Brabantse Houthandel

Brabantse Houthandel

De grootste houthandel van Brabant. Bij ons kunt u terecht voor hardhout, douglas hout, grenen hout. Maar tevens hebben wij ook een mega eettafel showroom. Kom gezellig een keertje kijken.
7,4

• Sander van Ruremonde

Gemakelijk online besteld.
    Gisteren na 18:30 ging de deurbel, een spontanen vriendelijke en behulpzamen chauffeur die me tevens nog wat uitleg heeft gegeven en ons attendeerde op de prachtige tafel's die jullie verkopen waar wij snel voor terug komen.
    Al met al een top ervaring. Wij komen hier zeker terug.
    Met dank aan de chauffeur van de Brabanste Houthandel

Met vriendelijke groet Sander

• Henk Hoek
    Review voor Brabantse Houthandel

Om te beginnen; We kwamen aan in Molenschot op 5 september rond 13:00 uur. Wat bleek, niemand aanwezig zowel op het terrein niet als in de winkel. Hier gaan ze met ze gewoon met allen tegelijk ''pauze'' houden. Na op het belletje gedrukt te hebben kwam er een jongedame aan, en wij zeiden dat we kwamen kijken om een eiken tafel uit te zoeken. Deze dame verwees naar ons naar de ''showroom'' ergens in een witte loods. Na een minuut of 10 gewacht te hebben buiten kwam er (eindelijk)een heftruckchauffeur aan die ons verder hielp en de producten aan ons showde. Kleur uitgezocht en de beste man ging onze bestelling opnemen. Alleen het papier was op dus, werd onze bestelling op kleine stickertjes geschreven !? Hierbij ook duidelijk gevraagd wie de tafel naar binnen ging sjouwen en monteren en wat de levertijd was. ''Wij doen alles zei die, de bezorgkosten zijn € 60 en de montage kosten € 35 en de levertijd was 10 werkdagen''. Ik zei prima. Maar goed we werden dus teruggestuurd naar de winkel om onze bestelling op te nemen en te verwerken in het systeem. Je moet ook direct alles afrekenen ! Alles bij elkaar rond € 920. Ook gevraagd aan deze jongedame'' als er nou schade ontstaat tijdens transport of iets dergelijks ? ''Dan komen we wel met een oplossing werd er gezegd'' Er gingen 10 werkdagen overheen en het bleef stil. Toen maar even gebeld met de klantenservice van de Brabantse Houthandel rond 10:00 uur en jawel er werd dus niet opgenomen. Toen besloot ik maar het 06 nummer wat op de website staat een appje te sturen of er wel überhaupt iemand wel aanwezig was bij de klantenservice ? Na 10 minuten kreeg ik terug dat ze pauze hadden !? Direct daarna weer de klantenservice gebeld en aan de dame gevraagd wat de status was van onze tafel. Ze zei; ''hij staat in de 2de laklaag.' Ik vroeg ' Wanneer wordt de tafel dan geleverd ? Want, de 10 werkdagen zijn we allang gepasseerd'' Weet ik niet zei ze dat ligt aan de planning. De dag erop werd ik opgebeld dat ze de tafel konden leveren en direct werd er gevraagd of ik een handje kon helpen want, de beste man kwam alleen !? Direct gezegd dat ik dit niet ging doen want, ze hadden immers al € 95 ontvangen voor het hele circus en als er iets gebeurde als ik hem moest dragen hierdoor schade ontstond, dat ik als consument nergens recht meer op had.Ze ging dit opnemen met de planning. Maar goed donderdag 21 september gingen ze dus leveren. Die dag was het heel slecht weer met enorme stortbuien. Dus we zien een OPEN busje aankomen met 1 persoon erin. Dus het begon al goed. Hij belde aan en sjouwde de tafelpoot als eerste naar binnen en deze was dus kletsnat ! Hierbij zei ik '' dit kan toch niet ! Deze poot kost alleen al € 350 ! Je had deze moeten afzeilen of met plastic af moeten dekken ! '' Waarop de bezorger zei'' Je kunt het toch afdoen met een doekje en de poot is waterafstotend ! '' Het blad kwam als 2de naar binnen en de meneer begon met de montage. Kletsnat of niet hij werd er gewoon erop opgeschroefd. Hierna vroeg hij dus (wat ik overigens al verwacht had) een handje te helpen. Waarop ik zei '' dit was niet de afspraak'' Na enige discussie besloot ik toch maar de helpende hand aan te bieden. Na de levering besloot ik om een mailtje te sturen naar het bedrijf. Je krijgt alleen maar excuses. Geen tegemoetkoming of een klein gebaar richting een ontevreden klant. Al met al een hele slechte ervaring met dit bedrijf qua communicatie , service en uitvoering maar , de tafel zelf hebben daar we geen commentaar over.

De Brabantse Houthandel moet eigenlijk hun website aanpassen dat ze bij bepaalde uren van de dag gewoon niet bereikbaar zijn i.v.m pauzes.

Duidelijkheid geven aan de klant via b.v. een mailtje wat de status is van zijn of haar de bestelling in plaats van dat de klant de klantenservice moet bellen.

En afspraken nakomen wat er beloofd/ gezegd is.

Hoogachtend,
    H.Hoek

• Hoe beoordeel je Brabantse Houthandel?

• Daan
    Review voor Brabantse Houthandel

Slechte kwaliteit. Houten regels besteld voor maken van basis voor schutting. Maatvoering was 68x44 mm. Alle regels variërenden tussen 60 en 67 mm. Door bedrijf is toegegeven dat kwaliteit niet goed was, maar het had geen zin om het om te ruilen. Ik moest het hier maar mee doen of weer op laten halen voor € 40,- (20,- korting). In plaats van een redelijke oplossing bieden (ophalen en geld terugstorten) kreeg ik telefonisch en per e-mail te horen dat ze niet iedereen tevreden kunnen stellen en dat zij het hout ook maar zo hebben ontvangen. Uiteindelijk heb ik het hout zelf teruggebracht en heeft dit geintje mij ruim € 100,- gekost (verzendkosten bij bestelling en retourneren met eigen vervoer).

• Vermeulen
    Review voor Brabantse Houthandel

Kwaliteit hout is zeer slecht. Benoemen op website dat het geen goeie kwaliteit is en dan laten wij het netjes liggen en zoeken verder.

• Rob
    Review voor Brabantse Houthandel

Ik heb gewoon slecht hout gekregen