Booxstore

Boekenplan, onze uitgeverij opgericht in 2002, heeft nu een eigen webshop booxstore.nl. Slechts korte tijd is de webshop actief. Het zal niet lang duren voordat alle boeken aanwezig zijn op booxstore.nl.
Uw waardering wordt zeer op prijs gesteld.
Boekenplan, onze uitgeverij opgericht in 2002 heeft nu een eigen webshop booxstore.nl. Slecht korte tijd actief. Het zal niet lang duren voordat alle boeken aanwezig zijn op booxstore.nl. Uw waardering wordt zeer op prijs gesteld.

• Nadine Peters
    Geverifieerde klant van Booxstore

Snelle levering, soepele orderverwerking en een top boek!

Beste Nadine,

Hartelijk dank voor deze topbeoordeling. We zijn er trots op en hopen je nog eens terug te zien op booxstore.nl.
    Een fijn en gezond 2021 gewenst.

Hartelijke groet,

René Bouman

• INA STABERGH

Snelle en onberispelijke levering

Antwoord van Booxstore

Hartelijk dank voor deze topbeoordeling.

• Hoe beoordeel je Booxstore?

• Anna den Ouden

snelle service

Beste Anna,
    Dank voor je reactie. We blijven ons best doen. De tevredenheid van de klant staat boven aan ons lijstje.

• Thea Sprangers

Netjes en veilig verpakt

Beste Thea,
    Dank voor de review. Wij waarderen dit zeer. Veel leesplezier.

• Wilco den otter
    Geverifieerde klant van Booxstore

Meer dan 1,5 week later ontvangen. Verhaal maandag geen verzending gaat in deze niet op.

Antwoord van Booxstore

Dank voor uw reactie. Wij hebben het nieuwe boek direct na verschijnen verzonden. Het is vervelend dat de zending bij PostNL vertraagd is. De huidige status is 'Gesorteerd', niet zoekgeraakt. Op maandag wordt er geen brievenbuspost bezorgd en ligt de verwerking verder stil. Vannacht gaat de verwerking weer op gang komen.
    Als we morgenochtend merken dat de sortering niet verder in gang wordt gezet en dat de post verder vertraagd dan sturen wij direct een nieuw exemplaar toe.
    Morgenochtend hoort u meer van ons.

• susanne maingay
    Geverifieerde klant van Booxstore

Snelle levering , zoals beloofd!

Antwoord van Booxstore

We zijn erg blij met deze waardering. Fijn weekend en graag tot ziens.

• Yvonne de Kruijff
    Geverifieerde klant van Booxstore

Na niet geleverd boek via de verkoper heb ik contact gezocht met bookstore mijn verhaal gedaan. Dat was een plezierig en constructief contact. Bookstore heeft onmiddellijk het boek aan mij toegestuurd wat ik vanochtend al heb ontvangen. Sneller kon niet Hartelijk dank voor deze prettige service Gr Yvonne de Kruijff

Beste Yvonne,
    Dank voor de review. Wij vinden het erg belangrijk om als er iets mis gaat, ook bij de verzender, dit snel op te lossen. We zien je graag weer terug bij Booxstore.nl.
    Fijn weekend,
    René Bouman

• Maria Philippens
    Review voor Booxstore

Prettig toegankelijke, gebruikersvriendelijke webwinkel met uitstekende service.

Beste Maria,

Hartelijk dank voor je review. Fijn dat onze extra service je goed gevoel hebben gegeven.
    We zien je graag weer terug op booxstore.nl.

René

• Frank Lermmens
    Review voor Booxstore

Het is een fijne manier om het gewenste boek te vinden en te bestellen.

Dank Frank

• Lydia Lippens
    Review voor Booxstore

Voor de prettige samenwerking bij de voorbereiding van de uitgave van mijn boek ANNA SJOERDINA. Tekst en afbeeldingen zijn vakkundig samengevoegd tot één geheel en over het resultaat ben ik zeer tevreden.

Antwoord van Booxstore

Dank voor de review en de fijne samenwerking.