BouwOnline.com

BouwOnline.com

BouwOnline.com is dé online shop voor uw klus- en bouwproject. Sinds de oprichting in 2011 is BouwOnline gespecialiseerd op het gebied van verkoop & advies van bouwmaterialen, hout- en plaatmaterialen en alles wat u nodig heeft voor uw verbouw & uitbouw. Persoonlijk advies, kwaliteit, flexibiliteit en betrouwbaarheid zijn de peilers: BouwOnline wilt u voorzien van alléén de beste bouwmaterialen en de allerbeste service. U kunt bij BouwOnline terecht voor het grootste en meest gevarieerde productaanbod online op het gebied van klussen en verbouwen. Bedrijven, bouwprofessionals en particulieren worden bediend met uitsluitend A-kwaliteit bouwmaterialen.
8,8
1.967 klantbeoordelingen

• J.H. Vos

Goed gesorteerd, breed assortiment

• wa.lapré
    Review voor BouwOnline.com

de bestelling ging zoals gewoonlijk uitstekend, nu maar afwachten hoe de transporteurs/bezorgers het
    gaan doen?

• Hoe beoordeel je BouwOnline.com?

• N.w
    Review voor BouwOnline.com

Goede service! Snelle levering en fijne aflevering, tot de volgende x

• Conijn
    Review voor BouwOnline.com

Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Bestel hier geen producten! Sedert januari bezig met mijn bestelling. Bouw vertraagd als gevolg van vage redenen dat materiaal niet op afgesproken data geleverd kon worden. Voorts blijken er zelfs bestelde producten te ontbreken. Wederom contact opgenomen en ondanks een schriftelijke (e-mail) met expliciete bevestiging op de posten op de factuur is men ervan uitgegaan dat deze producten niet geleverd hoefden te worden. Bijzonder vermoeiend en tijdrovend allemaal. En als klap op de vuurpijl: al maandenlang een credit factuur openstaan, maar als ik vraag wanneer deze aan mij terugbetaald wordt, reageert men gewoon niet. Dit is de eerste keer dat ik de tijd en de moeite heb genomen om een recensie te schrijven en hopelijk de laatste keer. Maar laat dit een waarschuwing zijn. Mvrgr. J. Conijn