Brightside Online
Brightside Online is een bedrijf op het gebied van hoogwaardige consumentenelektronica. Wij bieden een breed scala aan producten, variërend van wifi tot bluetooth gerelateerde producten met de focus op gebruiksvriedelijkheid en betrouwbaarheid. Wij streven naar een wereld waarin naadloze connectiviteit de norm is voor al onze klanten. Dit houdt in dat we mensen met technologie verbinden. Onze missie is om een bijdrage te leveren aan de digitale ervaring!
wifi adapters bluetooth adapters hdmi
8,6

• Jose Derks Jansen
    Geverifieerde klant van Brightside Online

Product is na 7 dagen nog niet binnen.
    En niet alleen door post.nl ze hebben het niet meteen verstuurd zoals vermeld op de site

• anoniem
    Geverifieerde klant van Brightside Online

goede veilige producten met een CE keurmerk

• Hoe beoordeel je Brightside Online?

• Jan

Gewoon goed!

• M

Snelle levering!

• Henk
    Geverifieerde klant van Brightside Online

Snelle afhandeling van mijn bestelling. Goed ingepakt als brievenbuspakje verstuurd.

• Jos Thomassen
    Geverifieerde klant van Brightside Online

geen idee, niets ontvangen van POST.NL, kan dus geen mening geven. POSTNL zegt dat ze geleverd hebben, dus NIET!!!! Pakketje zou al 3x aangeboden zijn,maar helaas (brievenbuspakketje). Dus de 11de de besteling gedaan en vanaf de 12de is het onder de hoede van POSTNL.

• Cas
    Geverifieerde klant van Brightside Online

Goed product, vrij snel geleverd. Gebruiksaanwijzing erg kleine letters

• Ruud
    Geverifieerde klant van Brightside Online

De bluetooth ontvanger was heel goedkoop en werkt goed. En de bestelling was de volgende dag al binnen - aangepast van 5 naar 4 sterren, want hij was na 2 maanden alweer kapot.

• John B
    Geverifieerde klant van Brightside Online

Snelle levering, bovendien via Postnl verstuurd, (en dus niet die belabberde DHL!).
    Alles prima!

• paul koops
    Geverifieerde klant van Brightside Online

na een paar weken zelf maar gevraagd waar het pakje was

Dag Paul,

Wat vervelend om te horen dat het pakket nooit bij je terecht is gekomen. Hopelijk heb je het ondertussen wel ontvangen. Als je vragen hebt dan kun je gerust met ons contact opnemen en wij zullen ons best doen om een oplossing voor je te vinden.

• Dick Berendse
    Geverifieerde klant van Brightside Online

Door ziekte was de levering enigszins vertraagd.
    Maar super tevreden over het geleverde product.
    Makkelijk te installeren en werkt perfect.

Dag Dick,

Ontzettend bedankt voor je begrip en wat fijn dat het product zo goed bevalt!

• Jan Maes
    Geverifieerde klant van Brightside Online

goede prijs, snelle levering en werkt perfect

Dag Jan,

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Veel plezier ervan. :)

Groetjes,

Karst

• Chris Verhorst
    Geverifieerde klant van Brightside Online

goede service en redelijk snelle levering. De gebruikte koerier is niet de snelste.
    Prima product, voldoet aan alles wat ik er van verwachtte.

Antwoord van Brightside Online

Dag Chris, dank voor je eerlijke review dit waarderen wij en onze klanten enorm. WIj gaan onderzoeken of we de leveringen nog sneller kunnen maken. Fijn dat alles voldoet verder aan de verwachting! :)

• Jefry
    Geverifieerde klant van Brightside Online

Super snel bezorgd en goede info van te voren

Antwoord van Brightside Online

Dag Jefry! Fijn dat alles naar wens is en hartelijk dank voor je postieve review.