Bouworder
Bouworder.nl is gespecialiseerd in bevestigingsmaterialen. Naast een ruim assortiment aan schroeven bieden wij ook verschillende pluggen, boren, kitten en lijmen. Wij verkopen uitsluitend a-kwaliteit producten van onder anderen Spax, Heco, Fischer, Heller, Illbruck en Den Braven. Wij zijn ervan overtuigd dat we het klussers en professionals zo makkelijk mogelijk moeten maken met de aanschaf van top kwaliteit basisbenodigdheden tegen een scherpe prijs. Daarom dus een webshop. Maar wel één waar service en betrouwbaarheid voorop staan en waar menselijk contact nog gewoon mogelijk is. Niet eindeloos zoeken naar een telefoonnummer of een e-mailadres. Geen robot die met je chat. Wij zijn gemakkelijk te bereiken, zodat je nooit lang op antwoord hoeft te wachten. We hebben in Eindhoven een zeer uitgebreid magazijn, zodat we snel kunnen handelen en jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Zoals het hoort en jij verder kunt. Snel, veilig en zeer voordelig geprijsd.

De zekerheden van https://www.bouworder.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019