Bordspellenstore.nl

Bordspellenstore.nl

Een webwinkel van liefhebbers, voor liefhebbers. Wij onderscheiden ons door uitgebreide productomschrijvingen, een actueel blog en eerlijke adviezen. Wij zijn een jong en klein bedrijf, dat door het constant verlenen van goede service een grote naam wil worden in de wereld van bordspellen.
Filter 74 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 44 met beschrijving

• Bauke
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Snelle levering en leuk advies :).

• Stefan Beschi
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Goede service. Snel in huis.

Antwoord van Bordspellenstore.nl

Hi,
    Bedankt voor je positieve beoordeling. Goed om te horen dat alles snel bij je binnen is gekomen. Heel veel speelplezier!

• Hoe beoordeel je Bordspellenstore.nl?

• Jan Jan Schalkwijk
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Goede webwinkel en een snelle levering

• Jeroen de Haart
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Super snelle levering. Na gebeled te hebben dat er enige haast achter zat kreeg ik binnen het uur een e-mail dat mijn pakketje overgedragen was aan de post. Super!!!

• Remko Sol
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Goede service, klantenhulp direct bereikbaar. Goede kwaliteit en snel bezorgd.

• Marjolein Verhage
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Het spel werd in eerste instantie niet bezorgd door DHL. Na telefonisch contact met de bordspellenstore is het spel nogmaals verstuurd. Wat een service!!!!

• Carol Korenvaar

Goed en snel geregeld

• Remy Robben

• Astrid
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Zeer klant vriendelijk, en een super snelle leveringšŸ‘

• Paulien Mevis
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

In eerste instantie ontving ik mijn bestelling niet terwijl deze wel was verzonden door bordspellenstore.nl. Zij hebben vervolgens mijn bestelling, nogmaals kosteloos verstuurd, deze bestelling heb ik uiteindelijk in goede orde ontvangen! Dank!

Antwoord van Bordspellenstore.nl

Hi Paulien,

Gelukkig hebben we inmiddels contact gehad. Het onderdeel wordt nogmaals naar je verzonden. Zonder bijkomende kosten uiteraard. Laat je ons nog wel even weten of het deze keer wel goed is gegaan :)?