Broba
Verkoop van producten voor de thuisbakker
9,1

• Zaligs met een zachte G
    Review voor Broba

Prachtige keukenweegschaal, was binnen een dag in huis. Weegt nauwkeurig. Is eenvoudig in gebruik en ziet er ook nog eens mega strak uit! Heel blij mee! Top!

• MetMem
    Review voor Broba

De Precisie Weegschaal is erg prettig in gebruik.

• Hoe beoordeel je Broba?

• Robin
    Review voor Broba

Ik ben heel erg enthousiast over de rijsmand ovaal met extra's! Naast dat de rijsmand zelf perfect past in het interieur van mijn keuken en goed zijn werk doet (het brood rijst écht), bevat het pakket ook nog eens toffe tools om het brood te bewerken en te bewaren. Het snijmesje en de sjablonen zijn mega handig en leuk om het brood die gave touch te geven. Verder is de broodzak perfect om het brood in te doen. Het blijft hierin ook lekker vers. Het kwastje is ook fijn voor gebruik. Al met al een top pakket! Ook leuk cadeau te doen aan iemand met veel liefde voor brood bakken (:

• Marieke van de Ven
    Review voor Broba

Ik heb de oplaadbare weegschaal ontvangen en ideaal! Lichtgewicht, plat, strakke vormgeving, simpel in gebruik met een duidelijke weergave van de grammen.

• Jamie Haak
    Review voor Broba

Erg tevreden met de broba kook thermometer. Snel geleverd en simpel in gebruik. Werkt erg nauwkeurig, heel erg blij mee.

• Daniëlle
    Review voor Broba

Geweldig nauwkeurige weegschaal van Broba aangekocht, daarnaast is de weegschaal oplaadbaar: goodbye batterijen kopen. Top product!

• John Aerts
    Geverifieerde klant van Broba

Snel geleverd, veel extra's

• Uitdekeukenvanrose
    Review voor Broba

Wat een topper deze keukenweegschaal van Broba! Echt een superstrak design en weegt heel nauwkeurig en accuraat, helemaal onmisbaar in mijn keuken. Absoluut een aanrader!

• Pamela
    Review voor Broba

Fijne artikelen en prijs/kwaliteitsverhouding is toppie!

• Chantal
    Review voor Broba

Hij is erg mooi en weegt goed af.

• C. VERHAGE
    Review voor Broba

Handig degelijk en betrouwbare keukenweegschaal

• Melissa
    Review voor Broba

De sloffenringen waren snel bezorgd! Heel fijn. Erg leuk om verschillende maten te kunnen maken. 8 kleine vormpjes en 1 grote verstelbare vorm. De verstelbare vorm is super handig. Alleen doordat deze verstelbaar is, zit er aan de onderkant geen scherpe rand, waardoor je deze wat harder moet aandrukken in het deeg en je geen scherpe omlijning hebt. Om het toch een scherpe omlijning te geven, heb ik het met een mesje zelf bij moeten snijden. Verder wel heel fijn dat deze vorm verstelbaar is en je zo je deeg op kunt maken.

• Kim

Snelle levering! Mooie kwalitatieve producten😉

• Coco
    Review voor Broba

Erg blij mee! Voor kleine snacks of een quiche, je kan er alle kanten mee op door de verschillende formaten. En de bakbonen maken het plaatje compleet. Nooit meer rijzende bodems.

• Lianne
    Review voor Broba

De sloffenringen werden snel bezorgd. Erg leuk dat er een grote, verstelbare sloffenring in het pakket zit en meerdere kleinere. Op die manier kan je gemakkelijk de restjes deeg opmaken. Of je kunt een leuk proeverijtje maken met verschillende smaken sloffen. Het is slimmer om de vormen met de hand af te wassen, dan heb je er langer plezier van!

• Daisy-Fleur
    Review voor Broba

Ik heb zowel cake's als quiche gebakken in de bakvormen en ik ben erg enthousiast! Het is fijn dat je altijd de juiste maat voor het juiste gerecht kan kiezen. Ook komen de bodems makkelijk los als je de gerechten eruit wilt halen.

• Fenna
    Review voor Broba

Producten werken naar behoren! Prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Snelle levering.

• Marijke
    Review voor Broba

Bestelling was snel binnen en ben erg blij met de set taartvormen! Super handig, die verschillende maten!

• Daniëlle
    Review voor Broba

Steeds opnieuw vlugge reacties door mijn contactpersoon en snelle en goede (lever)service!

• Nikki

Leuke set bakvormen.
    Perfect voor verschillende soorten taarten, cakes en andere baksels.
    Baksels komen netjes uit de vormen.
    De bakparels die erbij zitten zijn handig in gebruik! Leuk om te krijgen en om te geven.