Boost Buddies
We zijn een positief, energiek en vrolijk merk en willen graag voor jou het verschil maken, elke dag weer. Een merk dat om de mens, om jou, draait. Wij zijn er om jou te supporten, om je de boost te geven die vooral jij vandaag nodig hebt en verdient. En we weten dat ook jij daardoor iemand anders weer een aanmoediging, oppepper, schouderklopje, compliment of een andere boost gaat geven. Daar helpen we je graag mee. Zo zijn wij maar wordt ook jij een Boost Buddy. Yes!

We ondersteunen je door onze positieve service, attitude, berichten en ons assortiment dat je helpt om elk moment smaakvol te boosten. Heerlijke producten die zijn verrijkt met ingrediƫnten die jij juist goed kunt gebruiken. Producten die jouw eetmoment en jouw persoonlijk supporten. Ook onze producten zijn dus Boost Buddies.
9,0
Filter 550 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 428 met beschrijving

• Ceciel Engelen
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Jammer.dat er geen protino inzat ,in het pakket, daarom had ik het besteld, maar.heb begrepen dat er storingen bij arla waren

• Anton Derks
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Prima service. Zij hadden producten van Boermarke op voorraad. Snel en prima gekoeld verpakt geleverd. Top!

• Hoe beoordeel je Boost Buddies?

• Mevrouw Scholtens

vlugge afhandeling

• E. D. Lalmahomed-Radjbali
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Goed product en het is nergens anders te krijgen.

• Anneke Snel-Prent
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Goed product en snelle levering

• Aad van den Akker

• Brenda Koorstra
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Goede artikelen voor mensen die een sleeve of gastric bypass ondergaan hebben.

• Marcel Frank

Nog steeds niet geleverd

Antwoord van Boost Buddies

Beste Marcel Frank,

Bedankt voor uw review.
    Ik zie dat u bij ons een proefpakket heeft aangevraagd maar dat deze nog niet bij u is afgeleverd.

Ik heb de track and trace van PostNL er bij gepakt en ik zie dat het pakket op 4 juni aan PostNL is aangeboden, door maar helaas is het pakket dus nog niet bij u afgeleverd.

Indien u dit wilt kunnen wij een nieuwe proefzending uw kant op sturen.

Nutrispot

• Berber Haanstra

Goede service

• Peter Berben
    Geverifieerde klant van Boost Buddies

Bestelling en levering waren snel geregeld. Echter het produkt viel tegen.

Antwoord van Boost Buddies

Beste Peter Berben,

Bedankt voor uw review.
    U heeft bij ons een gratis proefpakket aangevraagd, ik begrijp dat dit pakket in goede orde bij u binnen is gekomen.

Wilt u zo vriendelijk zijn ons te laten weten welke producten er tegen vielen en hoe de informatie op onze website anders was dan uw verwachting?

Groet Nutrispot