Brocante Mooioud & Meer

Brocante Mooioud & Meer

Is Brocante Mooioud & Meer veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
  • Robin Meinen
    Geverifieerde klant van Brocante Mooioud & Meer

Een zeer goede service, met een zeer snelle levering & het bestelling is zeer goed inpakt en is onbeschadìgd aangekomen, ga zo door. Hartelijk dank.! Met vriendelijk groet, Robin.

Antwoord van Brocante Mooioud & Meer

Dankjewel voor je positieve reactie. Ik ben blij dat alles naar wens is verlopen.
    Groet Nicole

• Marion Thomassen
    Geverifieerde klant van Brocante Mooioud & Meer

Snelle reactie. Heel fijn contact en snelle bezorging. Ook heel secuur verpakt plus ook nog een klein cadeautje erbij. Echt top!

Beste Marion,

Dankjewel voor deze reactie. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop. Hopelijk tot een volgende keer.

Groet Nicole

• Hoe beoordeel je Brocante Mooioud & Meer?

• Maria Dokter
    Geverifieerde klant van Brocante Mooioud & Meer

Bestelling is vlot geleverd.

Antwoord van Brocante Mooioud & Meer

Hartelijk dank voor voor deze beoordeling.

• Jennifer Jeroense
    Geverifieerde klant van Brocante Mooioud & Meer

Goede service, snelle reactie mooie producten

Antwoord van Brocante Mooioud & Meer

Een heel late reactie. Ik zie nu pas de mogelijkheid om terug te reageren. Hartelijk dank voor voor dit compliment.

• Ingrid Van Ouytsel
    Geverifieerde klant van Brocante Mooioud & Meer

Zeer verzorgde verzending en leuke details…

• Peggy Van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Brocante Mooioud & Meer

Goede service. Artikel komt goed overeen met werkelijkheid. Leuk ingepakt.