Bouwdiscount

Geverifieerde klant van Bouwdiscount

Snel service

• M
    Review voor Bouwdiscount

Bij bestelling van twee dozen schroeven zijn de verzendkosten 40 euro.

• Hoe beoordeel je Bouwdiscount?

• Marten H
    Geverifieerde klant van Bouwdiscount

Prima bestelling gedaan en goed geleverd. Heel erg jammer dat ze zo slecht te bereiken zijn per telefoon, dit geeft onnodig twijfels.

• Wim Bakker
    Review voor Bouwdiscount

Prima en snelle levering.

• Henny
    Review voor Bouwdiscount

Wij hebben voor een hoop geld Vynystone quaderpaneel besteld. Normaal heeft deze een levertijd van 2 weken, maar bij bouwdiscount was dat 6 weken. Toen de zending aankwam is deze op de stoep gekwakt met beschadigingen. De chaufeur was van Melin, de importeur van deze produkten. Ik heb hier fot's van gemaakt en het bleek dat er inderdaad een aantal panelen stuk waren. De chaufeur gaf aan dat degecten vergoed zou worden. Nu stelt Melin dat wij de zending verplaatst hebben en toen de schade is ontstaan. Bouwdiscount verschuilt zich achter dit antwoord, immers bouwdiscount is niets anders dan een order mover. Wij konden vervangende panelen kopen met 10%, maar hebben ze goedkoper en rechtstreeks uit Duitsland gehaald.

• Klussendienst TOP
    Review voor Bouwdiscount

De levering is gedaan zoals afgesproken.
    Alleen jammer dat er geen dagdeel wordt aangegeven bij levering.

• A. van Meggelen

Snel geleverd

• wissink trading

beperkt bereikbaar
    niet mogelijk af te halen
    eerste order zoek

• Geert
    Review voor Bouwdiscount

Alles wordt op andere tijden/dagen en door andere leveranciers geleverd. Erg chaotisch als je alles te gelijk bestel en op 1 dag wil laten leveren voor een klus.

• Frank

Betrouwbaar en snelle levering