Botec Car Supplies

Botec Car Supplies

Al ruim 35 jaar maken wij op maat gemaakte armsteunen voor bijna elk type auto vanaf het bouwjaar 1980 tot aan de nieuwste modellen.
Wij hebben 2 soorten bovendelen in ons assortiment namelijk de "Comfort" en de "Classic" uitvoering.
De bovendelen zijn te leveren in diverse stoffen zoals gewone stof, kunstleder en echt leder en in diverse kleuren zoals zwart, grijs, antraciet, beige, rood, blauw en nog veel meer.
De stoffen uitvoeringen starten vanaf €69,50.
De armsteunen zijn door ons zelf ontwikkeld en gefabriceerd in Nederland.
Wij garanderen daarom ook een goede kwaliteit en een snelle levering. Tevens zijn wij leverancier aan en voor grotere autobedrijven, dealers en lease maatschappijen.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018