Brinkitems

Brinkitems

Brink Group ontwikkelt en produceert trekhaken in nauwe samenwerking met de meeste grote autofabrikanten in Europa, zowel onder private label voor originele onderdelen (OE), als onder het merk Brink voor de aftermarkt. Elke trekhaak is ontwikkeld en getest in het testcentrum van Brink Group in Staphorst, om te voldoen aan de strengste internationale normen, zodat men is verzekerd van eenvoudige montage en veilig gebruik onder de zwaarste omstandigheden.

Op brinkitems.eu kunt u onderdelen en accessoires bestellen voor uw trekhaak.
8,9

Taal

• Ben Cosijnse
    Geverifieerde klant van Brinkitems

Goede en snelle levering.

• Jan van Thiel
    Geverifieerde klant van Brinkitems

• Hoe beoordeel je Brinkitems?

• Daan D’Hooren

Verkeerde item

• Peter Gerstner

schnelle Lieferung

• Mieke van Loon
    Geverifieerde klant van Brinkitems

Ik kreeg veel te veel geleverd, als ik dat netjes aangeef wordt ik er niet eens voor bedankt.

• Thijs van Eijsden

Originele onderdelen, uitstekende kwaliteit

• Ernest Slenter
    Geverifieerde klant van Brinkitems

Meer dan 2.5 weken na de vervangingssleutels bestelling nog niets geleverd gekregen. Ook geen trackininformatie of leveringsbevestiging ontvangen. Als enige mogelijkheid per Email contact gezocht. Na 1.5 week en 2 herinnerings-Emails kreeg ik uiteindelijk de bevestiging dat een nieuwe set sleutels geleverd werd. Goed was dat bij deze Email ook een direct telefoonnummer opgenomen was. 1 dag later zijn de leutels uiteindelijk geariveerd. Het zou goed zijn als na de bestelbevestiging ook een verstuurbevestiging opgenomen wordt eventueel met een T&T code.

• Emile Louwaars

Snelle service

• Lowieke Stortelder
    Geverifieerde klant van Brinkitems

De webwinkel moet niet (via webwinkelkeur)vragen om een beoordeling als deze en al helemaal geen herinnering sturen alsof ik als klant iets vezuimd heb. Echt onbeschoft.! Ik koop niet meer bij brink vanwege het stalken van webwinkelkeur.nl

• Rick Takken