Brasa
Webwinkel in cosmetica, parfums, lichaamsverzorging, haarverzorging, gezichtsverzorging en accessoires (oorbellen, horloges en zonnebrillen)
7,1
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• Amina
    Geverifieerde klant van Brasa

Zending uit Spanje, vlot geleverd met track&trace. Een minpuntje is dat ik geen melding ontvangen heb over de leveringsdatum van DPD. Je moet de hele tijd zelf de zending traceren en dan moet je het alsnog zelf ophalen bij een afleverpunt.

• Theo Slenter
    Geverifieerde klant van Brasa

Deden veel moeite om er achter te komen waarom mijn bestelling niet geleverd was.

Beste Theo,

PostNL komt vandaag je bestelling afleveren.

• Hoe beoordeel je Brasa?

• Michel Joustra
    Geverifieerde klant van Brasa

Na meer dan een week nog altijd niets .vragen daar over niets .ben

• Monique
    Geverifieerde klant van Brasa

Ik heb het nog steeds niets ontvangen .

Beste Monique,

Zoals eerder aangegeven, komt PostNL morgen 13-10-2023 tussen 09:45 en 12:15 je bestelling afleveren.

Groeten,

• Christa Van Gorp
    Geverifieerde klant van Brasa

Goeie preis snelle verzending.Het enige is dat ,als je het terug wilt sturen,er geen verzend papier bij zit

Beste Christa,

Bedankt voor de 5 sterren!

Wat betreft het retour formulier, kan ik het volgende zeggen; Die is te downloaden vanaf onze website. De reden is simpel. We willen het milieu waar het kan ontlasten.

Groeten,

• Occo Vreezen
    Geverifieerde klant van Brasa

Na bestelling leek alles goed te gaan maar na een week bleek een technische fout de uitlevering niet mogelijk te maken. Nalevering kon niet omdat het artikel uit voorraad was. Kan gebeuren. Helaas is het geld terug boeken nog steeds niet gelukt ondanks toezegging.

Antwoord van Brasa

Beste Occo, We maken gebruik van een betalingsprovider voor het automatisch afhandelen van betalingen.

Terugbetaling gaan via dezelfde provider en kunnen 3 tot 6 dagen in beslag nemen.

Mocht de terugbetaling na vandaag nog niet gedaan zijn, stuur ons dan z.s.m. een mailtje.

Fijne dag verder,

• Benno.

Fila zonnebril.Miami Vice!!!!

• Yvonne Jonker-Duits

Snelle levering. Prima service

• Yvette
    Review voor Brasa

Een mooi breed aanbod van diverse merken en producten. Ook de levertijd was naar verwachting.

Hallo Yvette,

Bedankt voor de 5 sterren!!