Bord&meer

Bord&meer

Unieke winkel en webshop gevestigd in Utrecht met vintage, design, woonaccessoires, cadeaus, duurzame lokale producten, creatieve workshops, unieke handgemaakte producten, wandbordjes en alles om je borden te presenteren en op te hangen.
1.001 klantbeoordelingen
Filter 842 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 484 met beschrijving

• Erica
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Super leuk bordje besteld. Snel verstuurd en bezorgd.

• Marthijn de Groot
    Geverifieerde klant van Bord&meer

blijven stalken voor een review is naar en onnodig

Beste Marthijn,

Wat jammer dat je hierdoor direct 1 ster geeft. Je begrijpt dat dit een automatische mail is en dat deze na een tijdje weer wordt verstuurd. Het moet niet als stalking overkomen in ieder geval. Excuus als dit zo is, ik zal dit gaan nakijken bij Webwinkel keurmerk. Ik hoop dat het product en de levering wel naar wens was en dat je je review zou willen aanpassen. Als kleine zelfstandige ondernemer weet jij volgens mij ook hoeveel impact het heeft als iemand een slechte review geeft op je werk. Ik hoop daarom dat je het zou willen aanpassen naar een eerlijke review. Alvast bedankt, gr. Serin

• Hoe beoordeel je Bord&meer?

• Reinier Brakema
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Attent overleg voor en na de bestelling

• Welmoet

Mooi product

• Jaap
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Goede service, snelle levering. Geen verbeter-suggesties.
    Misschien een idee om te waarschuwen dat PTTpost verkeerde informatie kan geven over bestelmoment (kan een stuk later komen).

Antwoord van Bord&meer

Dank voor uw positieve review. In de bevestigingsmail hebben wij wel staan dat het soms wat langer kan duren ivm afhankelijkheid van PostNL. Maar over het algemeen is het er binnen 2 werkdagen.

• Debby van den Dool
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Snel en goed verpakt geleverd. Zeer tevreden.

• Laurens
    Review voor Bord&meer

Super blij met mijn aankoop, leuke winkel en een super service!

• Jacobine
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Gemaild naar Bord en meer met mijn probleem. Ze dachten goed mee en we hebben een goede oplossing gevonden.

• W Adriaans
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Mijn bestelling was 5 dagen onderweg maar dit lag niet aan bord&meer. POSTNL was de schuldige daar ging het helemaal fout. Over Bord&meer ben ik heel erg tevreden!!!

Antwoord van Bord&meer

Bedankt voor uw fijne review en dat het na wat vertraging alsnog bezorgd is. Veel plezier ermee. Groet Serin

• Jan
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Uitstekend. Product zoals omschreven en verwacht.

Antwoord van Bord&meer

Bedankt voor uw mooie review. Hopelijk tot ziens in de webshop of winkel in Utrecht.

• M van Etten

snel en goed

• Hilde Verheul
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Ik had een specifieke vraag, snel antwoord en goed product ontvangen.

• Linda
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Goed advies gekregen over welke bordenhanger ik voor mijn situatie nodig had en de levering was snel.

• Cees Roelofs
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Het duurde wel even dat de borden bij mij arriveerden. Het pakketje moest uit België komen

Antwoord van Bord&meer

Goedendag. Jammer dat het zo lang duurde maar PostNL heeft helaas vertragingen. Vreemd dat het leek alsof het uit België moest komen aangezien al onze producten uit Utrecht worden verzonden. Gelukkig is het aangekomen en veel plezier ermee.

• Ac

Snelle en correcte levering

• Antje
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Prachtige producten, zorgvuldig ingepakt en heel snel verstuurd.

• Carina Moonen

Snel geleverd! Super leuke producten 👍🏽

• Jannita
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Super leuke producten! Via webshop besteld; snelle bezorging.

• Willy
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Top levering en leuke "echte" winkel

• Adrie
    Geverifieerde klant van Bord&meer

Prima product voor een redelijke prijs en snel geleverd!