Boxspringtwijfelaar

Boxspringtwijfelaar

Is Boxspringtwijfelaar veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Fatima
    Review voor Boxspringtwijfelaar

boxspring besteld, hele goede kwaliteit en de kleur is precies wat ik zocht.Hele fijne & vooral snelle bezorging. Vriendelijke bezorgers, leggen alles goed uit. Tevens is het bedrijf super snel en goed bereikbaar telefonisch.

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Super bedankt voor je mooie recensie, dit waarderen wij enorm.
    Fijn dat je helemaal tevreden bent. ;-)

• Sei Yun Wong
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Goede service, binnen 2 weken boxspring afgeleverd.

• Hoe beoordeel je Boxspringtwijfelaar?

• Ina van Bockel

ja zekerheel goedezouistekendbehulpzaamecht topi

• Slavica Eganovic-Trajkovic
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Geweldige service en goede prijzen

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Wij zijn blij dat u onze service waardeert! Oprecht bedankt voor het delen van uw ervaring.

• Pieter Lopulalan

Goede service 👍🏾Fijne mensen

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Dank u vriendelijk voor deze mooie woorden.

• David
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Spullen leveren binnen de afgesproken termijn, en dan de juiste spullen leveren. Verder de beloftes nakomen en niet dingen beloven waarna het daarna stil blijft.

Ik bestelde begin december een boxspring welke volgens de website ruim op voorraad was en binnen een week geleverd kon worden. Vervolgens hoor ik dat het model niet op voorraad is, waardoor die pas in januari leverbaar zou zijn. Toen ik daarop inging, was de boxspring opeens wel op voorraad. En toen kreeg ik, zonder verdere aankondiging, een model geleverd zonder geveerde boxen, terwijl ik hier honderden euro's meer voor heb betaald. Hij zou omgeruild worden zo snel dit weer beschikbaar zou zijn, alleen is het bed nooit meer beschikbaar gekomen.

Nu heb ik gevraagd of ze alles weer komen ophalen en mijn geld terug zou storten, ik zou gebeld worden voor een afspraak, is niet gebeurd. Keer op keer, stuur je een mail, krijg je wel of geen reactie, en moet je er vervolgens achteraan om iets gedaan te krijgen.

Ik zit nu nog steeds met een boxspring, die niet voldoet aan mijn wensen, slecht van kwaliteit is, veel goedkoper is dan de geen die ik besteld heb.

Ik heb dit bedrijf echt voldoende kans gegeven om dit op te lossen, maar er gebeurt NIETS!

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Super jammer dat u het zo heeft ervaren. Er is na mail verkeer afgesproken dat u het volledige bedrag terugkrijgt en het bed wordt netjes opgehaald. Wij willen u uiteraard nog wel tegemoet komen. Het zal vervelend zijn als wij het bed direct komen ophalen, dus om u toch wat ruimte te geven. Zullen wij het bed in de week van 3 mei ophalen. U kunt ons per e-mail aangeven, wanneer het u het beste uitkomt.

• Saskia
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Goeie service, meedenken, snelle levering en goede compensatie als iets.
    Ik raad iedereen aan om hier te bestellen, ze nemen echt hun tijd om je te helpen een juiste keuze te maken.

• Annemarie Visser
    Geverifieerde klant van Boxspringtwijfelaar

Snelle levering had binnen 12 dagen me boxspring binnen.

• S Leito

Zeer tevreden en een foutje was heel snel verholpen door 1 telefoontje

• Dm Fernandes
    Geverifieerde klant van Boxspringtwijfelaar

Alles was goed vehalve dat ze de optie noeten kunnen aanbieden om het voor de deur te leveren me bed stond in de voor hal en niemand die mij zeg dat het niet naar boven word gedracht en ik had lift dat is wel een min punt

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Dank voor uw recensie. Wij hebben het vermeldt onder pagina bezorging. Wellicht, kunnen wij dit elders nogmaals goed toelichten. ;-)