Boost Buddies
We zijn een positief, energiek en vrolijk merk en willen graag voor jou het verschil maken, elke dag weer. Een merk dat om de mens, om jou, draait. Wij zijn er om jou te supporten, om je de boost te geven die vooral jij vandaag nodig hebt en verdient. En we weten dat ook jij daardoor iemand anders weer een aanmoediging, oppepper, schouderklopje, compliment of een andere boost gaat geven. Daar helpen we je graag mee. Zo zijn wij maar wordt ook jij een Boost Buddy. Yes!

We ondersteunen je door onze positieve service, attitude, berichten en ons assortiment dat je helpt om elk moment smaakvol te boosten. Heerlijke producten die zijn verrijkt met ingrediënten die jij juist goed kunt gebruiken. Producten die jouw eetmoment en jouw persoonlijk supporten. Ook onze producten zijn dus Boost Buddies.
8,9
Filter 674 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 546 met beschrijving

• Stella De Charon de Saint Germain

Boost af

• Mark Riewald
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Komen afspraken na betreft levering en netjes geholpen

• Hoe beoordeel je Boost Buddies?

• Onbekend

Goed product

• Michelle Jacobs
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Fijne webwinkel met verschillende energie- en eiwitverrijkte producten. Overzichtelijk en goede communicatie. Levering is ook juist maar wat mij betreft erg laat op de avond.

• Dominique Bernard
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Duidelijke website, goede service, snelle levering, geen gedoe voor consumenten met recepten enz. Gewoon eenvoudige bestelgemak?

• Berna Floor
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Mooie aanvulling op eiwit verrijkt voedingsadvies

• Antoin.J.M. de Ector
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Komen hun afspraken na en leveren exact wat besproken en behandeld werd

• Marcella Van der Waerden

Koekjes waren lekker.

• H Mahler

jazeker

• saskia Van wanrooij
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Was netjes verpakt, gekoeld, schoon en de producten zijn goed tedoen