Bries aan Zee
Bries aan Zee is een webshop voor mannen en vrouwen die iets leuks voor hun huis zoeken, een leuk kado zoeken voor iemand anders of om zomaar lekker te snuffelen. Bries aan Zee is in 2013 opgericht door Maria Remmelzwaal en werkt samen met diverse partners en zorgt voor online aanwezigheid van de partners zonder dat zij zelf een webshop hebben of onderhouden.

Partners zijn onder andere Minidisco International, je weet wel van de kinderhits Theo Theo, Tante Rita en Tsjoe Tsjoe Wa en nog heel veel meer kinderliedjes om op te dansen en mee te zingen. We verkopen CD's van Minidisco, DVD's van Minidisco en alle varianten op USB van Minidisco. Voor de allerkleinste zijn er ook leuke CD's en DVD's zoals Peuterplaat (in 3 talen), Wielen van de Bus en In de Maneschijn. Ook de nieuwste hits vind je op Bries aan Zee zoals de Grootste Hits op CD en Minidisco CD 6.

Vanaf het begin werken we samen met Plant & Bloem met fantastische bloemen en planten waaronder katoentakken en craspedia’s wat absolute hardlopers zijn in onze webshop. Gedroogde grassen en takken waaronder gedroogde haver, gedroogd kanariegras, gedroogde gerst en tarwe maar ook lavendel en diverse andere gedroogde soorten. Verse planten en bloemen zijn uiteraard ook leverbaar, staat het niet in de webshop neem dan contact met Bries aan Zee.

Naturalis Biodiversity Center (het fantastische museum in Leiden met meer dan 42 miljoen natuurhistorische objecten) waarmee we unieke afbeeldingen omzetten naar posters, kaarten en diverse andere vormen. Espresso Lokaal onder andere bekend van de Katwijkse Koffie en diverse andere heerlijke koffiesmaken (single origin en espresso's). En nog veel meer partners waar we mee samen werken.
De zekerheden van https://www.briesaanzee.nl/nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019