BouwStation XL B.V.

BouwStation XL B.V.

BouwStation XL B.V. biedt al jaren lang de goedkoopste tegels, laminaat, sanitair en bouwmaterialen aan consumenten!

BouwStation XL is een webshop met een toonzaal waar u simpel al uw benodigdheden zowel online als in de toonzaal kunt kopen voor bodemprijzen, daar bovenop hebben we ook diverse aanbiedingen. Wij bieden onze klanten een brede en diepe assortiment. Ook hebben ze de mogelijkheid om onze producten te vergelijken.

Wij als BouwStation XL kunnen onze producten voor zeer lage prijzen aanbieden, vanwege het feit dat we rechstreeks importeren. Daardoor bespaart u ook op de winkelverkoopprijzen.

Lidmaatschap per 09-10-2020 stopgezet

8,7
Filter 1975 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1225 met beschrijving

• M. Parren
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

Snelle levering je kunt ze zo afhalen. ze zijn wel slecht tot niet telefonisch bereikbaar

• Frans Kastelein

Goedkoop en goed

• Bezoeker
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

Goede service en correct levering

• lee van Dijk
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

Grote voorraad, bestellingen makelijk af te halen . Kennis van zaken

• Marja de Goeij
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

Transport,tijd niet nagekomen,2x over!
    Plaat vergeten.Nagestuurd,zou gebracht om 7.00-9.00 maar kwam om 16.00 na bellen.

• Bezoeker
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

Goede prijzen en zeer snel verzonden, ook naar het buitenland.

• Jan Bond
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

goede prijs kwaliteit verhouding, betrouwbare levertijd.

• Saskia
    Review voor BouwStation XL B.V.

De winkel is slecht bereikbaar, via telefoon onbereikbaar en op het bericht wat ik achter heb gelaten op de website reageert niemand. Via de chat iemand gesproken, maar klantonvriendelijke bejegening. Onduidelijkheid over levertijd, tijdens bestelproces staat 1-5 werkdagen wat ze niet nakomen. Op mijn vraag wanneer we dan wel krijg ik een vaag antwoord. “Waarschijnlijk volgende week”. Een specifieker antwoord krijg ik niet. Verbeteren: bereikbaarheid, communicatie en klantvriendelijkheid (en doen wat je zegt, en als dat niet lukt communiceren met de klant dat het niet lukt, excuses en wanneer dan wel...). Nu achter geld aanvangen nadat ik de bestelling heb geannuleerd omdat ze mij geen duidelijkheid kunnen bieden wanneer de bestelling alsnog wordt geleverd. Maar ook daarin komen ze hun beloftes niet na.

Antwoord van BouwStation XL B.V.

Beste klant,

We hebben de chat terug gelezen. U was eerst boos dat u geen e-mail heeft ontvangen van uw bestelling, maar de e-mail was dus verkeerd meegegeven. Daarnaast heeft u gezegd: oké wanneer wordt het geleverd. Dus wij hebben als antwoord meegegeven:

Levertijd van paneelradiatoren zijn 1-5 werkdagen.
    Omdat het speciaal bouwtransport betreft is het helaas niet mogelijk vooraf in te zien wanneer de levering zal plaatsvinden. Dit kan 2 dagen zijn, maar ook 6. Een dag voor de levering krijgt u een mail van de transporteur met een tijdstip en op de dag zelf belt de bezorger een kwartier van te voren op.

Dit staat netjes ook op de site vermeld, plus bovenin de website geven we nog eens 10% korting omdat het druk is en de transporteur zich bij sommige klanten niet aan de levertijd kan houden.

Wat betreft de bereikbaarheid: U belt om 10 uur als eerste klant samen met 20 andere klanten. We kunnen niet iedereen tegelijkertijd helpen en we kiezen ervoor om geen wachtrij aan te houden. Dit omdat het soms langer duurt dan verwacht en dan staat u daar aan de telefoon. U wordt wel altijd dezelfde dag teruggebeld.

Allerlaatst had u ook gezegd dat als we niet nu een antwoord geven over de levertijd dat u de bestelling annuleert en heeft u de bestelling ook geannuleerd.

• Dave Peeters

Goede prijs kwaliteit verhouding

• Marcel
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

Mooie prijzen. Service zou nog wel wat beter kunnen.

• Elisabeth Herman
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

snelle levering van de radiatoren
    door drukte zelf afgehaald kregen we korting
    bij ophalen werden de radiatoren als service in de auto gelegen
    erg klantvriendelijk

• Kenneth Delvalle
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

Goede kwaliteit en makkelijk te monteren, montage spullen meegeleverd .

• Peter Pruimboom

• Marcel Kroeze

Goedkoop en snel.

• Enrico Penders
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

Snelle levering, radiator was goed verpakt.

• FR Jansen

Super levering, mooie prijs

• Onno Weijman

Prijs en snel leverbaar

• Kees
    Review voor BouwStation XL B.V.

Heel goede service en zelfs ondersteunende video voor montage!!!

• Steven Jacob
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

Snelle levering, alles correct!

• Theeuw Both
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

Goedkope vlakke radiatoren. Minpuntje: Wel losse vlakke voorplaat, stond niet duidelijk aangegeven!. Verder prima spul.