Botec Car Supplies

Botec Car Supplies

Al ruim 35 jaar maken wij op maat gemaakte armsteunen voor bijna elk type auto vanaf het bouwjaar 1980 tot aan de nieuwste modellen.
Wij hebben 2 soorten bovendelen in ons assortiment namelijk de "Comfort" en de "Classic" uitvoering.
De bovendelen zijn te leveren in diverse stoffen zoals gewone stof, kunstleder en echt leder en in diverse kleuren zoals zwart, grijs, antraciet, beige, rood, blauw en nog veel meer.
De stoffen uitvoeringen starten vanaf €69,50.
De armsteunen zijn door ons zelf ontwikkeld en gefabriceerd in Nederland.
Wij garanderen daarom ook een goede kwaliteit en een snelle levering. Tevens zijn wij leverancier aan en voor grotere autobedrijven, dealers en lease maatschappijen.

Lidmaatschap per 12-12-2022 stopgezet

8,8
Filter 43 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Hugo.M. Touw
    Geverifieerde klant van Botec Car Supplies

Goede service. Duidelijk omschrijving van het product

• Willem Persoons

Mooi product.

• Marcel
    Geverifieerde klant van Botec Car Supplies

Artikel goed verpakt. Goede communicatie over de levering, ook als er vertraging oploopt. En artikel is naar alle tevredenheid.

• Harry König
    Geverifieerde klant van Botec Car Supplies

Duidelijke website. Eenvoudig bestellen en snel geleverd.

• Arjan Spenkelink
    Geverifieerde klant van Botec Car Supplies

Goede en snelle levering!

• Martien Cranenbroek

Kwaliteit

• T B
    Geverifieerde klant van Botec Car Supplies

2e (lederen) armsteun wederom bij Botec/Armsteun fabrikant besteld en wederom super tevreden.
    Goede ondersteuning van de klantenservice bij de juiste kleurkeuze.

Website voelt op de één of andere manier een beetje luguber aan. Na de vorige afgehaald te hebben is dat geen probleem meer.

Prijs is top voor de geleverde kwaliteit. Leer is tevens van goede kwaliteit.
    Montage is erg makkelijk en steun zit daarna als een huis.

Antwoord van Botec Car Supplies

Bedankt voor uw review! Wij wensen u wederom heel veel plezier met uw Botec armsteun! Hopelijk besteld u bij uw volgende auto weer één van onze armsteunen. Fijn weekend!

• Rob Aandeweg
    Geverifieerde klant van Botec Car Supplies

Goed en netjes en op tijd geleverd.

• hans smit

• N

snelle en precieze service

• A. A. Krouwel
    Geverifieerde klant van Botec Car Supplies

Niet duur en super snelle levering

• Wilton Bol
    Geverifieerde klant van Botec Car Supplies

Mooie armsteun, makkelijk met beschrijving te plaatsen. Super blij mee

Antwoord van Botec Car Supplies

Bedankt voor uw mooie en duidelijke review! Wij wensen u heel veel plezier met uw Botec armsteun!

• Koen Oenema

Antwoord van Botec Car Supplies

Bedankt voor de beoordeling en wij wensen u heel veel plezier met de armsteun!

• Maurice van Dongen

Prima!

Antwoord van Botec Car Supplies

Bedankt voor de review en wij wensen u heel veel plezier met uw armsteun!

• W Swinkels
    Geverifieerde klant van Botec Car Supplies

Mooi artikel , goede prijs / kwaliteit , goede service en ondersteuning.

Antwoord van Botec Car Supplies

Bedankt voor uw mooie review! Wij wensen u heel veel plezier met uw Botec armsteun!

• peter schoonewagen
    Geverifieerde klant van Botec Car Supplies

goede snelle levering, bevestigings instructies zijn zeer summier

Antwoord van Botec Car Supplies

Hallo Peter, bedankt voor de review. Wij wensen je ontzettend veel plezier met de armsteun!

• Wil van Riel
    Geverifieerde klant van Botec Car Supplies

Nu 16 maanden verder en nog geen oplossing voor het gebroken scharnier.
    Steeds het zelfde verhaal dat hij nog geen goede scharnieren heeft.
    En dat ik geen geen contact heb gezocht is een grote leugen van de firma Botec.
    Slechtste bedrijf ooit waar ik iets gekocht heb.

Antwoord van Botec Car Supplies

U heeft geen eens contact meer met ons gezocht. Daarnaast heeft u uw oordeel al eerder over ons gegeven en deze was niet positief ondanks dat ik u netjes op de hoogte hield van de vorderingen van het nieuwe scharnier.

• Rinus Kasseband
    Geverifieerde klant van Botec Car Supplies

snel en goed geleverd met een mooie prijs

Antwoord van Botec Car Supplies

Bedankt voor de review Rinus! Wij wensen je heel veel plezier met de armsteun!

• Wim Prins

Interessante artikelen

• Nelly Cruz
    Geverifieerde klant van Botec Car Supplies

Er is per abuis de verkeerde kleur en materiaal armsteun bezorgd. Gelijk een bericht hierover gestuurd. Ik had de armsteun ingepakt in de doos afgegeven aan de garage voor installatie in mijn auto en merkte daarna pas dat de desbetreffende armsteun in de kleur grijs was verzonden en in kunstleer ipv antraciet in leer zoals besteld. Wordt opgelost door een antraciet in leer (los onderdeel) te verzenden waarna ik de grijze kunstleer retourneer. SUPER SERVICE!! TOPPIE!