooie glans en extreem hoge kwaliteit. Elke prachtige beschrijving van de producten kunnen niet voldoen aan de super kwaliteit van de premium sets.

Beste Nelleke,

Bedankt voor uw review, het is voor ons het belangrijkst dat u tevreden bent over het beddengoed 💚

Mochten wij u ergens mee kunnen helpen dan horen wij dat graag.

Wij wensen u een heel fijne dag.

• Anna
    Review voor Boomba Bamboo

Fast shipping and amazing product! The fabric is light and soft, feels great.

Hi Anna,

Thank you for your review 💚

We wish you a good and relaxing night's sleep.

With kind regards,

• Frans Haarman
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Prima winkel! Prachtige producten.

Goedemiddag Frans,

• Jordy
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Snelle levering, klantvriendelijk & top kwaliteit!

Goedemiddag Jordy,

• Jacobine
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Geweldige service. De producten heb je snel in huis en ze zijn heerlijk.

Goedemiddag Jacobine,

Bedankt voor je vijf sterren review, dat is voor ons echt aan cadeautje om te krijgen! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we kwalitatieve producten kunnen leveren.

• Elly Colijn
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Snel geleverd, goede prijzen en prachtige producten. Kortom, aanrader!

Goedemiddag Elly,

• Anouk
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Heel mooi dekbed, compact en temperatuurregulerend! Levering ging eerst mis bij bezorgdienst, maar Booma Bamboo ging er achter aan, hield me goed op de hoogte en zorgde dat ik mijn dekbedden kreeg. Topservice!

Goedemiddag Anouk,

Allereerst nog excuses dat het misging met de bezorging.

• Cor
    Review voor Boomba Bamboo

We hadden een mankement aan ons dekbed. Gemeld bij Boomba Bamboo. Zij hebben dit fantastisch opgelost door ons een nieuw dekbed te leveren. Bedankt voor deze service.

Beste Cor,

Bedankt voor je vijf sterren review, dat is voor ons echt aan cadeautje om te krijgen! Omdat wij het beddengoed met de hand maken kan er helaas weleens iets misgaan.

• Yael Waaker
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Snelle levering. De laken zijn wel iets groter dan de maat. Maar goede kwaliteit

Goedemiddag Yael,

• Ann Mortier

Alles naar wens

Goedemiddag Ann,

Bedankt voor je vijf sterren review, fijn dat alles naar wens is! Daar doen wij het voor :)

• Jolien
    Review voor Boomba Bamboo

Contact met hen opgenomen nadat mijn levering niet was afgeleverd. Ze zijn er voor mij meteen achteraan gegaan… reden van niet leveren onbekend, maar ze verstuurden mij meteen nieuwe kussenslopen. Deze zijn goed verpakt aangekomen!!! Super service en zeer klantvriendelijk bedrijf. Ik bestel hier absoluut opnieuw. Super bedankt 👍🏼

Goedemiddag Jolien,

Bedankt voor je vijf sterren review, dat is voor ons echt aan cadeautje om te krijgen! Nogmaals excuses dat het is misgegaan met de bezorging, gelukkig hebben we het kunnen oplossen.

• will rutten
    Geverifieerde klant van Boomba Bamboo

Heerlijk zacht dekbedovertrek .

Goedemiddag Will,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen, dat is echt een cadeautje voor ons 💚

• Ineke
    Review voor Boomba Bamboo

Prachtig materiaal, uiterst zacht. De stof ziet er stevig uit, niet te dun. Net ontvangen. Ik heb natuurzijden kussenslopen, iets anders in het aanvoelen, maar bamboe is zeker ermee te vergelijken (en veel goedkoper - natuurzijden lakens zijn onbetaalbaar). De maat is erg ruim, ik vind het een prachtig hoeslaken en de kleur (roze) is schitterend.
    Ik heb vannacht voor het eerst in mijn roze hoeslaken geslapen. Ik heb elke nacht opvliegers. Vannacht had ik daar geen last van, ik had het zelfs een beetje koud op een bepaald moment. En zo droomzacht !!! Waren er lussen aan mijn dekbed, dan had ik zeker een dekbedovertrek erbij genomen. En ik heb direct een tweede hoeslaken besteld. Ik hoop dat de roze lakens snel weer binnenkomen.

Goedemiddag Ineke,

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met het materiaal bamboe en zelfs een tweede bestelling hebt geplaatst!

Wij wensen je een goede en ontspannen slaap toe ⭐️

• Minke