Briljant Sieraden

Briljant Sieraden

De Briljant collecties worden in de ateliers van Briljant vervaardigd door de meest vakbekwame ontwerpers, diamantzetters en goudsmeden. Zij creëren de meest stijlvolle tijdloze sieraden van goud en diamant. Voortdurend zijn ze op de meest innovatieve manieren bezig met de ontwikkeling van nieuwe sieraden-ideeën.

Lidmaatschap per 25-08-2023 stopgezet

9,5

• Anoniem

Tevreden met service

• Bouchra
    Review voor Briljant Sieraden

Mijn zus had een ring gekocht, maar haakte. Was jammer, maar het is wel goed opgelost.

• R.J
    Review voor Briljant Sieraden

Heren, doe net als ik. Een sieraad onder de kerstboom, vrouw blij en ik natuurlijk ook😉.…..

• Milou

Gewoon top!

• Marleen
    Review voor Briljant Sieraden

Ik wilde bij mijn eerdere gekochte memoire ring,2 diamanten bij laten zetten. Is perfect gedaan en de prijs viel ook reuze mee.

• John Theeuwen
    Review voor Briljant Sieraden

Voor mijn vriendin een paar oorbellen gekocht,ze is er heel erg blij mee.

• Sil
    Review voor Briljant Sieraden

Wilde een mooie ring met briljant, maar wat ik mooi vond lag boven mijn budget. In de winkel kreeg ik het advies om dan voor een Man Made briljant te kiezen. Scheelde nogal in prijs, bedankt voor de goeie tip!

• Moni
    Review voor Briljant Sieraden

Op de site zag ik de oorbellen en de hanger van de set VITA. Mijn man heeft deze als verrassing besteld en we konden deze bij onze eigen juwelier ophalen. In het echt nog mooier dan op de foto, ben er heel blij mee. Nu binnenkort nog de ring om de set compleet te maken!