Bouwdiscount
bestellen.
7,9

• Harrie Schep
    Geverifieerde klant van Bouwdiscount

Vlot geleverd. Mooi produkt.

• Jacek
    Review voor Bouwdiscount

Kwaliteitsmateriaal onbeschadigd leveren. Ik heb Florance panelen besteld (6x). Er kwam en 2 verpakkingen aan. Een met 5 panelen en een met 1 paneel (die was beschadigd). Chauffeur foto's gemaakt + ik een melding via email. Na een aantal weken nagevraagd en toen alsnog ontvangen. Nu begonnen met de klus en de panelen zijn bekrast, vies, hier en daar een deuk....sorry, maar wat mij betreft is dit spul zo onbruikbaar. Flikkert alles wel in de container en bedenk een andere oplossing. Weggegooid geld, maar heb geen zin om met dit bedrijf in discussie te gaan.

• Hoe beoordeel je Bouwdiscount?

• Pieter Anemaet
    Review voor Bouwdiscount

Deze firma levert een ander product dan besteld is en weigert deze om te ruilen. Ik had al een eerdere bestelling geplaatst bij deze firma, maar een van de ontvangen panelen was beschadigd, daarom heb ik een nieuw paneel besteld, dat van een ander merk bleek te zijn en dat zelfs niet voorkomt in hun leveringsprogramma .

• sebastian Pretkiel
    Geverifieerde klant van Bouwdiscount

Snel service

• M
    Review voor Bouwdiscount

Bij bestelling van twee dozen schroeven zijn de verzendkosten 40 euro.

• Marten H
    Review voor Bouwdiscount

Prima bestelling gedaan en goed geleverd.
    Heel erg jammer dat ze zo slecht te bereiken zijn per telefoon, dit geeft onnodig twijfels.

• Wim Bakker
    Review voor Bouwdiscount

Prima en snelle levering.

• Henny
    Review voor Bouwdiscount

Wij hebben voor een hoop geld Vynystone quaderpaneel besteld. Normaal heeft deze een levertijd van 2 weken, maar bij bouwdiscount was dat 6 weken. Toen de zending aankwam is deze op de stoep gekwakt met beschadigingen. De chaufeur was van Melin, de importeur van deze produkten. Ik heb hier fot's van gemaakt en het bleek dat er inderdaad een aantal panelen stuk waren. De chaufeur gaf aan dat degecten vergoed zou worden. Nu stelt Melin dat wij de zending verplaatst hebben en toen de schade is ontstaan. Bouwdiscount verschuilt zich achter dit antwoord, immers bouwdiscount is niets anders dan een order mover. Wij konden vervangende panelen kopen met 10%, maar hebben ze goedkoper en rechtstreeks uit Duitsland gehaald.

• Klussendienst TOP
    Review voor Bouwdiscount

De levering is gedaan zoals afgesproken.
    Alleen jammer dat er geen dagdeel wordt aangegeven bij levering.

• A. van Meggelen

Snel geleverd

• wissink trading

beperkt bereikbaar
    niet mogelijk af te halen
    eerste order zoek

• Geert
    Review voor Bouwdiscount

Alles wordt op andere tijden/dagen en door andere leveranciers geleverd. Erg chaotisch als je alles te gelijk bestel en op 1 dag wil laten leveren voor een klus.

• Frank

Betrouwbaar en snelle levering

• R van Hamburg
    Review voor Bouwdiscount

Snelle levering en goede prijs

• F. Gerritsen
    Review voor Bouwdiscount

Snel bezorgd en correcte levering

• W. Biemond
    Review voor Bouwdiscount

Verkeerde en te weinig geleverd.

• john quandt

goed geholpenmet advies.

• Jw Van Der Maat

• Visser
    Review voor Bouwdiscount

Een heel goede verzorging en heel klant vriendelijk

Afz. Visser Dronryp

• Bert Bruins