Bordspellenstore.nl

Bordspellenstore.nl

Een webwinkel van liefhebbers, voor liefhebbers. Wij onderscheiden ons door uitgebreide productomschrijvingen, een actueel blog en eerlijke adviezen. Wij zijn een jong en klein bedrijf, dat door het constant verlenen van goede service een grote naam wil worden in de wereld van bordspellen.
9,2
Filter 291 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 166 met beschrijving

• Stefan
    Review voor Bordspellenstore.nl

Adverteert met een hele lage prijs en bij bestellen blijkt het enkel een link te zijn naar Bol waar het veel duurder is. Erg misleidend.

• G
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Ik heb nog steeds niets ontvangen.

Hi,

Het is al gelukt om te controleren om welke bestelling het gaat. Ik zie dat de bestelling een dag na uw order is verzonden. Wij gaan de track en trace in de gaten houden en mocht het nodig zijn, uw bestelling opnieuw versturen danwel uw aankoopbedrag restitueren.

Martin Kolman

• Hoe beoordeel je Bordspellenstore.nl?

• Kaston Timmerman
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Snel geleverd, goed verpakt.

• Niels

• Madelon Janssen
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Fijne service en snel geholpen!

• Iris
    Review voor Bordspellenstore.nl

Op de site staat een spel voor 36,95. Mooie prijs, dus ga ik naar bestellen. Word ik doorgelinkt naar Bol.com waar het spel voor 46,95 wordt aangeboden. Gemaild naar het mail aders op website van bordspellenstore: mail komt als niet geleverd retour. Al twee dagen probeer ik hen telefonisch te bereiken, voice mail ingesproken, geen reply. Vreemd, op de site staat: de prijs waarop we het aanbieden, rekent u af er komt niets bij. Ze houden zich niet aan deze woorden en reageren ook niet op telefoontjes. Voelt niet goed!

• Sanne
    Review voor Bordspellenstore.nl

Op de website staat een prijs van 22,90€, gratis verzending en snel verstuurd. Wanneer ik hier op klik word ik doorgelinkt naar bol.com waar het spel 27,69 kost. Ik heb contact gezocht via het contactformulier, echter krijg ik geen respons.

• onbetrouwbaar
    Review voor Bordspellenstore.nl

Slechte, lees geen service. Geen contact mogelijk. Niet via contactformulier. Mailadres van klantenservice onbereikbaar. (Mailaccount foutmelding.) En ook niet via telefoon te bereiken. Wordt niet opgenomen. Ook ik wordt doorgelinkt naar webpagina van Bol bij bestellen van spel?? Fakepagina??

Antwoord van Bordspellenstore.nl

Goedemiddag, Ik kan u helaas niet privé berichten omdat u geen klant bij ons bent, vandaar via deze weg.

Ons systeem zorgt er voor dat de klant uitkomt op een plek waar hij het wel kan kopen, zodra onze voorraad van dit product op is. Het kan voorkomen dat het product op dat moment bij Bol bijvoorbeeld in prijs is veranderd.
    Wij waren er echter niet van op de hoogte dat de e-mails niet aankomen, hier gaan wij naar kijken!

Groeten,
    Bordspellenstore

• Doorgeleid naar bol.com en emailadres onbereikbaar
    Review voor Bordspellenstore.nl

Ik wilde een spel bestellen maar werd doorgeleid naar bol.com waar een hogere prijs geldt. Meerdere keren geprobeerd, maar telkens hetzelfde probleem. Ook iemand anders heeft hetzelfde gemeld in een review. Emailadres van klantenservice geeft een foutmelding. Geen goede service dus. Ronduit misleiding dus. Of een hele merkwaardige softwarefout.

Goedemiddag,

Het komt in de feestdagenperiode vaak voor dat een spel uitverkocht raakt. Als dit gebeurt zal het spel doorlinken naar Bol, waar het nog wel verkrijgbaar is. Dit kan soms voor een hogere of lagere prijs zijn, afhankelijk van de prijsstelling daar. Dit is geen misleidende praktijk, maar het verwijzen van de klant naar een alternatief waar het product nog wel verkrijgbaar is.

Dat het e-mailadres niet werkt is ons nog niet bekend en hier zullen we direct naar gaan kijken.

Wij zouden het op prijs stellen als u uw review zou willen aanpassen/verwijderen n.a.v. onze toelichting.

Groeten,
    Bordspellenstore

• Yvon

Snel geleverd, goede prijs

• Vivien
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Serieus snelle levering en netjes verpakt!

• Karin Sontrop
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Het spel werd snel en netjes geleverd

Antwoord van Bordspellenstore.nl

Hi Karin, bedankt voor je reactie. Heel veel speelplezier gewenst.

• M.J. Hendriks

• A.A. Halma

Snelle levering, duidelijke communicatie

• Evert Steenhoudt
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Heldere communicatie en stipte levering, top!

• jonathan van Duijn
    Geverifieerde klant van Bordspellenstore.nl

Het spel kwam anderhalve week later pas aan, maar dat had met de DHL te maken. In hun communicatie zijn ze erg aardig en meelevend.

• Andre Nijhuis

Snelle