Brew & Blends

Brew & Blends

Bekijk alle reviews en keurmerken van Brew & Blends en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,7

• Tamara van der Laan
    Geverifieerde klant van Brew & Blends

Heerlijke thee smaken , de favoriet hier thuis is magic mango. Maar ook de andere smaken zijn heerlijk. Vriendelijke en nette klantenservice.

• Ricky Boëtius
    Geverifieerde klant van Brew & Blends

Lekkere koffie voor een goeie prijs.

• Hoe beoordeel je Brew & Blends?

• Soraya rogaar
    Geverifieerde klant van Brew & Blends

Super snel geleverd , en de thee smaakt heerlijk ! Wij krijgen alleen maar complimenten over de smaken.

• Krystian
    Review voor Brew & Blends

100% tevreden over zowel de koffie (echt heerlijk) als de geweldige service. Nooit iets op aan te merken.

• Jacqueline Prentice
    Geverifieerde klant van Brew & Blends

Geweldige service, mijn vragen werden snel beantwoord. Hun produkten zijn van top kwalitiet.

• Rogier K
    Review voor Brew & Blends

Top service en lekkere thee en koffie!

• Lennart
    Review voor Brew & Blends

De bonen werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Wat ik zelf belangrijk vond was dat de bonen vers waren, wat meestal niet het geval is in de supermarkt. De bonen van Brew&Blends zijn daarom echt aan te raden!

• J.
    Review voor Brew & Blends

Heerlijke koffiebonen voor de juiste prijs. Snelle levering en vriendelijke klantenservice.

• Lindsey
    Review voor Brew & Blends

Heerlijke smaken. Zeker een aanrader!! Ook de verzending was snel. Afgelopen dinsdag besteld en woensdag in huis 👍🏼👍🏼

• Klaske Vallinga
    Review voor Brew & Blends

De thee is heerlijk. De koffie is prima te drinken lekker zachte smaak

• Roxanne van Z
    Review voor Brew & Blends

Hele snelle levering, waardoor ik snel van de heerlijke blue lagoon thee kon genieten. Overzichtelijke website en goede service!

• Vashira
    Review voor Brew & Blends

De thee is fantastisch, goede kwaliteit en de service is uitstekend.

• Ivan
    Review voor Brew & Blends

Hoeveel heerlijke smakken, betaalbare prijzen heel goede service.en levertijd. Zeker een aanrader!