Boxspringtwijfelaar

Boxspringtwijfelaar

Bekijk alle reviews en keurmerken van Boxspringtwijfelaar en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 15-09-2023 stopgezet

9,1

• Binne groenveld
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Ik heb 28 februari een boxspring gekocht betaald en heb hem nooit ontvangen.Het gaat om de boxsring emma zwart leder gecapitonneerd. ordernummer is 39374734426147 .Na diverse emails te hebben gestuurd.telefonisch niet bereikbaar

• Robin
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Krijg totaal geen hoogte van het bedrijf wat er met mijn bestelling is, telefonisch niet bereikbaar en via de mail beantwoord het bedrijf niet. Slechte service dus beter bestel je niet bij deze webwinkel!

• Mohamed-Ali
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Er was in eerste instantie een bed geleverd met boxen maar zonder matrassen. Dit was een foutje van de bezorger. Na paar keer over en weer werd ik netjes gebeld met een oplossing dat ze namelijk de matrassen naleveren binnen een uurtje stond de bezorger voor me deur! Dat noem ik goede service nog niet eerder meegemaakt. Over het bed zelf ben ik uiteindelijk super tevreden hij ligt perfect en de kwaliteit is echt top! Erg tevreden klant door het snelle schakelen en de excuses van de bezorger. Zeker een aanrader!

• Fatima
    Review voor Boxspringtwijfelaar

boxspring besteld, hele goede kwaliteit en de kleur is precies wat ik zocht.Hele fijne & vooral snelle bezorging. Vriendelijke bezorgers, leggen alles goed uit. Tevens is het bedrijf super snel en goed bereikbaar telefonisch.

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Super bedankt voor je mooie recensie, dit waarderen wij enorm.
    Fijn dat je helemaal tevreden bent. ;-)

• Sei Yun Wong
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Goede service, binnen 2 weken boxspring afgeleverd.

• Ina van Bockel

ja zekerheel goedezouistekendbehulpzaamecht topi

• Slavica Eganovic-Trajkovic
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Geweldige service en goede prijzen

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Wij zijn blij dat u onze service waardeert! Oprecht bedankt voor het delen van uw ervaring.

• Pieter Lopulalan

Goede service 👍🏾Fijne mensen

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Dank u vriendelijk voor deze mooie woorden.

• David
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Spullen leveren binnen de afgesproken termijn, en dan de juiste spullen leveren. Verder de beloftes nakomen en niet dingen beloven waarna het daarna stil blijft.

Ik bestelde begin december een boxspring welke volgens de website ruim op voorraad was en binnen een week geleverd kon worden. Vervolgens hoor ik dat het model niet op voorraad is, waardoor die pas in januari leverbaar zou zijn. Toen ik daarop inging, was de boxspring opeens wel op voorraad. En toen kreeg ik, zonder verdere aankondiging, een model geleverd zonder geveerde boxen, terwijl ik hier honderden euro's meer voor heb betaald. Hij zou omgeruild worden zo snel dit weer beschikbaar zou zijn, alleen is het bed nooit meer beschikbaar gekomen.

Nu heb ik gevraagd of ze alles weer komen ophalen en mijn geld terug zou storten, ik zou gebeld worden voor een afspraak, is niet gebeurd. Keer op keer, stuur je een mail, krijg je wel of geen reactie, en moet je er vervolgens achteraan om iets gedaan te krijgen.

Ik zit nu nog steeds met een boxspring, die niet voldoet aan mijn wensen, slecht van kwaliteit is, veel goedkoper is dan de geen die ik besteld heb.

Ik heb dit bedrijf echt voldoende kans gegeven om dit op te lossen, maar er gebeurt NIETS!

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Super jammer dat u het zo heeft ervaren. Er is na mail verkeer afgesproken dat u het volledige bedrag terugkrijgt en het bed wordt netjes opgehaald. Wij willen u uiteraard nog wel tegemoet komen. Het zal vervelend zijn als wij het bed direct komen ophalen, dus om u toch wat ruimte te geven. Zullen wij het bed in de week van 3 mei ophalen. U kunt ons per e-mail aangeven, wanneer het u het beste uitkomt.

• Saskia
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Goeie service, meedenken, snelle levering en goede compensatie als iets.
    Ik raad iedereen aan om hier te bestellen, ze nemen echt hun tijd om je te helpen een juiste keuze te maken.

• Annemarie Visser
    Geverifieerde klant van Boxspringtwijfelaar

Snelle levering had binnen 12 dagen me boxspring binnen.

• S Leito

Zeer tevreden en een foutje was heel snel verholpen door 1 telefoontje

• Dm Fernandes
    Geverifieerde klant van Boxspringtwijfelaar

Alles was goed vehalve dat ze de optie noeten kunnen aanbieden om het voor de deur te leveren me bed stond in de voor hal en niemand die mij zeg dat het niet naar boven word gedracht en ik had lift dat is wel een min punt

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Dank voor uw recensie. Wij hebben het vermeldt onder pagina bezorging. Wellicht, kunnen wij dit elders nogmaals goed toelichten. ;-)

• Anthony
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Ik ben echt heel erg tevreden over de snelle levering, de service, en ook de kwaliteit van de boxsprings.

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Top, fijn om te horen! ;-)

• Eefje van Gaalen
    Geverifieerde klant van Boxspringtwijfelaar

Super servicegericht. Bestelling gedaan rond de kerst en de levering ging langer duren. Mega attente medewerker woonde in de buurt en heeft het matras zelf even gebracht (vooraf netjes gebeld).

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Dank voor u recensie. Wat fijn om te horen..;-)

• Gijs Ouwersloot
    Geverifieerde klant van Boxspringtwijfelaar

Klanten op de hoogte houden van de voortgang van de bestelling. Niet wachten totdat de klant erna gaat vragen.

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Dank voor uw recensie. Onze excuses voor het ongemak, wij hebben dit punt intern direct aangepakt. Wij willen u daarom ook bedanken voor het aankaarten van dit punt.

• Erwin Bax
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Super prijs en goede service tot aan de slaapkamer. Bedankt

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Dank voor uw recensie. Super fijn om te horen ;-)

• Paul
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Goede service en algemeen een fijne ervaring in de afhandeling! Groet Paul

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Dank voor uw recensie. Wat fijn om te horen! ;-)

• Ganiba Ghomriche
    Geverifieerde klant van Boxspringtwijfelaar

Omdat deze aan alle eisen voldoet.

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Dank voor uw recensie. Heel fijn om dit te horen! ;-)

• Marc
    Review voor Boxspringtwijfelaar

Na eerst goed te zijn geadviseerd door de eigenaar, daarna de juiste keuze kunnen maken. De afhandeling daarna was snel en daardoor een goede ervaring gehad. Zou deze partij ten zeerste aanraden!

Antwoord van Boxspringtwijfelaar

Dank voor uw recensie. Super fijn om te horen dat alles goed is gegaan. ;-)