Bouworder
Bouworder.nl is gespecialiseerd in bevestigingsmaterialen. Naast een ruim assortiment aan schroeven bieden wij ook verschillende pluggen, boren, kitten en lijmen. Wij verkopen uitsluitend a-kwaliteit producten van onder anderen Spax, Heco, Fischer, Heller, Illbruck en Den Braven. Wij zijn ervan overtuigd dat we het klussers en professionals zo makkelijk mogelijk moeten maken met de aanschaf van top kwaliteit basisbenodigdheden tegen een scherpe prijs. Daarom dus een webshop. Maar wel één waar service en betrouwbaarheid voorop staan en waar menselijk contact nog gewoon mogelijk is. Niet eindeloos zoeken naar een telefoonnummer of een e-mailadres. Geen robot die met je chat. Wij zijn gemakkelijk te bereiken, zodat je nooit lang op antwoord hoeft te wachten. We hebben in Eindhoven een zeer uitgebreid magazijn, zodat we snel kunnen handelen en jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Zoals het hoort en jij verder kunt. Snel, veilig en zeer voordelig geprijsd.

• Rita Varga-Kiss
    Geverifieerde klant van Bouworder

Mijn bestelling was incompleet geleverd, en ook een verkeerd artikel gekregen. Geen reactie gehad op mijn bericht, en de nalevering bevatte ook nog verkeerde artikelen. Ik bestel hier niet weer.

• Martijn van Rossum

Snel en degelijk.

• Hoe beoordeel je Bouworder?

• Edwin Tichelaar
    Geverifieerde klant van Bouworder

Goede afhandeling en snelle levering

• Sai Fong Lam

Zeker een aanrader

• Edwin Boll

Snel geleverd

• Wil Drijvers

snel, en betrouwbare levering

• A.M. De Boer
    Geverifieerde klant van Bouworder

Snelle bezorging van uitstekend produkt.

• Martin Stevens
    Geverifieerde klant van Bouworder

Alles is goed en snel gegaan

• Erik Huiskes

Snelle levering volgs afspraak

• Eugene Cabollet

Snel geleverd. Goede communicatie

Antwoord van Bouworder

Beste Eugene, bedankt voor de positieve review!! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn in onze webshop.

1 April extra korting geven op het gehele assortiment 😃

Met vriendelijke groeten,