Boost Buddies
We zijn een positief, energiek en vrolijk merk en willen graag voor jou het verschil maken, elke dag weer. Een merk dat om de mens, om jou, draait. Wij zijn er om jou te supporten, om je de boost te geven die vooral jij vandaag nodig hebt en verdient. En we weten dat ook jij daardoor iemand anders weer een aanmoediging, oppepper, schouderklopje, compliment of een andere boost gaat geven. Daar helpen we je graag mee. Zo zijn wij maar wordt ook jij een Boost Buddy. Yes!

We ondersteunen je door onze positieve service, attitude, berichten en ons assortiment dat je helpt om elk moment smaakvol te boosten. Heerlijke producten die zijn verrijkt met ingrediënten die jij juist goed kunt gebruiken. Producten die jouw eetmoment en jouw persoonlijk supporten. Ook onze producten zijn dus Boost Buddies.
8,8
Filter 690 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 562 met beschrijving

• Aart v.Kampen
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

De bestelling super goed aangekomen

• D.

nooit ontvangen

Beste D,

Bedankt dat U de moeite heeft genomen om een review achter te laten. U heeft op onze website een aanvraag gedaan voor een proefbox. Deze zijn helaas enkel door zorgprofessionals te bestellen.

Na het controleren van het door U opgegeven KVK nummer en het opgegeven e-mailadres zijn er wat twijfels ontstaan of U ook een zorgprofessional bent.

Hierover hebben wij u per mail een aantal aanvullende vragen gesteld maar helaas hebben wij hierop nooit een reactie ontvangen. Wellicht dat u dit als nog kunt doen.

Team Boost Buddies

• Hoe beoordeel je Boost Buddies?

• Henk wiskamp
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Goede service. Netjes geleverd.

• Dries Crama

Alles liep volgens afspraak

• Helene
    Review voor Boost Buddies

Ik heb gebeld , geen gehoor, ik ging chatten en dat bleek een robot pff , en in gesproken maar geen antwoord

Beste Helene,

Helaas hebben wij geen voicemail of gemiste oproep van jou ontvangen.
    Heeft u voor ons een bestelnummer zodat wij u verder kunnen helpen?

Wij horen het graag,
    Groet team Boost Buddies

• ilona Beeldsnijder
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

vind de producten niet lekker

• Marjon Steenbekkers
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Ik moest nog navragen waar mijn producten bleven. Daarna verteld dat ik ze niet meer nodig had. Krijg ik ze nog binnen.

• Ali Cengiz

• Karien Verhagen
    Review voor Boost Buddies

Wel besteld én betaald maar niets geleverd. Had dus een 0 moeten zijn

Beste Karien,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met Boost Buddies niet naar wens is.
    Ik heb het nagekeken en zie dat jouw pakket is zoekgeraakt en daarom niet is bezorgd.

Ik heb je een email gestuurd met daarin een voorstel om het pakket opnieuw te laten bezorgen.

Boost Buddies

• W.M. (Miek) Antrag
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

4 x gebeld en boodschap ingesproken. Nooit teruggebeld. Uiteindelijk een mail gekregen en de bestelling een week later dan afgesproken ontvangen.

Beste Miek,
    Bedankt voor jouw review voor Boost Buddies.

Onze excuses dat jouw bestelling pas een week later is afgeleverd dan afgesproken. Onze leverancier heeft te maken gehad met een technische stroring waardoor alle pakketten, waaronder die van jou, niet op het depot zijn aangekomen.

Hiervan werden wij pas een dag later op de hoogte gesteld en omdat gekoelde bezorging maar twee keer per week mogelijk is was helaas te laat om nog snel actie te ondernemen.

Onze welgemeende excuses voor de vertraging.

• Maria Diepvens
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Blij dat we toch een bestelling konden plaatsen na mijn vraag bij de klantendienst. Na het rechtzetten van ons leveringsadres dan wachten op de levering. De bestelwagen arriveerde eindelijk maar ons pakket zat NIET in zijn bestelwagen. 2 dagen later mochiwe dan ons pakket ontvangen en zijn er tevreden over.

• Vivienne Feitsma

goede opties qua producten

• Liesbeth Thierie
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Op de website stond dat er op dinsdag tussen 17u en 20u in België geleverd wordt. Dit kwam perfect uit want mijn moder had nog potjes easy to eat van innopastry tot dinsdag. Maar dinsdag 1 maart werd er echter niets geleverd alhoewel dit zo wel in de bestelbevestigingsmail stond. Na een mail aan de klantenservice werd er gezegd dat er pas op vrijdag 4 maart geleverd zou worden. Dit was niet leuk. Hadden we dit op voorhand geweten, dan waren we zelf op zondag 28 februari naar deJumbo in Maastricht gereden waar ze die potjes ook hebben en ze ook nog goedkoper zijn.

Antwoord van Boost Buddies

Beste Liesbeth, wij hebben jouw bestelling nagelopen om te zien waarom deze niet op het afgesproken tijdstip is geleverd.

De bestellingen die wij in Belgïe leveren laten wij uitvoeren door onze bezorgpartner in België. Zij bezorgen met koel en vrieswagens op vrijdag en dinsdag door heel België.

Het blijkt dat jouw bestelling wel op tijd door hen is afgehaald maar dat deze door drukte bij onze vervoerder redenen later is bezorgd.

Onze excuses voor dit ongemak.

• Anita Verheijen

Prima correcte snelle levering

• J. van der Graaff
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Voor het eerst een bestelling gedaan. Dit ging prima. Was wel even wennen aan de bezorgtijden, maar alles verliep goed.

• Stella De Charon de Saint Germain

Boost af

• Mark Riewald
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Komen afspraken na betreft levering en netjes geholpen

• Onbekend

Goed product

• Michelle Jacobs
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Fijne webwinkel met verschillende energie- en eiwitverrijkte producten. Overzichtelijk en goede communicatie. Levering is ook juist maar wat mij betreft erg laat op de avond.

• Dominique Bernard
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Duidelijke website, goede service, snelle levering, geen gedoe voor consumenten met recepten enz. Gewoon eenvoudige bestelgemak?