Brasa
Webwinkel in cosmetica, parfums, lichaamsverzorging, haarverzorging, gezichtsverzorging en accessoires (oorbellen, horloges en zonnebrillen)
7,8
48 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 48 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 27 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Sanne
    Geverifieerde klant van Brasa

    Mooi horloge! Verzenden duurt wat langer, maar prima communicatie hierover. Je kunt hier gerust bestellen!

  • Ranoe Shamsi-Goeptar
    Geverifieerde klant van Brasa

    Prachtige zonnebril van Victoria Beckham voor een prachtig prijsje
    Brasa is goed in hun communicatie en levert snel

    Antwoord van Brasa

    Beste Ranoe,

    Bedankt voor de mooie review.

    Hopelijk kunnen we je nog meer van dienst zijn in de toekomst.

    Met vriendelijke groet,

    Brasa

  • Hoe beoordeel je Brasa?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Mohamed El Aakchioui
    Geverifieerde klant van Brasa

    Heb mijn pakket niet gekregen

    Antwoord van Brasa

    Beste Mohamed,

    We hebben reeds eerder aan u aangegeven dat uw pakket bezorgd is op het door u aangegeven adres.
    Daar hebben we een bewijs van.

    U gaf aan dat u het adres veranderd had en het bij een afhaalpunt zou laten bezorgen. Daar zijn wij geen deelgenoot van gemaakt.

    Volgens PostNL moest u contact met ze opnemen of met een agentschap van PostNL bij u in de buurt.

    Met vriendelijke groet,

    Brasa

  • Marina
    Review voor Brasa

    Ik bestelde voor het eerst een flesje 'eau de parfum, l'eau d'Hadrien van Annick Goutal, voor 123 euro. Ik heb 10 dagen moeten wachten op mijn bestelling, MAAR de fles/geur is vervallen en ruikt echt naar niets meer. Ik mailde dit naar Brasa, met de vraag om mijn geld terug te storten, maar kreeg nog steeds geen antwoord op deze mail. Jammer toch, is 123 euro voor de vuilbak voor een oude vervallen fles eau de parfum.

  • Corné Hendrickx
    Geverifieerde klant van Brasa

    Waardeloos, versturen het pakket pas na ruim een week. Vervolgens wordt het pakket niet geleverd. Gaat het naar een ups punt. Wil je het daar ophalen zijn ze met vakantie. Voor ons nooit meer.

  • Marit
    Geverifieerde klant van Brasa

    Mooie zonnebril, goede communicatie, keurig binnen een week thuisbezorgd

    Antwoord van Brasa

    Beste Marit,

    Bedankt voor de 5 sterren!

    Veel plezier met je aankoop.

    Gr.

    Brasa

  • SL
    Geverifieerde klant van Brasa

    Product is na 1,5 week nog niet geleverd, schijnt zoek te zijn geraakt. Dat is medegedeeld door de bezorgdienst en niet door Brasa zelf.

    Antwoord van Brasa

    Beste SL,

    Helaas waren we zelf niet op de hoogte. Je bestelling had al bezorgd moeten zijn.
    UPS heeft daar doorgaans maar 3-4 werkdagen voor nodig.

    Excuses voor dit ongemak.

    Brasa

  • Nathalie Sulimowski
    Geverifieerde klant van Brasa

    Très bon service après vente.

  • christiane verbocht
    Geverifieerde klant van Brasa

    Amazing snel

  • Jennifer Campo
    Geverifieerde klant van Brasa

    Ik heb een verkeerd product ontvangen! Heb nog steeds geen antwoord gekregen of ik het juiste product nog krijg! Zeer teleurstellend.

  • Jos Schoenmakers
    Geverifieerde klant van Brasa

    Prima gelukt. Snel en ook via mail goed contact

  • Donny
    Geverifieerde klant van Brasa

    *****

  • E.Kloos
    Geverifieerde klant van Brasa

    Goed product

  • TS
    Geverifieerde klant van Brasa

    Snelle levering, goed verpakt en erg goedkoop!

  • Jan W
    Geverifieerde klant van Brasa

    Kreeg netjes bericht dat de vervoerder vertraagd was.

  • Dina Maas
    Geverifieerde klant van Brasa

    Geven alle hulp en aandacht van af het verzenden tot het is bezorgd , goed en snel contact , je kunt hier gerust bestellen ,

  • Dulce
    Geverifieerde klant van Brasa

    Goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces.
    Bij vertraging uitgezocht waar het aan lag en teruggekoppeld. Vlak hierna geleverd.

  • Patrick
    Geverifieerde klant van Brasa

    Goede kwaliteit levering!

  • Amina
    Geverifieerde klant van Brasa

    Zending uit Spanje, vlot geleverd met track&trace. Een minpuntje is dat ik geen melding ontvangen heb over de leveringsdatum van DPD. Je moet de hele tijd zelf de zending traceren en dan moet je het alsnog zelf ophalen bij een afleverpunt.

  • Theo Slenter
    Geverifieerde klant van Brasa

    Deden veel moeite om er achter te komen waarom mijn bestelling niet geleverd was.

    Antwoord van Brasa

    Beste Theo,

    PostNL komt vandaag je bestelling afleveren.