Borstelshop
In Nederland geproduceerde bezems en borstels in verschillende maten en voor verschillende toepassingen. Van schoonmaken tot ongediertebestrijding, van tochtwering tot vegen, voor elke klus een borstel dus!
  • Fiona Z
    Review voor Borstelshop

Ik heb de marterverjaagborstels besteld en deze onder de dakpannen geplaatst. Sindsdien geen last meer gehad van de marters.Mooieborstels en super service

• H. Golbach

Snelle levering, goede service

• Hoe beoordeel je Borstelshop?

• Elsemiek B.
    Review voor Borstelshop

Voetenveger met beugels, ideale voetenveger. Zowel voor schoen als laars. Dat dit in Nederland wordt gemaakt, vind ik een pluspunt.

• Ferry Böhm
    Review voor Borstelshop

Mooi assortiment, snelle levering, netjes verpakt.

• Dhr. W. Kiekebos

Borstels tegen Steenmarters
    Onlangs borstels besteld tegen steenmarters bij Borstelshop.nl in Hoogeveen.
    Na bestelling zeer snel geleverd gekregen, en dit zijn borstels van zeer goede kwaliteit.
    We hebben 2 types besteld, 1 kleinere soort bevestigd onder de onderste dakpan en grotere borstels voor in de goot. Het is nu niet meer mogelijk voor de marters om via de dakgoot onder de pannen en spouwmuur te komen. Zouden ze nog wel in de goot komen dan komen niet verder omdat ze dan de 2de rij borstels tegen komen die onder de pannen zitten.
    In de eerste 2 nachten nog wel geluid op het dak gehoord maar daarna niet meer, dus goede hoop dat dit afdoende is geweest. Goede aankoop dus.

• EB BV
    Review voor Borstelshop

Goede service goed verpakt.

• L. Vos

Mooie prijzen goed product

• Lennard Vos
    Review voor Borstelshop

Afgelopen week anti vogelborstels geïnstalleerd in mijn dakgoot. Mooi en vriendelijke oplossing!