
Brasa
-
Marit
Mooie zonnebril, goede communicatie, keurig binnen een week thuisbezorgd
Antwoord van BrasaBeste Marit,
Bedankt voor de 5 sterren!
Veel plezier met je aankoop.
Gr.
Brasa -
SL
Product is na 1,5 week nog niet geleverd, schijnt zoek te zijn geraakt. Dat is medegedeeld door de bezorgdienst en niet door Brasa zelf.
Antwoord van BrasaBeste SL,
Helaas waren we zelf niet op de hoogte. Je bestelling had al bezorgd moeten zijn.
UPS heeft daar doorgaans maar 3-4 werkdagen voor nodig.
Excuses voor dit ongemak.
Brasa -
Hoe beoordeel je Brasa?
-
Nathalie Sulimowski
Très bon service après vente.
-
christiane verbocht
Amazing snel
-
Jennifer Campo
Ik heb een verkeerd product ontvangen! Heb nog steeds geen antwoord gekregen of ik het juiste product nog krijg! Zeer teleurstellend.
-
Jos Schoenmakers
Prima gelukt. Snel en ook via mail goed contact
-
Donny
*****
-
E.Kloos
Goed product
-
TS
Snelle levering, goed verpakt en erg goedkoop!
-
Jan W
Kreeg netjes bericht dat de vervoerder vertraagd was.
-
Dina Maas
Geven alle hulp en aandacht van af het verzenden tot het is bezorgd , goed en snel contact , je kunt hier gerust bestellen ,
-
Dulce
Goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces.
Bij vertraging uitgezocht waar het aan lag en teruggekoppeld. Vlak hierna geleverd. -
Patrick
Goede kwaliteit levering!
-
Amina
Zending uit Spanje, vlot geleverd met track&trace. Een minpuntje is dat ik geen melding ontvangen heb over de leveringsdatum van DPD. Je moet de hele tijd zelf de zending traceren en dan moet je het alsnog zelf ophalen bij een afleverpunt.
-
Theo Slenter
Deden veel moeite om er achter te komen waarom mijn bestelling niet geleverd was.
Antwoord van BrasaBeste Theo,
PostNL komt vandaag je bestelling afleveren. -
Michel Joustra
Na meer dan een week nog altijd niets .vragen daar over niets .ben
-
Monique
Ik heb het nog steeds niets ontvangen .
Antwoord van BrasaBeste Monique,
Zoals eerder aangegeven, komt PostNL morgen 13-10-2023 tussen 09:45 en 12:15 je bestelling afleveren.
Groeten,
Brasa -
Christa Van Gorp
Goeie preis snelle verzending.Het enige is dat ,als je het terug wilt sturen,er geen verzend papier bij zit
Antwoord van BrasaBeste Christa,
Bedankt voor de 5 sterren!
Wat betreft het retour formulier, kan ik het volgende zeggen; Die is te downloaden vanaf onze website. De reden is simpel. We willen het milieu waar het kan ontlasten.
Groeten,
Brasa -
Occo Vreezen
Na bestelling leek alles goed te gaan maar na een week bleek een technische fout de uitlevering niet mogelijk te maken. Nalevering kon niet omdat het artikel uit voorraad was. Kan gebeuren. Helaas is het geld terug boeken nog steeds niet gelukt ondanks toezegging.
Antwoord van BrasaBeste Occo, We maken gebruik van een betalingsprovider voor het automatisch afhandelen van betalingen.
Terugbetaling gaan via dezelfde provider en kunnen 3 tot 6 dagen in beslag nemen.
Mocht de terugbetaling na vandaag nog niet gedaan zijn, stuur ons dan z.s.m. een mailtje.
Fijne dag verder,
Brasa -
Benno.
Fila zonnebril.Miami Vice!!!!