Boost Buddies
We zijn een positief, energiek en vrolijk merk en willen graag voor jou het verschil maken, elke dag weer. Een merk dat om de mens, om jou, draait. Wij zijn er om jou te supporten, om je de boost te geven die vooral jij vandaag nodig hebt en verdient. En we weten dat ook jij daardoor iemand anders weer een aanmoediging, oppepper, schouderklopje, compliment of een andere boost gaat geven. Daar helpen we je graag mee. Zo zijn wij maar wordt ook jij een Boost Buddy. Yes!

We ondersteunen je door onze positieve service, attitude, berichten en ons assortiment dat je helpt om elk moment smaakvol te boosten. Heerlijke producten die zijn verrijkt met ingrediënten die jij juist goed kunt gebruiken. Producten die jouw eetmoment en jouw persoonlijk supporten. Ook onze producten zijn dus Boost Buddies.
9,0
Filter 624 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 496 met beschrijving

• Marjon Molenaar
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

omdat ze mij goed geholpen hebben met mijn bestelling die niet helemaal goed verlopen was met het postorderbedrijf.

• F Meijer
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Snel, goede communicatie, prima verpakt. En lekker!

• Hoe beoordeel je Boost Buddies?

• Douwien de Ruiter-Pieters
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

lekkere smaken, leuke producten, ook hartig, snelle levering

• Els Linssen

Goed product

• Ada van Altena
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Levering was vlot, helaas was er een flesje open gegaan waardoor alles onder zat, dit kleefde nogal

• N. Vd
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Snelle bezorging, gevarieerd aanbod.

• Emma
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Snelle levering, mooie producten.

• Marjolijn Drenth

Keurige levering

• Charlotte

Snel bezorgd

• Arnold Ketelaar
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Wordt keurig behandeld En netjes en vlot bezorgde