Breda Cadeaukaart

Breda Cadeaukaart

Breda Cadeaukaart is hét cadeau voor iedereen die van Breda houdt en is te besteden bij een uniek aanbod lokale winkels, horeca, activiteiten en meer.
9,3
Filter 51 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 31 met beschrijving

• Sylvia Luijken
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Gewoon een leuke kadokaart om voor veel dingen te gebruiken!! Voor iedereen handig.

• Jeroen van Loon
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Snelle levering en een mooi initiatief voor Bredase bedrijven. Van mij mogen de deelnemende restaurants nog wel wat uitgebreid worden.

• Hoe beoordeel je Breda Cadeaukaart?

• Carola
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Ik heb de kaart aan iemand gegeven die in Breda is gaan studeren. Leuk voor diegene om lokaal te besteden en goed om de Bredase winkels en horeca te steunen. Het bestelproces ging gemakkelijk en de bestelling was snel binnen.

• Wilma Bakx
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Een eigen cadeaukaart in onze stad, ik vind het geweldig! Op zoveel plekken te besteden. Jammer dat het afhaalpunt zo verstopt zit.

• Sandra
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Snelle levering, goed klantencontact.

• Gré Van Pelt
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Goed en snel kunnen regelen. Mooi Bredaas cadeau met veel mogelijkheden! Top dus!!

• Annet van Riel

Toegankelijker maken

• Ineke Pronk
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Zeer leuk cadeau. Creatief bedacht. Kan veelzijdig gebruikt worden.

• Colinda de Kind
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Leuk cadeau te geven en ideaal omdat je pas activeert na ontvangst!

• Ingrid Kivits
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Heel leuk cadeau , op vele manieren te besteden in Breda

• Betsie Wiegeraad
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

We hebben 2 cadeaukaarten bij jullie gekocht voor onze dochter en haar man.ze vonden het een erg leuk cadeau,vooral omdat het in breda besteed kan worden.

• Hans
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Snelle en adequate reactie op mijn e-mail met het verzoek mijn huisnummer aan te passen.

• Leo Teunissen

nou dat, inderdaad

• Peter de Ridder
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Een leuke cadeau kaart. Bij veel ondernemers in Breda te besteden.

• Liesbeth

Een kadootje dat ik al
    heel vaak en bij elke gelegenheid heb kunnen geven. Veel locaties waar je de kaart kunt besteden.

• Linda Oremus
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Mijn dochter woont met haar vriend in Breda. Zij gaan vaak uit en genieten van het Bredase uitgaansleven! Deze kaart komt dan heel erg goed van pas! 😉

• Carola
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Ik heb de kaart aan iemand gegeven die net in Breda is komen wonen. Leuk voor diegene om lokaal te besteden en goed om de Bredase winkels en horeca te steunen. Het bestelproces ging gemakkelijk en de verzending was snel. Leuk ook om er een kaart en/of verpakking bij te kunnen bestellen.

• Christ van POPPEL
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Bij de bestelling heb ik gekozen om op afspraak de cadeaukaart af te halen. Bij aankomst bleek de zaak gesloten en heb ik het nummer dat op de deur stond gebeld. Na 10 minuten kwam de medewerker en heb ik de Card ontvangen. Met excuus. Jammer dat de card niet op meerdere locaties verkrijgbaar is. Het is zo'n goed en mooi initiatief en zou dan nog toegankelijker zijn. Verzenden kost €2,50 extra.

• Babs van Gils
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Snelle levering. Super leuk cadeau om te geven!

• Liselot
    Geverifieerde klant van Breda Cadeaukaart

Snelle en duidelijke bestelling en levering. Genoeg deelname van leuke (horeca)zaken in Breda, wat deze kaart een leuk cadeautje maakt