Brocanterie Sophie

Brocanterie Sophie

Hét adres voor al uw meubelstickers,
deurstickers, muurstickers, plakletters,
glasstickers, bootbelettering, interieurstickers,
traptesten, woonacces

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 14-03-2014 ingetrokken

2,2

• G. Koster
    Review voor Brocanterie Sophie

Ook hier nog niks ontvangen. De 5 werkdagen zijn inmiddels verstreken. Ik heb het tijdig besteld voor de verjaardag van mijn vader, maar helaas de kleinkinderen kunnen opa zondag niet het geweldige cadeau geven wat ik had besteld. De telefoon is of in gesprek of word niet opgenomen. Op contactformulier, facebook bericht, sms en email met daarin alle gegevens word niet gereageerd. Als een bestelling niet binnen de gestelde 5 werkdagen kan worden geleverd is het op z'n minst wel zo klantvriendelijk om de klant daarvan even op de hoogte te stellen.

• Carolien
    Review voor Brocanterie Sophie

Zeer zeer zeer slecht!! Bestelling geplaatst, nooit gekregen , telefoon wordt niet opgenomen, mail niet beantwoord, Mw. blokkeert je op facebook enz enz....
    Nooit iets bestellen!! ik ben nl mijn geld kwijt en verder hoor je nooit meer iets!!

• Karin Chef d' Hotel-Meurs

Beste Brocanterie Sophie,

Ik heb vorige week donderdag 27 februari, een bord met kleertjes uit bij jullie besteld. Het bedrag plus de verzendkosten zijn van mijn rekening geschreven, maar nu een week verder, nog steeds geen bord. Ik heb jullie een e-mail gestuurd, gebeld en gebeld, maar er wordt op het nummer niet opgenomen. Kortom nul reactie, maar wel bijna 50 euro geïncasseerd! Ik eis mijn geld terug, omdat ik daar recht op hem, omdat uw bedrijf zich niet aan de voorwaarden houdt! . Het betreurt mij ten zeerste, dat u op deze wijze met uw klanten omgaat en doorgaat met adverteren terwijl u afspraken niet nakomt. Het toppunt is dat u mijn reactie van facebook heeft gehaald en mij zelfs heeft geblokkeerd!

Hoogachtend,

Karin

• Trieneke
    Review voor Brocanterie Sophie

Koop hier niks! Wij hebben 23-2 een bestelling gedaan van een tekstbordjes voor de verjaardag van mijn schoonmoeder, tot op heden niks ontvangen maar wel betaald!! Op email en telefoon wordt niet gereageerd als dit zo blijft doen wij aangifte tegen oplichting wij willen ons geld terug!

• Marleen
    Review voor Brocanterie Sophie

22 februari 2014 bestelling geplaatst en betaald. vandaag 5 maart 2014 nog niets ontvangen. geen reactie op onze telefoontjes,wordt gewoon niet opgenomen of wordt uitgezet. Email bericht wordt ook niet op gereageerd.
    Zeer ontevreden....... leuk om je jarig te moeten teleurstellen!!!

• Diana Dekker
    Review voor Brocanterie Sophie

Slechte ervaring. 9 februari 2 tekstborden besteld en BETAALD via Ideal, nu is het 26 februari en de borden (met 5 dagen levertijd) nog steeds niet ontvangen. ik heb een mail gestuurd met de vraag of ze kunnen uitleggen waarom de borden nog niet zijn aangekomen. ik kreeg als antwoord dat ze bij de drukkerij lagen en vertraging op hadden gelopen. tot zover redelijk. het kan soms gebeuren. een week later nog een mail gestuurd, geen antwoord, proberen te bellen, telefoon wordt niet beantwoord. nog twee mails gestuurd, geen antwoord, toen op hun facebook een privebericht gestuurd ,geen antwoord. toen heb ik op de facebook pagina zelfde vraag gesteld en aangeven dat ze me geen andere keus lieten, doordat ze anders niet reageren. geen antwoord, maar bericht direct wel verwijderd, toen aangegeven dat er waarschijnlijk geen negatieve berichten geplaats mocht worden, direct verwijderd. nog een mail gestuurd en aangegeven dat ik aangifte bij de politie zou gaan doen, als ik binnen 12 uur geen antwoord had gekregen. geen antwoord. Ik heb nu aangifte gedaan. Mensen bestel nooit bij dit bedrijf. het deugt niet.

• Nikaa
    Review voor Brocanterie Sophie

Op 5 februari heb ik een tekstbord besteld. Was na 2 dagen in huis. Echter geheel beschadigd. Gemaild en na een aantal dagen kreeg ik een reactie. Het bord kon terug gestuurd worden en ik zou zsm een nieuwe krijgen incl de extra gemaakte verzendkosten. Nu 3 weken later, geen geld, geen bord. Heb gemaild, gebeld en berichtjes op hun fb pagina gezet. Daar ben ik geblokkeerd, bericht is verwijderd en kan dus geen berichten meer sturen. Ik voel me behoorlijk opgelicht. Doe maar nooit zaken met deze oplichters. Als ik binnen 2 dagen nog geen reactie heb ga ik aangifte doen!!!

• koopmans
    Review voor Brocanterie Sophie

op emails word niet geantwoord op telefoontjes niet opvragen niet

2 bestellingen gedaan waarvan 1 nog niet binnen is en ook niet op word geantwoord wanneer het binnen is/bezorgd word. deze bestelling is voor een verjaardag en kom dus straks met niks aan schandalig dit

en 1 bestelling komt de helft maar van binnen en word ook niet op gereageerd

wat is dit voor een flutbedrijf zo maak je toch geen klanten, ik bestel hier dus nooit meer iets

• Joke Voss

Wat een flutbedrijf. Op 30 december een bestelling gedaan en
    BETAALD. Ze zeggen dat er binnen 24 uur geleverd wordt,
    blijkt dat er voor een tekstbord een levertijd van 5 werkdagen
    staat. Tot zover nog aannemelijk.
    Na diverse emails en telefoontjes waar gewoon niet op wordt
    gereageerd, uiteindelijk toch een email waarin staat dat er een
    achterstand is ontstaan door de kerst en dat er zo spoedig
    mogelijk geleverd word. Diverse meldingen in hun gastenboek
    geplaatst maar blijkbaar mogen dat alleen positieve berichten
    zijn want de mijne worden telkens verwijderd. Wat schetst
    mijn verbazing: Op FB worden 10 borden verloot met dezelfde
    levering plaatsvind. Is wel de 1e en tevens de laatste keer dat
    ik hier iets bestel.

• Wendy
    Review voor Brocanterie Sophie

Ik had vragen over naam sticker voor op kerstballen. Het was dik papier wat je niet echt op een bal kan doen. Meerdere mensen hadden klachten en vragen over. Ik raakte geirriteerd ivm geen telefoon opnemen en nooit mails beantwoorden. Ben ze toen in de gaten gaan houden. Wat blijkt zowel op website en FB delete ze alle negatieve reacties en je word geblokkeerd door ze! Er zijn onwijs veel klachten. Bekijk bijv recenties op FB deze kunnen zij niet delete. Mensen raken gefrusteerd omdat ze nergens op reageren maar wel steeds op FB posten. Misschien even stoppen met FB zodat je mails kan beantwoorden en telefoon kan opnemen. ZE kunnen duidelijk de bestellingen en groei niet aan!! Zo te zien een bedrijf wat te snel groeit wat jammer is want ze verkopen leuke dingen. Voor mij nooit meer!

• verwoetd

Slecht is voor de kerst een tekstbord besteld nu 9 januari is het er nog
    niet dus de leus binnen 24uur in huis lap dat maar aan je laars

• Van eijk
    Review voor Brocanterie Sophie

22dec besteld en nu nog niks binnen.
    Zijn niet te bereiken en ook via mail of fb komt er geen reactie op de
    vraag waar mijn bord blijft.

• Petra
    Review voor Brocanterie Sophie

Tekstbord besteld, levering was bij mij goed en snel. Letters zijn helaas
    iets scheef op het bord geplakt.
    Communicatie is echter vreselijk, heb eens op div. Manieren geprobeerd
    om een aangepast tekstbord te bestellen dit is me nooit gelukt omdat ik
    met niemand contact krijg. Ook eens een vraag gesteld op hun Facebook
    pagina over hun winacties, dit werd denk ik niet op prijs gesteld want
    binnen 24 uur was ik geblokkeerd voor reacties en was mijn vraag
    verwijderd.

Helaas na een reactie vanuit hun om mijn gegevens door te sturen zodat ze het goed kunnen maken ... nooit meer een reactie terug gekregen