Lisdoddestraat 158

Mooi ingepakt en snel geleverd

Elise Miersemann beoordeelde op 2019-07-18

Prima en snelle verzorging

Anita Jansen beoordeelde op 2019-07-15

Helemaal zoals ze zeiden heel fijn een aanrader

Sascha Korner beoordeelde op 2019-07-14

Supermooie webshop met heel erg leuke baby kleertjes en artikelen, zeker aanrader voor mooie kraammanden en die te laten vullen.

Familie Van der Valk beoordeelde op 2019-07-13

Goed verzorgd pakket. Leuk dat je zelf kunt kiezen en alles werd gezellig ingepakt.
Bezorging oké.
Ook afwikkeling via mail zeer correct!

Joke Boone beoordeelde op 2019-06-24

Een zeer leuke geboorte mand en de kadootjes zijn met zorg ingepakt.
Een leuke mand om te geven.

Joke Leijdekkers beoordeelde op 2019-06-24

Super snel afgeleverd!

Ying Ong-Tan beoordeelde op 2019-06-15

Fijne persoonlijke service per chat en telefoon

Leonie beoordeelde op 2019-06-15

Tevreden, had het snel en goed verpakt in huis! Ruim op tijd om cadeau te gaan geven.

J.R. Hulsmann beoordeelde op 2019-06-10

Snelle levering ( alleen jammer dat ik het mandje niet nagemeten had, vond het een beetje klein. Maar beetje "proppen " en het past 😉

Linda Froyen beoordeelde op 2019-06-05

Goed alleen vind ik de levering iets te lang duren

Reactie van Bornbasket:
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je de levering te lang vindt duren. Het personaliseren van de tas en Hemelvaartsdag nemen bij elkaar 2 dagen extra in beslag. Helaas kunnen we dit niet sneller doen!

Unknown beoordeelde op 2019-06-01

Snel geleverd en prima afhandeling

Mirjam Touber beoordeelde op 2019-05-13

Het werd eerder bezorgd dan we hadden verwacht en was keurig verpakt en de inhoud van de mand was ook erg lief bedankt voor d vlotte afhandeling.

Melissa beoordeelde op 2019-05-11

Erg leuke artikelen en snel bezorgd! Mijn zelf samen gestelde mand zat ook al helemaal leuk ingepakt! Zeker een aanrader om hier je kraamcadeaus te bestellen.

Wilma Meijer beoordeelde op 2019-05-09

Snelle bezorging vd bestelling

Hella van Kampen beoordeelde op 2019-05-09

Duidelijke site, goeie prijzen, vriendelijk in het contact, komen afspraken na.

Ineke Romeijn beoordeelde op 2019-04-23

Mooie en leuke producten. Prima zelf samen te stellen. Goede service door Sabine in verband met niet goed gaan van de betaling online. Bezorging was behoorlijk vertraagd. Op donderdag besteld, de woensdag erop pas geleverd.

Emmeline beoordeelde op 2019-04-19

Het pakket was bezorgd op een ander adres en daardoor even zoek. Uiteindelijk gelukkig goed terecht gekomen. Ondanks de aangegeven vakantie was bornbasket via mail toch te bereiken. Communicatie moest even op gang komen, maar uiteindelijk is het opgelost.

Jessica beoordeelde op 2019-04-16

Mandje besteld voor een baby in het ziekenhuis. Pakket zou de volgende dag geleverd worden en werd pas dagen later bezorgd in het ziekenhuis toen baby al weg was. Best teleurstellend was dat.

Reactie van Bornbasket:
Wat jammer om te horen. Het pakket is juist nog dezelfde dag verzonden, maar heeft helaas bij DHL vertraging opgelopen. Excuus voor het ongemak!