Broedservice.nl

Broedservice.nl

Welkom bij Broedservice.nl, dé plek voor enthousiaste hobbyisten en liefhebbers van grondvogels, broedmachines en aanverwante benodigdheden. Met jarenlange ervaring zijn we gespecialiseerd in alles wat met grondvogels en broedmachines te maken heeft, incl. warmtelampen, warmteplaten en veel meer.
broedmachines pluimvee

• W.H.
    Review voor Broedservice.nl

Bestelling gedaan, netjes verpakt geleverd. Helaas ontbrak er 1 item, maar na een kort berichtje is dit direct nagestuurd, dus prima service!

• Jan
    Review voor Broedservice.nl

Ik zelf raad het iedereen aan. Ze zijn betrouwbaar en komen een woord na. Ik geef dan ook mond op mond reclame hier voor broedservice. Hier kan je dan ook vertrouw kopen. En het is betaalbaar.
    Vriendelijke groet Jan.

• Hoe beoordeel je Broedservice.nl?

• Leon

goede service

• Phil Mast

good

• Arjen van der Meulen
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Snelle levering, goede uitleg en goed verpakte eieren, ik ben tevreden. Hopen dat er wat uit komt 😉

• Kim
    Review voor Broedservice.nl

Alles is netjes ingepakt en er zit een duidelijke beschrijving bij.

• Rudi
    Review voor Broedservice.nl

Tot op heden heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen, zodoende is het moeilijk om een beoordeling te geven...

Antwoord van Broedservice.nl

Beste Rudi,

Hartelijk dank voor uw melding.

Het is erg jammer dat uw bestelling niet is geleverd. We hebben geconstateerd dat er iets mis is gegaan met de levering. Daarom sturen we vandaag nog een nieuwe broedmachine op, zodat u niet langer hoeft te wachten. We zullen uiteraard een onderzoek starten naar de oorspronkelijke levering.

Wij hopen u hiermee snel en naar behoren te hebben geholpen.

Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons altijd een bericht sturen via WhatsApp of e-mail. Wij staan klaar om u te helpen.

Met vriendelijke groeten,

Broedservice Team

• Laura Van Bree
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Super fijne service, duidelijke uitleg bij de producten die je besteld! Heel tevreden, nu nog 3 weken wachten op het uitkomen van de eitjes🤞

• F z
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Snel geleverd, netjes gepakt.

• Els Van de wetering

Super!

• Leny
    Review voor Broedservice.nl

Snelle levering, product is zoals omschreven

• Paulien Van Hooste
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Mooie prijzen, zeer goed verpakt en snelle verzending!

• Cindy Michiels

Alles prima uitgelegt

• Ellen
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Snelle service, alles netjes geleverd en een extra mail met duidelijke uitleg. Fijn dat er zo meegedacht wordt.

• aag
    Review voor Broedservice.nl

Snelle levering en goed product

• İbrahim Yesil
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Snelle leveren, hoge kwaliteit.

• The Wiggies
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Super fijne service! Snelle levering en zeer goede klantenservice. Bestelling was niet compleet en andere (upgrade) machine ontvangen i.p.v. de huidige bestelling. Na overleg alles goed en snel afgehandeld en ook alle vragen werden (zelfs op zaterdagmiddag) via app beantwoord.

• B. Verhaeghe
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Jammergenoeg een andere broedmachine gekregen dan deze die ik besteld had. Er werd totaal niks gecommuniceerd dat er een andere broedmachine ging geleverd worden. Er was enkel op de verpakkingen "upgrade" geschreven met balpen! Bij deze machine zat een fleshouder om "makkelijk" extra water naar de broedmachine te krijgen, de fleshouder is zo lek als een zweef! De handeling is 1 blaadje papier en komt helemaal niet overeen met de meegeleverde machine (schouwlamp aanzetten, terwijl de verkeerd geleverde machine geen interne schouwlamp heeft,.....). Erg slechte communicatie! Mijn andere broedbenodigdheden zal ik elders bestellen, jammer!!

Antwoord van Broedservice.nl

Beste Bert,

Hartelijk dank voor uw melding.

Het spijt ons te horen dat u een verkeerde broedmachine heeft ontvangen. We vinden het jammer dat u niet even de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen. We hebben geen WhatsApp-bericht of e-mail van u ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Broedservice Team

• Anouk Helder
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Goeie service! Alle informatie heel netjes en duidelijk bij de producten gekregen en zelf extra uitleg. Werd netjes op de hoogte gehouden van alles en alles was netjes ingepakt en aangekomen. Zeker een aanrader!

• Sam Hoogakker
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Fijne service! Ik had twee kapotte eieren binnen gekregen. En binnen drie dagen stond het geld weer keurig terug op mijn rekening.